Så blev min lille supermand døbt igår - det var en FANTASTISK dag og han klarede det hele til UG
og han fik bare SÅÅÅÅ mange gaver, det helt vildt, hvem havde dog nogensinde troet at en baby kunne få så mange ting 
Andreas og jeg havde i fællesskab besluttet at Isaak ikke skulle holdes af andre end os da han har svært ved at forholde sig til så mange mennesker på en gang, det var der selvfølgelig nogle der stillede sig uforstående overfor, men vi holdte fast i det for at kunne få en dejlig dag uden en overstimuleret skrigebaby 
udover det ovenstående har vi et mindre kaos herhjemme synes jeg, som nogle af jer måske kan huske skrev jeg sidst at han havde fået falsk strubehoste, det viste sig så at han IKKE havde falskstrubehoste men derimod kighoste, det betød jo så et par dages indlæggelse - børnelægen mente så at han vejer alt for lidt (5600g & 66cm) , så nu kører vi ind-og-ud-af-hospitalet-ræs med kontrolvejninger i tide og utide *suk* han havde den ene uge kun taget 15g på og ugen efter 55g, vi skal derop igen på torsdag og så hååååber jeg sådan at han har taget nok på så alt det hospitals-ræs er slut, synes sgu snart det ved at være ret belastende heeeele tiden at skulle på hospitalet med ham
OG så lige en masse billeder fra vores dejlige dag igår 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld