ung mor uden tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.401 visninger
28 svar
47 synes godt om
13. august 2013

AnneMaria

der er godt nok meget debat om hende den unge mor uden tænder. Hvad er din mening? (og ja, ved godt grunden til at hun næsten ingen tænder har)

.... og ved ikke om det her har været oppe før herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

MorDk

AnneMaria skriver:

der er godt nok meget debat om hende den unge mor uden tænder. Hvad er din mening? (og ja, ved godt grunden til at hun næsten ingen tænder har)

Har jeg slet ikke hørt om?

Anmeld

13. august 2013

MariaKyedDK

AnneMaria skriver:

? ved slet ikke hvad du snakker om ?

Anmeld

13. august 2013

Faith

Aner overhovedet ikke hvad det handler om

Anmeld

13. august 2013

AnneMaria

MorDk skriver:

Har jeg slet ikke hørt om?

kig inde på "de unge mødre's side" på fb under video'en med hende Natascha eller hvad hun hedder

Anmeld

13. august 2013

Michelle88

Som jeg har forstået det, så mangler hun kun en fortand som hun venter på at få lavet. Det kan jeg ikke se noget problem i?

Anmeld

13. august 2013

AnneMaria

Michelle88 skriver:

Som jeg har forstået det, så mangler hun kun en fortand som hun venter på at få lavet. Det kan jeg ikke se noget problem i?

men der mangler mere end bare en tand og de andre er gule og rådne ? men det er vel op til hende om hun vil vente eller ej...

Anmeld

13. august 2013

MorDk

AnneMaria skriver:

Der er jo flere sider derinde. Går ikke sååå meget op i DUM... men har da set det i TV. Men hvis det er det eneste sted det debateres...så er det jo derfor jeg ikke aner hvad du snakker om.

Anmeld

13. august 2013

B&J

jamen nu ved jeg også godt hvorfor hun ikke har og hvis ikke jamen så vile jeg ikke dømme hende, kender en fyr da han var barn og ældre døde hans tænder fordi forælderne ikke tænkte over hvad de gav ham....

og han er 22 i dag og for 2 år siden fik han sat stifter i over alt...

Anmeld

13. august 2013

MorDk

AnneMaria skriver:

men der mangler mere end bare en tand og de andre er gule og rådne ? men det er vel op til hende om hun vil vente eller ej...

Nu aner vi jo intet om hende og hendes tænder. Og det er da også fuldstændig ligegyldigt om hun mangler en tand eller ej? Nogle mennesker har gule tænder, andre får dem Bleget. Måske har hun tandlægeskræk eller har ikke råd til at gå til tandlæge? Grundende kan være mange... men har ikke helt forstået hvad du vil med indlægget? Hvad er det du vil debatterer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.