Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym23 skriver: Det er et godt tegn Jeg havde lige købt ÆL-test til 3 mdr og kun nået at bruge 2 af dem da jeg blev gravid nuher Tror du skal prøve at tage den med roHusk det tar 2-3 døgn før HCG-niveauet fordobles plus så tidligt har det meget at gøre med hvor meget vand du har drukket inden du tar testenPrøv om du ka slå koldt vand i blodet og vent med at teste indtil torsdag eller fredag. Så kan du bedre se en forskel på stregerne!
Det er et godt tegn Jeg havde lige købt ÆL-test til 3 mdr og kun nået at bruge 2 af dem da jeg blev gravid nuher Tror du skal prøve at tage den med roHusk det tar 2-3 døgn før HCG-niveauet fordobles plus så tidligt har det meget at gøre med hvor meget vand du har drukket inden du tar testenPrøv om du ka slå koldt vand i blodet og vent med at teste indtil torsdag eller fredag. Så kan du bedre se en forskel på stregerne!
Torsdag eller fredag ?!?!?!
Det kan jeg sikkert ikke
måske torsdag.. Hvis mens ikke kommer inden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bettina90 skriver: Tror vidst godt de kan gemmes væk
Tror vidst godt de kan gemmes væk
Elias2010<3 skriver: He he jo
He he jo
ES90 skriver: Ta' lige en ÆL test. Min ÆL test var bragende positiv, da jeg var gravid.. Det var dagen inden jeg kunne teste positiv på g test.
Ta' lige en ÆL test. Min ÆL test var bragende positiv, da jeg var gravid.. Det var dagen inden jeg kunne teste positiv på g test.
Jeg skal ikke tisse lige nu :p
Elias2010<3 skriver: Jeg skal ikke tisse lige nu :p
ES90 skriver: Haha Står lige i netto, folk glor fordi jeg griner sådan Ej, jeg tror altså den er der! Der ér ihvertfald to streger MED farve.
Haha Står lige i netto, folk glor fordi jeg griner sådan Ej, jeg tror altså den er der! Der ér ihvertfald to streger MED farve.
He he he
håber også at den er der. Men alligevel er jeg bare overbevist om at mens kommer ..
Min historie med rfsu.. de kunne teste positiv 5 dage før de kunne på lægens test. Min læge blev ved med at sige du er ikke gravid- men er altså gravid i uge 33
Louise Jørgensen skriver: Min historie med rfsu.. de kunne teste positiv 5 dage før de kunne på lægens test. Min læge blev ved med at sige du er ikke gravid- men er altså gravid i uge 33
Hvis det fortsætter, så må jeg tá til lægen i næste uge.. Var ved lægen idag, men de ville ikke teste mig fordi jeg først venter mens imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128