Øv altså en dum aflevering (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

DinNabo

Hmmm det er vist lige blevet en tråd om, hvorfor du afleverer selv om du har ferie, og om at børn ikke skal være så lang tid i insitution. Men det var vist ikke det du spurgte om......

Jo hun burde tage imod med et smil, og ikke blande sig i, hvor tidligt du afleverer. Hvis der er åbent kl. 7.00, kan der komme børn kl. 7.00. Længere er den vist ikke.

mvh

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Morgensol

Gud hvor er folk dog fordømmende!

Jeg tror at jeg havde ladet den ligge indtil videre. Skete det flere gange, så ville jeg hive fat i hende eller en leder og sige at det var virkelig ubehageligt at føle sig så uvelkommen og at det er din sag hvornår børnene blir afleveret!

Jeg har mange fridage i hverdagen, men det er ikke altid at jeg henter tidligt eller holder mine børn hjemme de dage! Og det er dælme min egen sag!

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

For det første så dømmer jeg slet ikke dine moderevner på baggrund af en tidlig aflevering, at du opfatter det sådan må derfor stå helt for egen regning..

Dog undre det mig, at du tilsyndeladende lader den store bestemme hvornår I skal hjemmefra, det er da dig som forældren der bestemmer det?

Og jeg mener bestemt ikke at børn går i chok over at skulle afleveres tidligere når du starter på job, har selv 3 børn og været igennem rumlen.

Men snak da med Kirsten? Måske forstiller du dig noget, som ikke er der, måske har hun en reel mening?

Nu er det ikke min ældste der bestemmer her i huset. Men jeg kender mit eget barn og sådan har det været siden h*n startet i vs/bh. H*n vågner jo tidligt og så det morgenmad, nogle gange lege lidt. Ikke altid h*n gider. Så får h*n tøj på osv. og så vil h*n gerne i bh. Og møder min børn hvor de er. Hvis ikke h*n lige synes det er fedt at lege men h*n giver udtryk for h*n vil afsted. Hvorfor så ikke? Kan ikke se problemet? hvis jeg holder den ældste hjemme til .08.30 fordi at nu skal vi rigtig hygge. Hvor hyggeligt tror du så det bliver? Nogle dage har det fungeret andre dage ikke. Lige idag var de friske og han ville afsted. Derfor afl. jeg kl.07.15

Anmeld

16. august 2013

modesty

Vi har lige holdt 3 ugers ferie med den ældste. Plus alle de løse hyggelige fridag vi tager i ny og næ. Min barsel er lige slut. Jeg har ferie indtil november. Så du synes jeg skal tage mine børn ud af indt. i alle de uger eller måneder jeg har ferie? Jeg tager som sagt fridage med mine børn. Igår holdt vores ældste fridag alene med mig. Imens den lille var i vuggestue. Vi hyggede os. Jeg kan virkelig ikke se problemet i at jeg sender min børn afsted selvom jeg har ferie eller havde barsel. Jeg kan se problemt hvis jeg HVER dag sendte mine børn afsted fra 7-16 og aldrig holdt en fridag med dem. Eller holdt ferie med dem. Men det er jo ikke sådan det er.

Så hvorfor gå op i det? Det er sådan set ikke det tråden her omhandler. Det handler om måden Kristen er på og hvor dårligt jeg fik det og hvordan jeg tackler det?

Jeg går ud fra at det er okay at jeg kommenterer på det du skriver. Det er jo ligesom det man gør på en debatside. Du kan ikke regne med at oprette et indlæg og styre hvad folk må sige til dig, specielt ikke når du skriver rigtig meget om det man så ikke må kommentere på (afleveringstider o.s.v.).

Jeg skal nok lade være med at kommentere mere på de ting du skriver.

