seksuelt overgreb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

tænk at jeg lige skrev det!

Stående bifald!! Det er simpelthen så sejt at du turde...

Hvor må det have været forfærdeligt! Jeg håber virkelig at du en dag helt kan lægge det bag dig! Og hvor dejligt at din kæreste passer på dig og støtter dig!
Kæmpe knus herfra!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

FrkT

Caroline86 skriver:

tænk at jeg lige skrev det!

Synes det er RIGTIG stærkt af dig, at du har skrevet det, søde Caroline. Det er det første skridt for dig i at komme videre i det, for kan tydeligt høre, at du stadig ikke har fået det ordentligt bearbejdet. Hvis du får lyst, kan du altid bare skrive til mig, jeg har selv været igennem en voldtægt (godt nok som 18-årig) af en jeg troede jeg kendte og stolede på.

Det er bare rigtig godt for dig, at du har Daniel, når han er så forstående og god ved dig omkring det. Så kan du også få et mere "normalt" forhold til sex igen. Og det ved jeg selv hvor svært det er, når man har været udsat for sådan noget.

Og hvis dine forældre ikke ved det, og du gerne vil fortælle dem det, så kan du evt. overveje at tage Daniel med i det. Mine forældre vidste ikke hvad der var sket med mig før for 2 år siden ca., og da inviterede vi dem ud til os, og Jens fortalte dem det simpelthen så. Og det gjorde det så meget lettere for mig, for det var sådan en stor støtte, og var ikke selv stærk nok til at sige det. Og så var jeg desuden vildt flov over det over for mine forældre. Så det kan du jo evt. overveje.

Sender dig mange tanker og et stooooooort knus

Kærlig hilsen fra Thilde, som godt ved, nogenlunde, hvordan du har det.

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

FrkT skriver:

Synes det er RIGTIG stærkt af dig, at du har skrevet det, søde Caroline. Det er det første skridt for dig i at komme videre i det, for kan tydeligt høre, at du stadig ikke har fået det ordentligt bearbejdet. Hvis du får lyst, kan du altid bare skrive til mig, jeg har selv været igennem en voldtægt (godt nok som 18-årig) af en jeg troede jeg kendte og stolede på.

Det er bare rigtig godt for dig, at du har Daniel, når han er så forstående og god ved dig omkring det. Så kan du også få et mere "normalt" forhold til sex igen. Og det ved jeg selv hvor svært det er, når man har været udsat for sådan noget.

Og hvis dine forældre ikke ved det, og du gerne vil fortælle dem det, så kan du evt. overveje at tage Daniel med i det. Mine forældre vidste ikke hvad der var sket med mig før for 2 år siden ca., og da inviterede vi dem ud til os, og Jens fortalte dem det simpelthen så. Og det gjorde det så meget lettere for mig, for det var sådan en stor støtte, og var ikke selv stærk nok til at sige det. Og så var jeg desuden vildt flov over det over for mine forældre. Så det kan du jo evt. overveje.

Sender dig mange tanker og et stooooooort knus

Kærlig hilsen fra Thilde, som godt ved, nogenlunde, hvordan du har det.

Tusind tak Thilde!
Jeg tror aldrig jeg får fortalt dem det.. det er 11 år siden nu, og bare tanken om at skulle fortælle det giver mig kvalme... jeg tænker også at det bare gør dem kede af det, og de vil få skyldfølelse over at de ikke vidste det før så de kunne gøre noget for at hjælpe mig.. men måske skal det bearbejdes ved at tale med andre der har oplevet noget tilsvarende.. vidste egentlig ikke hvor meget det stadig fyldte før jeg fik trykket på "opret indlæg" før...
Men du har ret...det er da tydelig slet ikke bearbejdet endnu...
knus

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Rosa skriver:

Stående bifald!! Det er simpelthen så sejt at du turde...

Hvor må det have været forfærdeligt! Jeg håber virkelig at du en dag helt kan lægge det bag dig! Og hvor dejligt at din kæreste passer på dig og støtter dig!
Kæmpe knus herfra!!

ved ikke helt hvad jeg skal sige, for er stadig paf over at jeg skrev det!
Men tak!? tror jeg
knuser

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Det har jeg også og her er en lille indsigt i vort retssystem...
Dette er en kopi fra en tråd hvor vi diskuterede Stein Baggers straf og det danske retssystem...
'
Jeg og alle mine søskende er blevet udsat for grov incest fra vor biologiske far.

