2 fine æg til oplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

T

Jeg er også glad for, at det er gået så godt med begge æg! Forhåbentlig er det et tegn på, at det er nogle gode æg

Jeg håber også inderligt, at de sætter sig rigtig godt fast!
Jeg foreslog også lægen noget sekund lim, men han mente at det kunne give problemer hvis han fingre blev limet fast til ægget, eller mig

Tihi ej come on det da god humor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Putomanen

BigHope13 skriver:

Tihi ej come on det da god humor

Ja, det synes jeg faktisk også
Det ville da være skønt, hvis det løste alle problemer med at få ægget til at sætte sig fast

Anmeld

12. august 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Åhh tak, det varmer rigtig meget!!!

Jeg har fået en æl-sprøjte i torsdags, lidt mindre dosis end ved lang behandling. Fordi det er et fryseforsøg skal jeg have en endnu mindre dosis pregnyl/øl-sprøjte på æo-dagen og 4 dage efter. Det skulle snyde kroppen til at tro, at jeg er gravid, og så slipper jeg for lutinus stikpiller.

Ahh, på den måde..

Jeg fik en hel ovitrelle 5 dage før ÆO og så skulle jeg tage crinone to gange dagligt indtil testdag.. Nøjagtig som ved et langt friskt forsøg.. (Her tages ovitrelle dog kun to dage før ÆU)

Men jeg er helt sikker på det er det rigtig for dig, og at du om 14 dage står med de gyldne streger

krydser alt hvad jeg kan!! Hvornår skal du have tage bp og hvornår får du svar??

Anmeld

12. august 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ahh, på den måde..

Jeg fik en hel ovitrelle 5 dage før ÆO og så skulle jeg tage crinone to gange dagligt indtil testdag.. Nøjagtig som ved et langt friskt forsøg.. (Her tages ovitrelle dog kun to dage før ÆU)

Men jeg er helt sikker på det er det rigtig for dig, og at du om 14 dage står med de gyldne streger

krydser alt hvad jeg kan!! Hvornår skal du have tage bp og hvornår får du svar??

Jeg tror effekten er stort set det samme, der er bare ikke brug for den samme mængde medicin ved fryseforsøg, fordi min krop naturligt producerer selv.

Det ville være skønt endelig at se de 2 gyldne streger!

Jeg har bp d 25 og jeg får svar senere på dagen. Det er en af fordelene ved det private, der er ikke lukket i weekenderne

Anmeld

12. august 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Begge æg overlevede optøning og udviklede sig videre. Så jeg har i dag fået lagt begge op.
Jeg er utrolig glad og lettet nu

Nu står den på en lang ventetid indtil bp.
Jeg skal have æl-sprøjte i dag og fredag, så der bliver ikke noget med selv at teste.

Så nu jeg tager med kyshånd mod alle de krydsede fingre jeg kan få

Hvor er det bare dejligt, og rigtig spændende 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer, og håber virkelig at det lykkes denne gang 

De næste 14 dage bliver ulidelige, så håber du kan finde noget godt at udfylde tiden med 

Anmeld

12. august 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg tror effekten er stort set det samme, der er bare ikke brug for den samme mængde medicin ved fryseforsøg, fordi min krop naturligt producerer selv.

Det ville være skønt endelig at se de 2 gyldne streger!

Jeg har bp d 25 og jeg får svar senere på dagen. Det er en af fordelene ved det private, der er ikke lukket i weekenderne

Ihhhh, så kan jeg liiige nå at få resultatet inden jeg rejser på ferie. Vi flyver nemlig kl 17

Glæder mig helt og krydser alt hvad jeg har for at det er jeres tur nu!!

Anmeld

12. august 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Begge æg overlevede optøning og udviklede sig videre. Så jeg har i dag fået lagt begge op.
Jeg er utrolig glad og lettet nu

Nu står den på en lang ventetid indtil bp.
Jeg skal have æl-sprøjte i dag og fredag, så der bliver ikke noget med selv at teste.

Så nu jeg tager med kyshånd mod alle de krydsede fingre jeg kan få

Sender en masse krydser din retning -

Anmeld

13. august 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Hvor er det bare dejligt, og rigtig spændende 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer, og håber virkelig at det lykkes denne gang 

De næste 14 dage bliver ulidelige, så håber du kan finde noget godt at udfylde tiden med 

Tusind tak, jeg håber at det hjælper en masse

Ja, desværre er ventetiden forfærdelig. Jeg håber at jeg kan begrave mig i en masse arbejde indtil da, men det er svært at holde tankerne fra det.

Anmeld

13. august 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ihhhh, så kan jeg liiige nå at få resultatet inden jeg rejser på ferie. Vi flyver nemlig kl 17

Glæder mig helt og krydser alt hvad jeg har for at det er jeres tur nu!!

Det lyder dejligt med en ferie
Jeg håber at I lige når at få et positivt svar inden I tager af sted

Anmeld

13. august 2013

Tulipan

Og så lige lidt ekstra:

Håber virkelig de holder fast derinde!!!
Spandevis af babyklister herfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.