Altså jeg må indrømme at jeg også røg i de 13 måneder der gik inden vi blev gravide - jeg stoppede den dag jeg fik de to streger, og har ikke rørt en smøg siden da 
Men om rygningen har været med til at det tog os 13 forsøg, det ved jeg ærlig taget ikke... Blev gravid den første måned vi prøvede med ægløsningsteste, så tror ligeså meget det har været et spørgsmål om at ramme det rigtige tidspunkt og det faktum at det var her i sommerferie, hvor jeg kunne slappe totalt af ovenpå et virkelig hårdt studieår at jeg blev gravid 
Jeg forstår virkelig godt at det er svært at stoppe! Jeg forsøgte også nogle gange, men endte altid med at starte igen, af den ene eller anden grund... Hvis du kan finde motivationen til at stoppe, er det jo at foretrække, men der er så mange andre ting der kan gøre at man ikke er blevet gravid - så så længe du stopper når du er blevet det, synes jeg altså det er okay.. Bare hold det til et minimum
Og selvom det var det mest naturlige i verden at smide smøgerne da jeg fik en positiv test, har man stadig lyst til en indimellem! Jeg har ikke røget i 2 uger, men føler stadig trængen sommetider - men spiren i min mave er den motivation jeg havde brug for der gør at jeg ikke falder i denne gang 
Al mulig held og lykke 
Anmeld