ung / ældre . ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er han ''for'' gammel til mig

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.820 visninger
27 svar
3 synes godt om
11. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger ! 

Jeg er en pige på 21 år . jeg har en datter på 5 år . 

jeg er ikke sammen med faren til mit barn, og er derfor fri på single markede, har i et stykke tid nu KUN snakket med en fyr .

han er 34 år gammel , og har ingen børn selv,  for mig lyder det lidt vildt og tænke på jeg er 21 han er 34 . men hvordan lyder det i jeres øre , 

jeg er meget moden af min alder, og har dog alrdig været sammen med drenge som var ældre end mig selv, da jeg følte de var mere modne i forhold til mig og min datter . de har svinget mellem 24-28år . og nu, er jeg så stødt ind i ham her, og tænker MEGET over om det er for meget at der er , 13 år mellem os på den led? .. 

hvad syntes i piger ? hvordan lyder det for jer?
skal jeg give det en chance og møde ham,

p.s ved godt i sidste ende det er MIG som bestemmer og kun MIG .& JEG skal følge mit hjerte .  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

BabyMiracle <3

Vil bare fortælle at jeg er 21, og kæresten er 34 ..
Der er 12½ år i mellem os, og aldrig har jeg været mere glad for at ha fundet mig en rigtig MAND! ..

Go for it

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Der er 12½ år i mellem os, og aldrig har jeg været mere glad for at ha fundet mig en rigtig MAND! ..

Go for it

hvordan tog dine forældre det?

og hvad sagde de til det ? 

Anmeld

11. august 2013

Juliekp

Hej piger ! 

jeg er ikke sammen med faren til mit barn, og er derfor fri på single markede, har i et stykke tid nu KUN snakket med en fyr .

han er 34 år gammel , og har ingen børn selv,  for mig lyder det lidt vildt og tænke på jeg er 21 han er 34 . men hvordan lyder det i jeres øre , 

jeg er meget moden af min alder, og har dog alrdig været sammen med drenge som var ældre end mig selv, da jeg følte de var mere modne i forhold til mig og min datter . de har svinget mellem 24-28år . og nu, er jeg så stødt ind i ham her, og tænker MEGET over om det er for meget at der er , 13 år mellem os på den led? .. 

p.s ved godt i sidste ende det er MIG som bestemmer og kun MIG .& JEG skal følge mit hjerte .  

Synes ikke han er for gammel til dig, hvis du som du skriver, at du er meget moden. Alder er bare et tal, til en hvis grad, f.eks hvis en 20-årig er sammen med en 65-årig, men er der kærligheden imellem to personer, kan alder da kun være et tal. 

Der er 9 år imellem min kæreste og jeg... Og 22 års forskel mellem mine forældre btw..

Anmeld

11. august 2013

AnneMaria

BabyMiracle <3 skriver:

Go for it

der er også 12 års forskel mellem min mand og jeg... så som hende den anden siger GO FOR IT

Anmeld

11. august 2013

Lukas&Liam<3

Synes bestemt ikke han er for gammel. er lige fyldt 22 og min kæreste fylder snart 20. Så er mere til de lidt yngre men har en veninde på min alder og hun har en kæreste på 38 og de har ingen problemer med forskellen udover han har 2 børn og hun ingen har og han måske ikke vil ha flere men det er jo noget helt andet

Anmeld

11. august 2013

helle85

Anonym skriver:

Hej piger ! 

hvis i har det godt sammen så syntes jeg ikke at der er nogen problemer med alderen

der er også 13 års forskel på mig og min man (jeg er 28 og han er 41) vi har været sammen siden jeg var 19 år og har 2 børn sammen

Anmeld

11. august 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

hvordan tog dine forældre det?

og hvad sagde de til det ? 

Min far er desværre død, men min mor er "ligeglad", det eneste jeg har hørt er ; hvor er jeg glad for at se dig SÅ glad og SÅ lykkelig ..
Man skal bare lade vær med at snakke om alderen
Det er ikke ret lækkert at tænke på at dengang kæresten STARTEDE med sin uddannelse, da var jeg 5 år

Så snak om alderen på den måde er no-go herhjemme

Anmeld

11. august 2013

BabyMiracle <3

Men du skal være velkommen til at skrive til mig privat, så kan du spørge om aaaalt hvad dit hjerte bærer på

Anmeld

11. august 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

Hej piger ! 

Da jeg mødte min kæreste var jeg i slutningen af 18 år og han var 31.
Nu er vi 22 og 35 og stadig sammen

AFSTED det gik

Kærlighed har INGEN alder! Fuck dem der siger det. FØLG DIT hjerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.