Anmeld

16. august 2013

DinNabo

Og btw. så ville jeg glemme det nu, men tage snakken med det samme med hende, hvis det sker igen. Sige stille og roligt, at du har det dårligt med at aflevere dine bønr, hvis hun ikke tager aktivt i mod dem, hilser, leger etc.

mvh

Anja

Anmeld

16. august 2013

bøllen

Jeg vil ikke komme med en masse fordømmende svar om at aflevere tidligt når man er hjemme . Vil blot sige jeg kender følelsen . Jeg går hjemme og har tid til korte dage, men jeg har behov for mit barn bliver afleveret. Nu har min dreng haft det svært i den gamle børnehave, men går så fint nu. Dog har der været lidt opstart vanskeligheder efter ferien. Og bliver mødt med jamen du/ i har tiden til korte dage. Ja korrekt MEEN jeg har behov for han kommer afsted. Jeg er BRUGT efter ferien

så kram 

Anmeld

16. august 2013

sismofutten

Til TS: Jeg synes sagtens at du kan tage fat i "Kirsten" eller hendes leder og få en snak med dem - for selvfølgelig skal hun (eller andre) ikke bestemme hvornår du skal aflevere dine børn - og de har jo åben fra kl. 7 af, så der skal "Kirsten" selvfølgelig være klar til at tage i mod dine børn!
Så hvis du har mod på det, synes jeg du skal tage en stille og rolig snak med dem - men vent lige du er "faldet ned", oven på din aflevering i morges, og de mange unødige kommentar herinde fra..

Til Jer andre: Kom nu, helt ærlig - læs lige hvad TS spørg om, og lad vær med at dømme hende - hun er i forvejen ked af denne situation, og har understreget at hun ikke vil/skal retfærdiggøre over for "Kirsten" eller Jer hvorfor hun aflevere tidligt!

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg går ud fra at det er okay at jeg kommenterer på det du skriver. Det er jo ligesom det man gør på en debatside. Du kan ikke regne med at oprette et indlæg og styre hvad folk må sige til dig, specielt ikke når du skriver rigtig meget om det man så ikke må kommentere på (afleveringstider o.s.v.).

Jeg skal nok lade være med at kommentere mere på de ting du skriver.

Nej selvfølgelig er det ok at du og andre kommentere på det jeg skriver. Men jeg jeg pointerede bare at det ikke er afl. tiderne jeg søger råd om eller vil debatterer. Jeg skriver min oplevelse ned og ja der kommer mange detaljer med afl. tidspunkt osv. Men i bund og grund er det ikke dem det handler om.

Anmeld

16. august 2013

An&Jo

Jeg har også afleveret kl 7 idag, på trods af at jeg er hjemme..

Men jeg har sagt ja til at passe min nevø der har feber, og ydermere har jeg bare en masse jeg skal nå idag.. Jeg går ledig, og skal være på kommunen inden 13 fordi jeg skal op og aflevere cv og anbefalinger for at se om jeg er kandidat til en nyt projekt de skal til at starte op, hvor jeg kan blive uddannet med voksenløn selvom jeg er under 25, og derudover så skal jeg have hentet nogle reservedele til bilen, så den kan blive lavet i weekenden og en masse andre småting, så ikke nok med at jeg skal have min febersyge nevø med rundt, så blev jeg nødt til at aflevere tidligt, så han ikke endte med at smitte Johannes..

Ja der er dage hvor der afleveres tidligt, og sådan er det, og det er der bestemt INGEN pædagoger der skal bestemme om jeg skal!! Det er mit valg, og jeg betaler fuld pris på lige fod med alle andre, og har jeg en dag behov eller lyst til at aflevere kl 7 så er det det jeg gør, også selvom jeg går hjemme..

Her var der heldigvis ingen sure miner, og det er der aldrig, han blev taget pænt imod, og han viste sin kæmpe hund frem som han havde med idag (det er en bamse) og så fik han serveret morgenmad..

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

DinNabo skriver:

Hmmm det er vist lige blevet en tråd om, hvorfor du afleverer selv om du har ferie, og om at børn ikke skal være så lang tid i insitution. Men det var vist ikke det du spurgte om......

Jo hun burde tage imod med et smil, og ikke blande sig i, hvor tidligt du afleverer. Hvis der er åbent kl. 7.00, kan der komme børn kl. 7.00. Længere er den vist ikke.

mvh

Anja

Tak skal du have. Og tak fordi du læser hvad det er jeg skriver og spørger til. Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.