wendler91 skriver:
Hej alle her inde !!
Jeg er gravid 23+1 og glæder mig så meget '' 
Men Den mand som skal være far til mit barn kender jeg ikke rigtigt vi have skrive sammen på dating.dk '' vi måder så hinanden hos mig og det inder så inde i soveværlset.
derefter har han ikke tid til at ser mig igen, men jeg finder så ud af jeg er gravid i 3 uge og skrive det til ham desværre men gjorte det for at være sød og kunne ikke ser hvorfor jeg skulle holde det fra mig selv.
men han tog det ikke særlige pænt han ville have jeg skulle have en abort men kunne jeg ikke få mig selv til da jeg fant ud af det blev jeg bare så glad for trode ikke jeg kunne blive det.
men han ringer så og sige han har alle mulige rettigheder og skal have barnet, osv han køre rigtig på så det gør mig sku helt ked..
men mig gider han ikke glo på, og fortælle han er fundet sammen med sin eks igen.
så derfor kan jeg ik ser hvorfor han skulle med til skanning når han vil have jeg skal have en abort det betyder jo han ikke vil have barnet.
han bliver så sur og trure med at komme hjem til mig og slå mig i maven så barnet dør ''
det gør sku ondt og kender ham jo ik så ved jo ikke hvad han kan finde på.
men få så nyt nr. så han kun kan skrive til mig på face ''
men nu er det 4 mrd siden og har ikke hørt det minste '' har set han har få en anden kæreste som har to børn
så nu stå jeg her '' har lyst til at skrive ukent far men er bange for hvad der kommer til at ske '' hvis jeg gør
er skid bange for hvis jeg skrive ham på han lide pluselig dukke op '' tør sku ikke ser ham i øjne
håber i forstå og kan hjælpe hvis det var jer hvad ville i så gør !! 
MVH wendler '' skal være mor til en lille pige d. 11 dec 
Når du ikke har boet med faderen til barnet (mener det er 10 måneder inden fødsel), vil du få fuld forældremyndighed og sørg endelig for at få det, for det er nærmest umuligt senere hen.
Meld ham til politiet for trusler, sørg for at få en anmeldelseskvitering. (Dette skal du dog IKKE gøre hvis du vil skrive ham som ukendt, for så ved politiet jo hvem han er).
Skriv alt op han truer med og gerne med dokumentation, det vil hjælpe dig, hvis det bliver nødvendigt at søge tilhold.
Som du selv skriver, nu har du desværre fortalt ham det. Jeg plejer at gå ind for ærlighed, men lige i de her sager, der når man desværre ikke altid længst med ærlighed.
Slet ham fra facebook. Ignorer ham hvis han kontakter dig. Hvis han skriver, så skriv "hvem er du"...osv.(hvis du vil skrive ukendt far).
Fædre har DESVÆRRE fået ALT for mange rettigheder med den nye forældreansvarslov, så jeg vil råde dig til at tænke dig rigtig godt om, med hvad du vil gøre.
Slet ham fra fa