ung / ældre . ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Muffinmus

der er 13 år mellem min mor og far:-)
hun havde lige fået mig som 25 årig da de mødtes, tror jeg var 1 år og hun var 26 og han var 39:-) de er stadig gift.
i skal bare snakke sammen om i vil det samme i fremtiden, f.eks job, bolig, flere børn. men først og fremmest kan du starte med at se om det i længden er noget du vil og så tage den derefter:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nej jeg synes ikke han er for gammel. Men du skal måske spørge dig selv om du vil have flere børn og hvor han står i det

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Tak alle sammen ! hvor er i søde .. 

Jeg har netop lavet en aftale med ham i weekenden . vi skal ud og spise sammen på lørdag . kunne desværre ikke blive før da han er på job, og jeg har min datter som skal starte i skole på tirsdag . 

- ANG BØRN 

han vil gerne have barn/børn NU . & jeg ønsker også selv et / flere børn når jeg er udlært om 1 år. 

Anmeld

11. august 2013

lineog4

Jeg mødte min mand da jeg var 18 og han var 31. Han havde et barn som bondehus ham. Vi er nu efter 21 år stadig sammen og hAr fået 4 børn. 

Line

Anmeld

11. august 2013

lykkekevin

Anonym skriver:

Hej piger ! 

Jeg er en pige på 21 år . jeg har en datter på 5 år . 

jeg er ikke sammen med faren til mit barn, og er derfor fri på single markede, har i et stykke tid nu KUN snakket med en fyr .

han er 34 år gammel , og har ingen børn selv,  for mig lyder det lidt vildt og tænke på jeg er 21 han er 34 . men hvordan lyder det i jeres øre , 

jeg er meget moden af min alder, og har dog alrdig været sammen med drenge som var ældre end mig selv, da jeg følte de var mere modne i forhold til mig og min datter . de har svinget mellem 24-28år . og nu, er jeg så stødt ind i ham her, og tænker MEGET over om det er for meget at der er , 13 år mellem os på den led? .. 

hvad syntes i piger ? hvordan lyder det for jer?
skal jeg give det en chance og møde ham,

p.s ved godt i sidste ende det er MIG som bestemmer og kun MIG .& JEG skal følge mit hjerte .  

Ja ærlig gør det jeg har fuldt mit hjerte 

Jeg er 23 minmand er 50 

Anmeld

11. august 2013

aarhusmor

Jeg tror ingen andre kan fortælle en om han er for gammel. Jeg var sidst gift med en mand der var 13 år ældre og nu er jeg gift med en der er 7 år yngre. Nuværende er da langt mere moden end x-manden.

Men! Det er vigtigt at han ikke har prøvet alt og du derfor skal følge trop. Han skal forstå du er ung og har brug for at prøve nogen ting.

Anmeld

11. august 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger ! 

Jeg er en pige på 21 år . jeg har en datter på 5 år . 

jeg er ikke sammen med faren til mit barn, og er derfor fri på single markede, har i et stykke tid nu KUN snakket med en fyr .

han er 34 år gammel , og har ingen børn selv,  for mig lyder det lidt vildt og tænke på jeg er 21 han er 34 . men hvordan lyder det i jeres øre , 

jeg er meget moden af min alder, og har dog alrdig været sammen med drenge som var ældre end mig selv, da jeg følte de var mere modne i forhold til mig og min datter . de har svinget mellem 24-28år . og nu, er jeg så stødt ind i ham her, og tænker MEGET over om det er for meget at der er , 13 år mellem os på den led? .. 

hvad syntes i piger ? hvordan lyder det for jer?
skal jeg give det en chance og møde ham,

p.s ved godt i sidste ende det er MIG som bestemmer og kun MIG .& JEG skal følge mit hjerte .  

i mine øjne har kærlighed inden alder så længe det ikke  er 20 år vi snakker om ;P synes det var klamt,vammelt og ulækkert da jeg var 16 men mine drenges far er 33 og jeg er 24 og vi har jo allgievel 2 drenge sammen tvillingernes far er 31, så det klamme og ulækre vendte sig så åbenbart til at jeg bare selv er til "ældre" mænd

Anmeld

11. august 2013

Mother-love

Jeg ville være ret dobbeltmoralsk hvis jeg sagde han er for gammel til dig. Jeg er 26 og er sammen med en på 38. Så nej jeg synes ikke han er for gammel.
Det kommer meget an på jeres begges måde at være på.

F.eks har jeg altid været meget moden af min alder.
Min kæreste er ret ungdommelig og har altid været det. Self kan vi til tider rende på at han er mere moden end jeg. Men han har også lige 12 år mere erfaring med livet end jeg har.
Men til dagligt mærker vi slet ikke alders forskellen overhovedet. Vi har. Været sammen i snart 4 år og har en datter på 2 år sammen. Ingen af os har andre børn.

Anmeld

11. august 2013

Koen.

Spring ud i det her er jeg 23 og manden 35 og vi har været sammen i 7 1/2 år efterhånden

Anmeld

11. august 2013

NovemberBaby2013

Jeg synes ikke han er for gammel! Her i huset er jeg er 19 og kæresten 35, så der er 16 år i mellem os, og jeg ELSKER ham over alt på jorden! Er lykkelig for at have fundet en rigtig MAND . Drengerøve er der sq nok af, og jeg er evig glad for at han er så ansvarsbevidst og voksen, som han er! Den perfekte far for min datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.