Tanker der kører rundt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.022 visninger
34 svar
11 synes godt om
13. august 2013

Swerg

Ja, har testet igen til aften... Jeg tester åbenbart bedst på rfsu's teste... Men der er bare ingen udvikling i den, når jeg kigger på billede af testeN fra igår På samme tidspunkt... 

Første billede fra igår

anden billede fra nu... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

Chili

Elias2010<3 skriver:

Ja, har testet igen til aften... Jeg tester åbenbart bedst på rfsu's teste... Men der er bare ingen udvikling i den, når jeg kigger på billede af testeN fra igår På samme tidspunkt... 

Første billede fra igår

anden billede fra nu... 

Prøv imorgen tidlig! Den anden streg er der!

Anmeld

13. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Elias2010<3 skriver:

Første billede fra igår

anden billede fra nu... 

Jeg tror bestemt den er der! Prøv igen imorgen 

Anmeld

13. august 2013

Mie89

Jeg kan altså godt se en udvikling ! Kunne ikke se stregen på dine teste igår, men kan godt ane en utydelig streg nr.2 i dag  

Men jeg synes altså du skulle prøve nogle andre teste end RFSU, jeg har kun hørt negativt om dem ... 

Håber den er der, så vi kan få endnu et medlem i april-gruppen  

Anmeld

13. august 2013

M&J87

Jeg kan godt forstå dig :-)

Min første test så sådan her ud : Det er rsfu, og der gik flere dage før den blev mere tydelig. Jeg er 23+6 idag. Så krydser fingre for dig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2013

Swerg

M&J87 skriver:

Jeg kan godt forstå dig :-)

Min første test så sådan her ud : Det er rsfu, og der gik flere dage før den blev mere tydelig. Jeg er 23+6 idag. Så krydser fingre for dig 

Er bare skide bange for at det er skyggedtreger .. Ønsker det så brændende ....

Anmeld

13. august 2013

Swerg

mie89 skriver:

Jeg kan altså godt se en udvikling ! Kunne ikke se stregen på dine teste igår, men kan godt ane en utydelig streg nr.2 i dag  

Men jeg synes altså du skulle prøve nogle andre teste end RFSU, jeg har kun hørt negativt om dem ... 

Håber den er der, så vi kan få endnu et medlem i april-gruppen  

Ville ønske jeg kunne være med i april-gruppen!!!

Anmeld

13. august 2013

M&J87

Elias2010<3 skriver:

Er bare skide bange for at det er skyggedtreger .. Ønsker det så brændende ....

JEg er ikke i tvivl om at der er farve i dem begge, og den anden er mere tydelig end første  :-) Jeg tror den er der <3

Anmeld

13. august 2013

B&J

jeg håber den er der men kan ikke se nr 2 streg

Anmeld

13. august 2013

Swerg

M&J87 skriver:

JEg er ikke i tvivl om at der er farve i dem begge, og den anden er mere tydelig end første  :-) Jeg tror den er der <3

Hvor langt var du da du tog den test du har billlede af ? Mere fordi at jeg skulle være 3+6 idag ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.