Har ikke læst hele tråden, men mens jeg har gået på barsel har min den ældste også været i dp. Her blev der ønsket at jeg afleverede senest halv 9 men gerne kl 8 så de blev afleveret så sent som muligt og nu hvor de begge er startet møder de kl 8 og bliver hentetlidt i 4 på nær fredag hvor de bliver hentet lidt i 3. Det passer bedst med ungernes søvn. Til gengæld bruger vi sjældent gp og jeg kan godt følge de skal ind i rytmen selvom du har ferie så tingene kører når du starter op igen.
Jeg går hjemme pga sygdom men skal "være til rådighed" så børnene kommer afsted, så de har en fast rytme og det ikke er et problem de perioder jeg er i afprøvning. Vi har lige haft 3 ugers ferie og i næste ige holder vi en uges ferie uden børn, hvor vi skal lave en masse i huset som vi ikke kan lave mens børnene er her
Det er ikke "Kirsten" som skal vurdere hvornår ungernes skal hentes, og var måske bare irriteret over der kom børn så tidligt. Men jeg havde også reageret som du

mine unger får også fridage osv og andre skal ikke blande sig i hvordan det fungerer bedst hos jer
Anmeld