Isaaks barnedåb og lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2013

FrkZier

Mumto3 skriver:

Super fede billeder! Tilykke med dagen

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

FrkZier

Anonym23 skriver:

Stort tillykke!!
Hvor er det bare nogle skønne billeder!
Det klær dig rigtig godt med din mørkere hårfarve?
Hvor er det en fed ide at give ham jakkesæt på!!
Dejligt I havde en dejlig dag
Håber snart han begynder at tage på, synd han skulle rende ind i kighoste :/

mange tak

ih tak, det var noget af et spring fra helt lyst, men der skulle bare ske noget nyt

hihi synes også det var en sødt sæt

tusind tak, det håber vi godt nok  også - det var rigtig synd for ham med den skide hoste

Anmeld

13. august 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

og det vigtigste er jo at de trives, uanset om det er på flaske eller bryst - og det VED jeg, men alligevel vil jeg bare gøre alt for at fortsat kunne fuldamme, det så fjollet altså

Jeg var næsten parat til at gå ind i en fødselsdepression for at amme.. Så satte min far, som har lidt af depressioner og angst hele mit liv, det lige i perspektiv, også stoppede jeg promte!

Men du kan måske nøjes med at supplere, så han stadig får fra dig

Anmeld

13. august 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Jeg var næsten parat til at gå ind i en fødselsdepression for at amme.. Så satte min far, som har lidt af depressioner og angst hele mit liv, det lige i perspektiv, også stoppede jeg promte!

Men du kan måske nøjes med at supplere, så han stadig får fra dig

ja det sgu skræmmende hvad man er villig til at gøre 'bare' for at amme!

min plan er også at supplere (hvis det bliver nødvendigt) til at starte med og så se hvor længe jeg kan holde min produktion kørende, men det ender jo som regel altid med fuld mme på et eller andet tidspunkt når man går i gang med at supplere

Anmeld

13. august 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

ja det sgu skræmmende hvad man er villig til at gøre 'bare' for at amme!

min plan er også at supplere (hvis det bliver nødvendigt) til at starte med og så se hvor længe jeg kan holde min produktion kørende, men det ender jo som regel altid med fuld mme på et eller andet tidspunkt når man går i gang med at supplere

Ja, men nu går der heller ikke længe før han kan få grød, så det ikke kun er mme du skal give ham

Jeg ved udemærket hvordan du har det, jeg var jo sikker på, at jeg nok skulle kunne blive ved med at malke ud i lang tid.. Ja 1 uge, så stoppede min mælk fra dag til dag.. Det var skrækkeligt, men samtidig en befrielse..

Anmeld

15. august 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Ja, men nu går der heller ikke længe før han kan få grød, så det ikke kun er mme du skal give ham

Jeg ved udemærket hvordan du har det, jeg var jo sikker på, at jeg nok skulle kunne blive ved med at malke ud i lang tid.. Ja 1 uge, så stoppede min mælk fra dag til dag.. Det var skrækkeligt, men samtidig en befrielse..

vi var til kontrolvejning idag, hvor han stadig ikke havde taget nok på, børnelægen foreslog vi stille og roligt startede på grød, men det synes jeg er liiiiige tidligt nok (han er 3,5måned) så venter til han er 4mdr. - nu skal han suppleres med mme efter hver amning og så skal han vejes igen om en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.