Øv altså en dum aflevering (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

ano14316

at sige at det slet ikke omhandler at du aflevere tidligt er jeg ikke enig i, for det er jo den samme undren som "Kirsten" kommer med. situationen var jo ikke opstået hvis kl havde være 9.
En ting er at det bør hun ikke, men kan samtidig godt forstå hende.

hun går der om morgenen og nyder lige at der ikke er kommet nogen børn, og så kommer ud som den første, og hun ved du går hjemme.
Hun var nok bare lige lidt egoistisk et øjeblik.

Hent dem lidt tidligt, og sig imens hun høre det.. ihh nu går vi tidligt hjem, når i nu var nød til at komme så tidligt...

Jeg synes ikke der er noget at snakke med hende om, herre gud hun er jo bare et menneske, måske har hun haft en lorte morgen, toilettet stoppet, der var ikke noget varmt vand og den ristede bolle brændte på, og du var bare uheldig at være den første, der kom..

håber i finder ud af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Anonym trådstarter

lailamik skriver:

Jeg må ærligt sige at jeg overhovedt ikke kan se hvad problemt er i at du afleverer tidligt?! 

Jeg afleverer tit adam tidligt også pga af hans døgnrytme. Nu går jeg i skole, men de få dage i året hvor jeg har en fridag vælger jeg at ha som en luksus dag bare for mig selv. Noget alene tid. Er det nu forbudt? Desuden kan Adam også bedst lide at være i vuggestue og lege med andre børn end at sidde og glo sammen med mor og far. <-- skal ikke misforstå vi er skam også aktive med ham.

Med hensyn til Pedagogen ville jeg lige vente og se om det ville ske igen. Om det ville ske at hun igen gør at du får ondt i maven så ville jeg klage til ledelsen. Vi har nemlig også en der har fået mig til få ondt i maven, men nu skete det kun den ene gang. Og jeg har nemlig tænkt mig at klage om det sker igen.

Ja folk har travlt. Men jeg kan godt forstå folk stejler og rynker på næsen hvis man altid afl. 7 og henter 16 og aldrig holder fridage eller ferie med sin børn. Så ville der sgu være noget helt galt. Men jeg holder tit fridage med mine børn hvilket de nyder godt af. Men de elsker at være i inst. og lege. Og heldigvis for det da.

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

at sige at det slet ikke omhandler at du aflevere tidligt er jeg ikke enig i, for det er jo den samme undren som "Kirsten" kommer med.
En ting er at det bør hun ikke, men kan samtidig godt forstå hende.

hun går der om morgenen og nyder lige at der ikke er kommet nogen børn, og så kommer ud som den første, og hun ved du går hjemme.
Hun var nok bare lige lidt egoistisk et øjeblik.

Hent dem lidt tidligt, og sig imens hun høre det.. ihh nu går vi tidligt hjem, når i nu var nød til at komme så tidligt...

Jeg synes ikke der er noget at snakke med hende om, herre gud hun er jo bare et menneske, måske har hun haft en lorte morgen, toilettet stoppet, der var ikke noget varmt vand og den ristede bolle brændte på, og du var bare uheldig at være den første, der kom..

håber i finder ud af det..

Jo tak... men hun vrisser jo ohgså af personalet tit og ofte. Har jeg jo hørt. Men altså jeg oprettede jo ikke tråden for at debaterer afl. og afhentningstidspunkter. Jeg oprettede grundet denne afl. som bare ikke var særlig rar. Og jeg fik ondt i maven over hendes måde at være på. At hun startede med at nævne det med vi kom tidligt. Ja 1 kvarter efter inst. var åben... altså hvad har hun regnet med? Mange forældre står der 6.58 og venter på de åbner dørene fordi De skal skynde sig på arbejde. Så det kommer vel ikke bag på hende at der kommer forældfre og børn ind af døren efter kl.07.00

Håber ikke det bliver nødvendigt at tage det op. Men jeg ved at jeg i nogle situationer kan være meget nærtagende.

Anmeld

16. august 2013

Kløver

Har ikke læst hele tråden, men mens jeg har gået på barsel har min den ældste også været i dp. Her blev der ønsket at jeg afleverede senest halv 9 men gerne kl 8 så de blev afleveret så sent som muligt og nu hvor de begge er startet møder de kl 8 og bliver hentetlidt i 4 på nær fredag hvor de bliver hentet lidt i 3. Det passer bedst med ungernes søvn. Til gengæld bruger vi sjældent gp og jeg kan godt følge de skal ind i rytmen selvom du har ferie så tingene kører når du starter op igen.
Jeg går hjemme pga sygdom men skal "være til rådighed" så børnene kommer afsted, så de har en fast rytme og det ikke er et problem de perioder jeg er i afprøvning. Vi har lige haft 3 ugers ferie og i næste ige holder vi en uges ferie uden børn, hvor vi skal lave en masse i huset som vi ikke kan lave mens børnene er her

Det er ikke "Kirsten" som skal vurdere hvornår ungernes skal hentes, og var måske bare irriteret over der kom børn så tidligt. Men jeg havde også reageret som du mine unger får også fridage osv og andre skal ikke blande sig i hvordan det fungerer bedst hos jer

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Har ikke læst hele tråden, men mens jeg har gået på barsel har min den ældste også været i dp. Her blev der ønsket at jeg afleverede senest halv 9 men gerne kl 8 så de blev afleveret så sent som muligt og nu hvor de begge er startet møder de kl 8 og bliver hentetlidt i 4 på nær fredag hvor de bliver hentet lidt i 3. Det passer bedst med ungernes søvn. Til gengæld bruger vi sjældent gp og jeg kan godt følge de skal ind i rytmen selvom du har ferie så tingene kører når du starter op igen.
Jeg går hjemme pga sygdom men skal "være til rådighed" så børnene kommer afsted, så de har en fast rytme og det ikke er et problem de perioder jeg er i afprøvning. Vi har lige haft 3 ugers ferie og i næste ige holder vi en uges ferie uden børn, hvor vi skal lave en masse i huset som vi ikke kan lave mens børnene er her

Det er ikke "Kirsten" som skal vurdere hvornår ungernes skal hentes, og var måske bare irriteret over der kom børn så tidligt. Men jeg havde også reageret som du mine unger får også fridage osv og andre skal ikke blande sig i hvordan det fungerer bedst hos jer

Tak  

Anmeld

16. august 2013

tribk

Anonym skriver:

Jeg har ikke lyst til at lyve. Og som sådan synes jeg ikke hun fortjener at jeg lyver. Det skete bare grundet situationen og min knude i maven. Men jeg vil tage snakken med hende hvis det fortsætter med de "stikpiller". Måske der slet ikke ligger noget i det. Men det er ikke rart at afl. sit guld til en "morgensur" madamme.

Det kan jo selvfølgelig bare være hun havde en dårlig dag. Men nej, det er ikke rart at tænke på at ens børn skal passes af en sur dame.

Da du skrev du stak hende en nødløgn, var min første tanke bare, at det havde jeg sgu også gjort og mere til. Men hvis du ikke bryder dig om det, skal du selvfølgelig lade være.

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

tribk skriver:

Det kan jo selvfølgelig bare være hun havde en dårlig dag. Men nej, det er ikke rart at tænke på at ens børn skal passes af en sur dame.

Da du skrev du stak hende en nødløgn, var min første tanke bare, at det havde jeg sgu også gjort og mere til. Men hvis du ikke bryder dig om det, skal du selvfølgelig lade være.

Heldigvis VED jeg at hun ikke er sur overfor børnene. Hun er skide god til dem! Mend et undre mig bare at hun vælger at "ignorer" jeg er der og bare går i køkkenent frem for at tage imod mit barn så jeg kan gå.

Anmeld

16. august 2013

lycly

Utroligt som alle indlæg for tiden skal gøres til noget så negativt!
Anyways, jeg gør præcis det samme som dig, jeg afleverer også tidligt nogle dage selvom jeg pt går på barsel. Da jeg arbejdede blev hun altid afleveret 7.15 og så sad hun og hyggede og spiste morgenmad med dagplejemorens tre egne børn og det elsker hun bare! Da jeg startede på barsel afleverede jeg hende først kl 8 og der blev hun helt forvirret over hvor børnene var henne, men de var jo taget i skole.

Ingen grund til at lave en rutine om hvis den fungerer godt!

Men som mange siger så tag en snak med hende om det enten hvis du stadig tænker på det næste gang du ser hende eller hvis det sker igen - for du har ret til at aflevere dit barn når som helst på morgen (når der er åbent) og hun er ansat til at tage imod dine børn

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Utroligt som alle indlæg for tiden skal gøres til noget så negativt!
Anyways, jeg gør præcis det samme som dig, jeg afleverer også tidligt nogle dage selvom jeg pt går på barsel. Da jeg arbejdede blev hun altid afleveret 7.15 og så sad hun og hyggede og spiste morgenmad med dagplejemorens tre egne børn og det elsker hun bare! Da jeg startede på barsel afleverede jeg hende først kl 8 og der blev hun helt forvirret over hvor børnene var henne, men de var jo taget i skole.

Ingen grund til at lave en rutine om hvis den fungerer godt!

Men som mange siger så tag en snak med hende om det enten hvis du stadig tænker på det næste gang du ser hende eller hvis det sker igen - for du har ret til at aflevere dit barn når som helst på morgen (når der er åbent) og hun er ansat til at tage imod dine børn

Ja jeg forstår heller ikke. Den aller første kommetar der kom var bare med fokus på hvor tidligt jeg afleveret  Total foraget!

Anmeld

16. august 2013

lycly

Anonym skriver:

Ja jeg forstår heller ikke. Den aller første kommetar der kom var bare med fokus på hvor tidligt jeg afleveret  Total foraget!

Ja og det er vist mere reglen end undtagelsen herinde lige for tiden :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.