ung mor uden tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

AnneMaria

FrkZier skriver:

hvad min mening er? min mening er at det da er synd for hende hun skal rende rundt med grimme tænder, men at hun forhåbentligt bedre selv kan acceptere det en resten af danmark kan ..

er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål - hvordan kan man have en mening om det? hun er kommet til skade og har slået tænderne..

hvad er din mening om min nabos brækkede arm?

Min mening er at hun selv må bestemme hvad hun gør, om hun laver dem eller ej... og om hvornår. Jeg tænkte mere over grunden. Hun siger at hun har slået fortanden ud i en ulykke. Men der mangler jo flere en en - og resten er rådden. Så undrede mig mere over det.

Men igen, ikke mit liv, ønsker hende held og lykke med den nye bebs.

om hvordan man kan ha en mening om det? Hvis jeg kunne finde ud af at få et link herinde, kunne du se hvor mange meninger der var derinde på deres side. Nogen mente at hun burde tænke på sig selv først, før man sætter et lille væsen til verden. Og andre havde ondt af hende. og nogen andre syntes at det måtte hun da selv om, det ikke havde noget med hendes evne til at være mor med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

C-Dog

FrkZier skriver:

hvad min mening er? min mening er at det da er synd for hende hun skal rende rundt med grimme tænder, men at hun forhåbentligt bedre selv kan acceptere det en resten af danmark kan ..

er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål - hvordan kan man have en mening om det? hun er kommet til skade og har slået tænderne..

hvad er din mening om min nabos brækkede arm?

Han eller hun bør lade brudet heale før han eller hun sætter børn i verden. Alle ved at hvis man ikke er perfekt i alle leder og kanter- så er man en dårlig forælder! ;-)

Anmeld

13. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min mening er, at der findes cirka 7000 væsentligere emner at debattere - regeringens klimaplan, folkeskolereformen, sult og nød i Afrika, Guantanamobasens fortsatte eksistens, vores indsats i Afghanistan - end en ung mors manglende tand eller tænder. 

Anmeld

13. august 2013

AnneMaria

Faith skriver:

Vente eller ej.... På hvad?

der var noget om at hun skulle vente til hun er færdigudviklet, for at få det lavet...

Anmeld

13. august 2013

wamse

Jeg har lige været inde og læse kommentarer, og har selv smidt en

Jeg er simpelthen så naiv anlagt, at jeg tror det bedste om alle, og jeg bliver gang på gang overrasket over, hvor små mennesker nogle kan være
Kan simpelthen på ingen måde forstå, hvorfor menneskers udseende har nogen som helst betydning for, hvordan man er forældre eller bare er som menneske. Fatter ikke at man er så lille, at man føler et behov for, at kommenterer andres udseende

Sgu ikke noget at sige til, at mobning blandt børn er et problem, når de har sådanne voksne som rollemodeller

Anmeld

13. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Kig på kanal 4 nu, der fortæller hun om det nu. 

Hun mangler tænderne pga hun kørte galt med sin farfar.. 

Anmeld

13. august 2013

DianaRJS

det sjvot folk har fordomme omkring det...

det er en skade hun har og derfor er hendes tænder sådan, man SKAL være 22 år for at kunne få det lavet, hvilket hun heller ikke selv skal betale for.. så hvorfor gå op i om hun får gjort det før eller efter? hun har ikke noget valg? hun er gravid i 4 månede, og er 17 hun kan ikke trække graviditeten i 5 år fordi hendes mund skal være "færdig udviklet" for at hun kan få det lavet   folk går seriøst op i nogle underlige ting....

hvis det er tænderne der gør man ikke er egnet som mor, så er jeg sku heller ikke grundet en skade på det ene øje der gør jeg kun kan se med et øje just saying...

Anmeld

13. august 2013

Isabella_mor

Nu er det jo fordi hun har været med i et biluheld sammen med sin farfar, og så havde tandlægerne prøvet at redde dem, og har haft givet hende nogle af plastic som en midlertidig løsning som så er gået i stykker, hun sagde at hun venter på at få dem lavet. 

Men det gør hende da ikke til en dårlig mor eller dårlig person. Kender mad et par stykker som har dårlige tænder pga ulykker. 

Anmeld

13. august 2013

l.kjoeller

AnneMaria skriver:

der er godt nok meget debat om hende den unge mor uden tænder. Hvad er din mening? (og ja, ved godt grunden til at hun næsten ingen tænder har)

.... og ved ikke om det her har været oppe før herinde?

Tænderne er jeg ligeglad med men jeg krummer tæer over hendes holdning og kommentarer. Håber det modner hende at blive mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.