Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym23 skriver: Og så lige lidt ekstra: Håber virkelig de holder fast derinde!!!Spandevis af babyklister herfra!!!
Og så lige lidt ekstra: Håber virkelig de holder fast derinde!!!Spandevis af babyklister herfra!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Begge æg overlevede optøning og udviklede sig videre. Så jeg har i dag fået lagt begge op. Jeg er utrolig glad og lettet nu Nu står den på en lang ventetid indtil bp. Jeg skal have æl-sprøjte i dag og fredag, så der bliver ikke noget med selv at teste. Så nu jeg tager med kyshånd mod alle de krydsede fingre jeg kan få
Begge æg overlevede optøning og udviklede sig videre. Så jeg har i dag fået lagt begge op. Jeg er utrolig glad og lettet nu Nu står den på en lang ventetid indtil bp. Jeg skal have æl-sprøjte i dag og fredag, så der bliver ikke noget med selv at teste. Så nu jeg tager med kyshånd mod alle de krydsede fingre jeg kan få
en masse og håbefulde tanker herfra
Lauer skriver: Hvor spændende! Glæder mig til en update om 14 dages tid
Hvor spændende! Glæder mig til en update om 14 dages tid
Putomanen skriver: Tusind tak.Det ville være skønt at følge i dine fodspor
Tusind tak.Det ville være skønt at følge i dine fodspor
Lover dig at det er mere end skønt og 10,5 års kamp værd, når de boltrer sig i maven... Suk..
ønskebarn74 skriver: Lover dig at det er mere end skønt og 10,5 års kamp værd, når de boltrer sig i maven... Suk..
Putomanen skriver: Det kan jeg forestille mig er helt fantastisk Det er bare så frustrerende når jeg ikke ved, om alle prøvelserne betaler sig eller om det aldrig lykkes
Det kan jeg forestille mig er helt fantastisk Det er bare så frustrerende når jeg ikke ved, om alle prøvelserne betaler sig eller om det aldrig lykkes
Hvis jeg kan, kan alle..
tarkoflen skriver: Hvor er det fantastisk! Jeg hepper alt hvad jeg har lært og håber de små æggebasser hører det og bliver derinde og hygger sig helt til de er blevet til en eller to små lækre babyer Jeg ved ventetiden er uendelig, men jeg håber den går hurtigt
Hvor er det fantastisk! Jeg hepper alt hvad jeg har lært og håber de små æggebasser hører det og bliver derinde og hygger sig helt til de er blevet til en eller to små lækre babyer Jeg ved ventetiden er uendelig, men jeg håber den går hurtigt
Putomanen skriver: Ja, jeg følger mig også ret heldig Men det er lidt svært at tro på, at det lykkes denne gang. Forhåbentlig er det nogle stærke æg som min krop tager godt imod, nu hvor jeg ikke er på så meget medicin
Ja, jeg følger mig også ret heldig Men det er lidt svært at tro på, at det lykkes denne gang. Forhåbentlig er det nogle stærke æg som min krop tager godt imod, nu hvor jeg ikke er på så meget medicin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128