Isaaks barnedåb og lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Det ka jeg godt forstå..

Det er smadder sødt. Ska ha fundet noget til når Viktor ska døbes vi bruger nemlig ik dåbskjoler

synes nemlig også det var rigtig sødt, gav ikke mere end 150kr for det ca
men hvis du søger på baby tuxedo på ebay kommer der en maaaasse forskellige frem (hvis du ikke er van til ebay så bare husk det skal være fra european union så der ikke kommer ekstra told)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

L&V

FrkZier skriver:

synes nemlig også det var rigtig sødt, gav ikke mere end 150kr for det ca
men hvis du søger på baby tuxedo på ebay kommer der en maaaasse forskellige frem (hvis du ikke er van til ebay så bare husk det skal være fra european union så der ikke kommer ekstra told)

Okay tak for tippet. har aldrig handlet der så godt at vide..

Må hellere vente med at købe noget til det er lige op over.. Han er dælme så stor og vokser som en gal. 1månede og allerede i str 62

Anmeld

12. august 2013

FrkZier

Månsson skriver:

Okay tak for tippet. har aldrig handlet der så godt at vide..

Må hellere vente med at købe noget til det er lige op over.. Han er dælme så stor og vokser som en gal. 1månede og allerede i str 62

hihi så han da også en stor dreng

Anmeld

12. august 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

Så blev min lille supermand døbt igår - det var en FANTASTISK dag og han klarede det hele til UG

og han fik bare SÅÅÅÅ mange gaver, det helt vildt, hvem havde dog nogensinde troet at en baby kunne få så mange ting

Andreas og jeg havde i fællesskab besluttet at Isaak ikke skulle holdes af andre end os da han har svært ved at forholde sig til så mange mennesker på en gang, det var der selvfølgelig nogle der stillede sig uforstående overfor, men vi holdte fast i det for at kunne få en dejlig dag uden en overstimuleret skrigebaby

udover det ovenstående har vi et mindre kaos herhjemme synes jeg, som nogle af jer måske kan huske skrev jeg sidst at han havde fået falsk strubehoste, det viste sig så at han IKKE havde falskstrubehoste men derimod kighoste, det betød jo så et par dages indlæggelse - børnelægen mente så at han vejer alt for lidt (5600g & 66cm) , så nu kører vi ind-og-ud-af-hospitalet-ræs med kontrolvejninger i tide og utide *suk* han havde den ene uge kun taget 15g på og ugen efter 55g, vi skal derop igen på torsdag og så hååååber jeg sådan at han har taget nok på så alt det hospitals-ræs er slut, synes sgu snart det ved at være ret belastende heeeele tiden at skulle på hospitalet med ham

OG så lige en masse billeder fra vores dejlige dag igår

Hvor er du bare gudesmuk!
Og det samme er Isaak, så fin altså!!

Hvor er det øv med hans vægt, men det lyder nu heller ikke af meget synes jeg ikke.. Håber der snart kommer styr på det

Anmeld

12. august 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Hvor er du bare gudesmuk!
Og det samme er Isaak, så fin altså!!

Hvor er det øv med hans vægt, men det lyder nu heller ikke af meget synes jeg ikke.. Håber der snart kommer styr på det

åh tusind tak

Taaak, synes også bare han er så fin

nej han er ihvertfald ikke nogen tyk baby, men jeg synes jo (pudsigt nok) at han er helt perfekt, selvom han ikke har nogle babyelastikker osv - meeen, ville nu alligevel gerne have han tog lidt mere på, bare så man ved han for hvad han skal have

Anmeld

12. august 2013

L&V

FrkZier skriver:

hihi så han da også en stor dreng

Ja det er han os.. ved ik hva han vejer nu men over 5kg vil jeg tro.. han havde taget 1kg på på 14dage

Anmeld

12. august 2013

MorDk

Tillykke med ham og sikke skønne billeder ♥

Anmeld

12. august 2013

FrkZier

MorDk skriver:

Tillykke med ham og sikke skønne billeder ♥

taaak

Anmeld

12. august 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

åh tusind tak

Taaak, synes også bare han er så fin

nej han er ihvertfald ikke nogen tyk baby, men jeg synes jo (pudsigt nok) at han er helt perfekt, selvom han ikke har nogle babyelastikker osv - meeen, ville nu alligevel gerne have han tog lidt mere på, bare så man ved han for hvad han skal have

Han er lækker, tyk eller ej!

Hvordan er det, fuldammer du?

Anmeld

12. august 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Han er lækker, tyk eller ej!

Hvordan er det, fuldammer du?

tak

Ja jeg fuldammer, men børnelægen sagde i sidste uge at hvis han fortsat ikke har taget nok på skal jeg nok indstille mig på at skulle supplere med MME - det irritere mig sindsygt meget, fordi ville jo gerne bare amme, men igen så ved jeg jo rationelt set godt at hvis ungen ikke får mad nok så skal han SELVFØLGELIG have MME ved siden af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.