Første gang ( ved mig) det blev opdaget fik han 1år betinget...

Altså et smæk på hånden... det må du ikke lille ven...

Så blev det opdaget med min søster....

Da sad han i fængsel sammen lagt 11 månede..... og 19.000 ierstatning.....

Så voldtog han mig og bankede mig sønder og sammen....

Det fik han 3år for.... ingen erstatning.... for inden det var jeg gået med til det for  at han ikke gjorde det ved mine 2 søstre...og han sad kun  de 26 måneder...han havde jo været en god dreng....

Jeg vil mene det fortæller meget om det danske rets system!!! Føj!!!

Det er så lige min mening..

Anmeld

22. juli 2009

Musen5

Jeg har svaret nej.....

Og derudover vil jeg bare sige.... Ald respekt til jeg piger der står frem og fortæller om det.

Syntes det er skide flot, da mange mener at man bare skal glemme/ikke tænkte over det for så er det "ikke sket"

Respekt til jer !

/Mette 33+4

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Ønskebarn74:

Nejnejnejnejnej....

Sikke et svigt i systemet!!!

- Skal selv i praktik som psykolog med behandling af dømte pædofile og incestforbrydere. Hvis din far dukker op skal jeg nok dumpe ham i Rorschack'en...

Anmeld

22. juli 2009

ønskebørn74

Rosa skriver:

Ønskebarn74:

Nejnejnejnejnej....

Sikke et svigt i systemet!!!

- Skal selv i praktik som psykolog med behandling af dømte pædofile og incestforbrydere. Hvis din far dukker op skal jeg nok dumpe ham i Rorschack'en...

1000 tak for ordene..

Han har gjort det ved flere af de børn der har været i hans liv efterfølgende..
Min mor smed ham endelig ud da kommunen forlangte det... Hun fik valget... Ham el. os...

Blandt andet har han misbrugt en ævnesvag pige, hvis mor han var gift med...
Vi var med til at hun opdagede det, vi skrev annonyme breve til hendes mor...
Jeg flyttede uden at vide det sommeren inden... Ind på et værelse der lå kun 1km. fra ham... Rendte på ham ved indkøb ved den lokale... Chok siger jeg dig...

Han har for 1år siden generet os igen... Fundet mine søstres mobil nr. på nettet og sendt sms til dem... Hvor han skrev han ønskede kontakt og var harmløs på grund af ulykke... Klamme stoder... Vi måtte true ham med plakater i hans eget nærområde... Med billeder og beskrivelse af hans gerninger for at han ville lade os være i fred... Efter det har både han og vi hemmelige tlf. nr. og bor på beskyttet adresse...

Tænk vi kan ikke få polititilhold igen..

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

ønskebarn74 skriver:

1000 tak for ordene..

Han har gjort det ved flere af de børn der har været i hans liv efterfølgende..
Min mor smed ham endelig ud da kommunen forlangte det... Hun fik valget... Ham el. os...

Blandt andet har han misbrugt en ævnesvag pige, hvis mor han var gift med...
Vi var med til at hun opdagede det, vi skrev annonyme breve til hendes mor...
Jeg flyttede uden at vide det sommeren inden... Ind på et værelse der lå kun 1km. fra ham... Rendte på ham ved indkøb ved den lokale... Chok siger jeg dig...

Han har for 1år siden generet os igen... Fundet mine søstres mobil nr. på nettet og sendt sms til dem... Hvor han skrev han ønskede kontakt og var harmløs på grund af ulykke... Klamme stoder... Vi måtte true ham med plakater i hans eget nærområde... Med billeder og beskrivelse af hans gerninger for at han ville lade os være i fred... Efter det har både han og vi hemmelige tlf. nr. og bor på beskyttet adresse...

Tænk vi kan ikke få polititilhold igen..

Det er godt nok en tosset verden vi lever... Sådan en mand burde virkelig få valget mellem at gå i langsigtet gennemgribende behandling eller kemisk kastration!!!

Jeg ønsker dig og dine søskende alt det bedste - godt at I har hinanden at støtte jer til. Håber du har fået arbejdet med alle de følelser m.m. som opstår efter den slags overgreb både på egen hånd og med professionel hjælp. Det fortjener du!!

Anmeld

22. juli 2009

KWL

Må bare sige at i er seje...ud med det. Jeg tror det hjælper lidt.

Sender alle jer stærker tøser et knus og mange tanker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.