Tanker der kører rundt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

M&J87

Elias2010<3 skriver:

Hvor langt var du da du tog den test du har billlede af ? Mere fordi at jeg skulle være 3+6 idag ..

Jeg var 5+0, jeg havde æl senere , så jeg var nok 4+0 da min termin blev rykket 1 uge :-) Dagen inden var både rfsu og valmed helt negative.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Francisca

Elias2010<3 skriver:

Ja, har testet igen til aften... Jeg tester åbenbart bedst på rfsu's teste... Men der er bare ingen udvikling i den, når jeg kigger på billede af testeN fra igår På samme tidspunkt... 

Første billede fra igår

anden billede fra nu... 

Hvorfor ikke tage en clearblue digital så for du svar med det samme og ikke alt det gætteri og sidde og stirre sig blind på en test 

Anmeld

13. august 2013

Swerg

M&J87 skriver:

Jeg var 5+0, jeg havde æl senere , så jeg var nok 4+0 da min termin blev rykket 1 uge :-) Dagen inden var både rfsu og valmed helt negative.

Okay, tak for svar .. Så er der jo lidt håb endnu.... 

Anmeld

13. august 2013

Swerg

Francisca skriver:

Hvorfor ikke tage en clearblue digital så for du svar med det samme og ikke alt det gætteri og sidde og stirre sig blind på en test 

Tjah det ved jeg ikke ... 

Anmeld

13. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg kunne heller ikke se stregen i går, men i dag kan jeg sagtens, også uden at zoome, vippe osv.

Anmeld

13. august 2013

Swerg

ES90 skriver:

Jeg kunne heller ikke se stregen i går, men i dag kan jeg sagtens, også uden at zoome, vippe osv.

Jeg tør bare ikke håbe ... Er bange for at det enten er overskydende farve eller en skyggestreg.... 

Da jeg testede med min søn var den klart tydligere !

Anmeld

13. august 2013

Bettina90

Jeg tror den er der 

Havde du ikke lige købt en hel masse ÆL test? 

Anmeld

13. august 2013

Swerg

Bettina90 skriver:

Jeg tror den er der 

Havde du ikke lige købt en hel masse ÆL test? 

He he jo

Anmeld

13. august 2013

Tulipan

Elias2010<3 skriver:

He he jo

Det er et godt tegn
Jeg havde lige købt ÆL-test til 3 mdr og kun nået at bruge 2 af dem da jeg blev gravid nuher
Tror du skal prøve at tage den med ro
Husk det tar 2-3 døgn før HCG-niveauet fordobles plus så tidligt har det meget at gøre med hvor meget vand du har drukket inden du tar testen

Prøv om du ka slå koldt vand i blodet og vent med at teste indtil torsdag eller fredag. Så kan du bedre se en forskel på stregerne!

Anmeld

13. august 2013

Bettina90

Elias2010<3 skriver:

He he jo

Tror vidst godt de kan gemmes væk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.