ung mor uden tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

MorDk

AnneMaria skriver:

der er godt nok meget debat om hende den unge mor uden tænder. Hvad er din mening? (og ja, ved godt grunden til at hun næsten ingen tænder har)

.... og ved ikke om det her har været oppe før herinde?

Hvad er grunden til hun ingen tænder har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Faith

AnneMaria skriver:

men der mangler mere end bare en tand og de andre er gule og rådne ? men det er vel op til hende om hun vil vente eller ej...

Vente eller ej.... På hvad?

Anmeld

13. august 2013

jydeinden

jeg mangler 4 tænder.. og nogen af dem jeg har er gule.. hvis det skulle gøre mig til en dårlig mor ja så undskyld mig men så er der ved gud nogen der har for lidt at lave/for ondt bag i .. forældre evnen sidder vel for filan ikke i tænderne, og der kan jo være mange årsager til at man ser ud som man gør. Synes da det er LANGT mere afskyeligt at nogen vil dømme andre på det grundlag

Anmeld

13. august 2013

VIPpigen

Udviklingen i munden er ikke ligesom resten af kroppen. Dine tænder kan skubbe sig skæve helt frem til du er 21 eller 22 år. Og tandkødet vil altid krybe OP ad og blotte lidt tandhals hvert år. 

Det kommer utrolig meget an på tandlægen, og hvad og hvordan det skal laves, det der skal laves. Stifter eller bro kan de sagtens lave pænt tidligt, men en krone feks kræver vidst lidt mere.

Jeg var 24 da jeg fik sat krone på fortænderne, og tandlægen sagde at de skulle skiftes når jeg nærmer mig de 50, for så ville kanten være synlig, og tanden under porcelænet ville være blottet.

hvordan man passer og plejer sine tænder er ikke min sag, jeg må så sige at jeg nok ikke er chokeret over at sandtv vælger en som hende som deltager, netop fordi hun skaber nysgerrighed, debatter, og skeptisme (hedder det, det??)ved dem som ser udsendelsen

Anmeld

13. august 2013

wamse

jeg er i tvivl om, hvad det er du spørger om, altså hvad er det, som du gerne vil have os til at tage stilling til?

Anmeld

13. august 2013

AnneMaria

wamse skriver:

jeg er i tvivl om, hvad det er du spørger om, altså hvad er det, som du gerne vil have os til at tage stilling til?

Det var bare fordi jeg kunne se halvdelen der inde syntes at hun skulle ha sat sine tænder i først inden hun blev gravid, og nogen syntes at det kunne være ligemeget....

Så var jeg bare nysgerrig efter hvad i syntes om det herinde

Anmeld

13. august 2013

FrkZier

AnneMaria skriver:

der er godt nok meget debat om hende den unge mor uden tænder. Hvad er din mening? (og ja, ved godt grunden til at hun næsten ingen tænder har)

hvad min mening er? min mening er at det da er synd for hende hun skal rende rundt med grimme tænder, men at hun forhåbentligt bedre selv kan acceptere det en resten af danmark kan ..

er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål - hvordan kan man have en mening om det? hun er kommet til skade og har slået tænderne..

hvad er din mening om min nabos brækkede arm?

Anmeld

13. august 2013

Faith

AnneMaria skriver:

Det var bare fordi jeg kunne se halvdelen der inde syntes at hun skulle ha sat sine tænder i først inden hun blev gravid, og nogen syntes at det kunne være ligemeget....

Så var jeg bare nysgerrig efter hvad i syntes om det herinde

De fatter jeg altså ikke en brik af.... Kan/må man ikke få børn hvis man har dårlige tænder???? Ufatteligt hvad folk mener de har ret til at blande sig i og dømme andre for

Anmeld

13. august 2013

LilleLene

AnneMaria skriver:

hun har vidst en tand(skaade/sygdom) har jeg læst et sted

Anmeld

13. august 2013

C-Dog

Wow. Dømme folk kan man jo altid hvis man keder sig. Har i set dronningens pløkker, eller er det kun unge mødre vi skal disse?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.