Havre74 skriver:
Når du ikke har boet med faderen til barnet (mener det er 10 måneder inden fødsel), vil du få fuld forældremyndighed og sørg endelig for at få det, for det er nærmest umuligt senere hen.
Meld ham til politiet for trusler, sørg for at få en anmeldelseskvitering. (Dette skal du dog IKKE gøre hvis du vil skrive ham som ukendt, for så ved politiet jo hvem han er).
Skriv alt op han truer med og gerne med dokumentation, det vil hjælpe dig, hvis det bliver nødvendigt at søge tilhold.
Som du selv skriver, nu har du desværre fortalt ham det. Jeg plejer at gå ind for ærlighed, men lige i de her sager, der når man desværre ikke altid længst med ærlighed.
Slet ham fra facebook. Ignorer ham hvis han kontakter dig. Hvis han skriver, så skriv "hvem er du"...osv.(hvis du vil skrive ukendt far).
Fædre har DESVÆRRE fået ALT for mange rettigheder med den nye forældreansvarslov, så jeg vil råde dig til at tænke dig rigtig godt om, med hvad du vil gøre.
Slet ham fra fa
ja det ved jeg godt når vi ikke har bor sammen'' heldig vis !!
har snakke med politi og de sagde hvis han gør det igen ville de melde ham'' har det på en optaldse så der er ikke nogen vej tilbage hvis han sige det har han aldrig gjort og vil bruge den i retten hvis vi kommer så langt !!
har alle besked på mobil og face '' som jeg selvfølig vil bruge hvor der stå han ikke vil være far og at han har en deprion
og gjort så han ikke kan ser noget på min profil ''
ja desværre hvis jeg ikke have så var der jo ikke noget problem ''
ja har jeg gjort i 4 mrd nu og ved ikke hvad jeg skal gør '' 
men tak for din besked '' tænker jo miste på min datter '' vil jo ikke lyver over for hende når hun spørg '' sandheden er jo bare at hans far ikke have lyst ''