Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: Begge æg overlevede optøning og udviklede sig videre. Så jeg har i dag fået lagt begge op. Jeg er utrolig glad og lettet nu Nu står den på en lang ventetid indtil bp. Jeg skal have æl-sprøjte i dag og fredag, så der bliver ikke noget med selv at teste. Så nu jeg tager med kyshånd mod alle de krydsede fingre jeg kan få
Begge æg overlevede optøning og udviklede sig videre. Så jeg har i dag fået lagt begge op. Jeg er utrolig glad og lettet nu Nu står den på en lang ventetid indtil bp. Jeg skal have æl-sprøjte i dag og fredag, så der bliver ikke noget med selv at teste. Så nu jeg tager med kyshånd mod alle de krydsede fingre jeg kan få
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uuuuuuuuhhhhh søde..
CroQuis skriver: Ihhh hvor spændende Aaalt jeg kan! (lige et sidespørgsmål, hvorfor skal du have 2 x ÆL-sprøjte?)
Ihhh hvor spændende
Aaalt jeg kan!
(lige et sidespørgsmål, hvorfor skal du have 2 x ÆL-sprøjte?)
esioul skriver: Du får alverdens og
Du får alverdens og
**Ønskebabyen skriver: Ihhh hvor dejligt! Har sådan tænkt på dig idag Hvordan kan det være at du får lagt æg op i dag OG skal tage ÆL sprøjten i dag?? Hos mig, skulle jeg tage ÆL sprøjten og så 5 dage efter fik jeg lagt æg op..
Ihhh hvor dejligt! Har sådan tænkt på dig idag Hvordan kan det være at du får lagt æg op i dag OG skal tage ÆL sprøjten i dag?? Hos mig, skulle jeg tage ÆL sprøjten og så 5 dage efter fik jeg lagt æg op..
Maja84 skriver: Weeeee krydser alt jeg kan for en lille spire
Weeeee krydser alt jeg kan for en lille spire
BigHope13 skriver: YES sådanfedt de begge to klarede den, så skal de "bare" bestå resten af prøven, håber sådan at en eller de begge sætter sig godt og grundtig fast derinde
YES sådanfedt de begge to klarede den, så skal de "bare" bestå resten af prøven, håber sådan at en eller de begge sætter sig godt og grundtig fast derinde
et-ønske skriver: Sådan Du får lige den her og så krydser jeg alt hvad jeg kan og lidt mere til
Sådan Du får lige den her og så krydser jeg alt hvad jeg kan og lidt mere til
ønskebarn74 skriver: Uuuuuuuuhhhhh søde..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128