Caroline86 skriver:
tænk at jeg lige skrev det! 
Synes det er
RIGTIG stærkt af dig, at du har skrevet det, søde Caroline. Det er det første skridt for dig i at komme videre i det, for kan tydeligt høre, at du stadig ikke har fået det ordentligt bearbejdet. Hvis du får lyst, kan du altid bare skrive til mig, jeg har selv været igennem en voldtægt (godt nok som 18-årig) af en jeg troede jeg kendte og stolede på.
Det er bare rigtig godt for dig, at du har Daniel, når han er så forstående og god ved dig omkring det. Så kan du også få et mere "normalt" forhold til sex igen. Og det ved jeg selv hvor svært det er, når man har været udsat for sådan noget.
Og hvis dine forældre ikke ved det, og du gerne vil fortælle dem det, så kan du evt. overveje at tage Daniel med i det. Mine forældre vidste ikke hvad der var sket med mig før for 2 år siden ca., og da inviterede vi dem ud til os, og Jens fortalte dem det simpelthen så. Og det gjorde det så meget lettere for mig, for det var sådan en stor støtte, og var ikke selv stærk nok til at sige det. Og så var jeg desuden vildt flov over det over for mine forældre. Så det kan du jo evt. overveje.
Sender dig mange tanker og et stooooooort knus

Kærlig hilsen fra Thilde, som godt ved, nogenlunde, hvordan du har det.
Anmeld