ung / ældre . ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej piger ! 

Jeg er en pige på 21 år . jeg har en datter på 5 år . 

jeg er ikke sammen med faren til mit barn, og er derfor fri på single markede, har i et stykke tid nu KUN snakket med en fyr .

han er 34 år gammel , og har ingen børn selv,  for mig lyder det lidt vildt og tænke på jeg er 21 han er 34 . men hvordan lyder det i jeres øre , 

jeg er meget moden af min alder, og har dog alrdig været sammen med drenge som var ældre end mig selv, da jeg følte de var mere modne i forhold til mig og min datter . de har svinget mellem 24-28år . og nu, er jeg så stødt ind i ham her, og tænker MEGET over om det er for meget at der er , 13 år mellem os på den led? .. 

hvad syntes i piger ? hvordan lyder det for jer?
skal jeg give det en chance og møde ham,

p.s ved godt i sidste ende det er MIG som bestemmer og kun MIG .& JEG skal følge mit hjerte .  

Da jeg var 21, var min kræeste 41 så jeg vil sige nej, han er ikke for gammel.

Alder har aldrig betydet noget for mig - jeg skal have en mand der kan matche mig på modenhed og intelligens, og så er jeg sådan set ligeglad med hvad der står på hans fødselsattest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

Billemyre

Her er der 14 år imellem os.
Jeg var lige fyldt 20 og han var 34 (no shit, Sherlock!), da vi fandt sammen - og omverdenen tog det helt afslappet.
Jeg tror aldrig, jeg har hørt noget som helst for det fra nogen.

Min mand syntes dog, det var lidt mærkeligt i starten.
Og det kan jeg måske godt forstå...
En meget voksen mand, som sagtens kunne have være far, gift på 8. år og med en fed stilling et eller andet sted, der pludselig falder for en sølle 20 årig som just er hjemvendt højskole, og som stadig græder snot over sin store polske kærlighed, der lige er rejst sin vej uden hende.
Det må have været lidt af en overvindelse
Godt at han valgte mig alligevel, hehe!

Så derfor: hvis du føler, at han har potentiale, så siger jeg "go for it!"

Held og lykke

Anmeld

12. august 2013

Frk. Petersen

Alder burde ikke være en grænse når det handler om kærlighed. Bare min mening

Anmeld

12. august 2013

B&J

jeg er 26 og min kæreste 37 og vi har det fantastisk sammen håber aldrig jeg skal af med ham

og vi har været sammen i 5år

Anmeld

12. august 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej piger ! 

jeg er ikke sammen med faren til mit barn, og er derfor fri på single markede, har i et stykke tid nu KUN snakket med en fyr .

han er 34 år gammel , og har ingen børn selv,  for mig lyder det lidt vildt og tænke på jeg er 21 han er 34 . men hvordan lyder det i jeres øre , 

jeg er meget moden af min alder, og har dog alrdig været sammen med drenge som var ældre end mig selv, da jeg følte de var mere modne i forhold til mig og min datter . de har svinget mellem 24-28år . og nu, er jeg så stødt ind i ham her, og tænker MEGET over om det er for meget at der er , 13 år mellem os på den led? .. 

p.s ved godt i sidste ende det er MIG som bestemmer og kun MIG .& JEG skal følge mit hjerte .  

Je. Er 20 og faren til yngste søn et 36

Anmeld

12. august 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hej piger ! 

der er knap 10 år mellem mig og min kæreste og vi har det bare helt fantastisk, kunne ikke har fået en bedre fyr og vi har snart været sammen i 7 år. så go for it

Anmeld

12. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej piger ! 

overhovedet ikke. godt med en moden mand og når du er unge mor er du jo også ekstra moden så vil da være et godt match tænker jeg 

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Både og herfra
Her spiller der flere ting ind end kærlighed og synes man bare skal være klar over de konsekvenser der kan komme senere med sådan en aldersforskel. Synes 12,5 er tæt på grænsen, men har selv unge forældre og det spiller nok også ind. Med børn tænker jeg også længere frem med sansynligheden for at miste en forældre i tidlig alder og så spiller parrets alder også forskel, synes ikke det er så slemt når du er over 20 og i er samme sted i livet var noget andet hvis du var yngre, især under 18.
I dit tilfælde ville jeg da sige Go for it, hvis du er indforstået med de ting der kan blive senere når aldersforskellen er så stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.