Jeg har også afleveret kl 7 idag, på trods af at jeg er hjemme..
Men jeg har sagt ja til at passe min nevø der har feber, og ydermere har jeg bare en masse jeg skal nå idag.. Jeg går ledig, og skal være på kommunen inden 13 fordi jeg skal op og aflevere cv og anbefalinger for at se om jeg er kandidat til en nyt projekt de skal til at starte op, hvor jeg kan blive uddannet med voksenløn selvom jeg er under 25, og derudover så skal jeg have hentet nogle reservedele til bilen, så den kan blive lavet i weekenden og en masse andre småting, så ikke nok med at jeg skal have min febersyge nevø med rundt, så blev jeg nødt til at aflevere tidligt, så han ikke endte med at smitte Johannes..
Ja der er dage hvor der afleveres tidligt, og sådan er det, og det er der bestemt INGEN pædagoger der skal bestemme om jeg skal!! Det er mit valg, og jeg betaler fuld pris på lige fod med alle andre, og har jeg en dag behov eller lyst til at aflevere kl 7 så er det det jeg gør, også selvom jeg går hjemme..
Her var der heldigvis ingen sure miner, og det er der aldrig, han blev taget pænt imod, og han viste sin kæmpe hund frem som han havde med idag (det er en bamse) og så fik han serveret morgenmad..
Anmeld