nogen der ved hvor man kan købe denne film??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

dpb

helle85 skriver:

okay tak

nu nå du kan huske denne,(jeg kan ikke huske så meget af den)

det er en last bil der vælter ned over en pige så hun ligger fast klemt hvor der så er en af brandmændene der høre hende råbe mens de er i gang med at prøve at flytte lastbilen, den ender med at der gå ild i last bilen og at brandmanden bliver sidden hos hende ind til hun er kommet fri

Det du skriver der siger mig ikke lige noget, desværre

men jeg kom selv i tanke om en anden film jeg godt kunne tænke mig at se igen, men kan ikke huske titlen på den... det gør det lidt svært at søge... men den er nok heller ikke udgivet på dvd for det er også en fra tv...

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

helle85

dpb skriver:

Det du skriver der siger mig ikke lige noget, desværre

men jeg kom selv i tanke om en anden film jeg godt kunne tænke mig at se igen, men kan ikke huske titlen på den... det gør det lidt svært at søge... men den er nok heller ikke udgivet på dvd for det er også en fra tv...

Qnuz

hvad handler den om??

Anmeld

11. august 2013

Dot D

helle85 skriver:

ja det er rigtig tror du den findes på dvd, du kan heller ikke huske navnet på den?

Navnet er helt væk for mig ligenu, og da jeg mener det er så lang tid siden, så tror jeg ikke, den er på dvd, men man skal aldrig sige aldrig

Anmeld

11. august 2013

helle85

Dot D skriver:

Navnet er helt væk for mig ligenu, og da jeg mener det er så lang tid siden, så tror jeg ikke, den er på dvd, men man skal aldrig sige aldrig

nej det har du helt ret i men de kunne nu godt have lavet dem på dvd ligesom mange af de gamle danske film

Anmeld

11. august 2013

dpb

hvad handler den om??

det af den jeg kan huske er...

to piger hvis mødre engang var veninder i skolen, men ikke er det mere... den ene mor er blevet gift rigt og succefuldt og den anden blev gift med en hvis familie ejer en deli... de to tøser var vist også veninder som små, men hader nu hinanden som pesten... der sker et eller andet som gør at de "bytter liv"... dvs. den rige skal bo ved delipigens mor og omvendt...delipigen og den rige piges bror falder for hinanden... og det ender med at de to tøser bliver rigtig god veninder... og mødrene bliver vist også veninder igen

det er ca. hvad jeg kan huske om den 

qnuz

Anmeld

11. august 2013

helle85

dpb skriver:

to piger hvis mødre engang var veninder i skolen, men ikke er det mere... den ene mor er blevet gift rigt og succefuldt og den anden blev gift med en hvis familie ejer en deli... de to tøser var vist også veninder som små, men hader nu hinanden som pesten... der sker et eller andet som gør at de "bytter liv"... dvs. den rige skal bo ved delipigens mor og omvendt...delipigen og den rige piges bror falder for hinanden... og det ender med at de to tøser bliver rigtig god veninder... og mødrene bliver vist også veninder igen

qnuz

den film har jeg vist ikke set :-) men nogen af dem kan man finde navnet på via Google, hvis man skriver nogen af tingene der er sket, på engelsk, det var det jeg gjorde med stjålet identitet.

Anmeld

11. august 2013

dpb

helle85 skriver:

den film har jeg vist ikke set :-) men nogen af dem kan man finde navnet på via Google, hvis man skriver nogen af tingene der er sket, på engelsk, det var det jeg gjorde med stjålet identitet.

prøvede jeg også, men det gav en for bred søgnig det mest åndsvage er at jeg optog den i sin tid på vhs... men vi smed alle vhs ud for ca ½år siden fordi vi jo ikke kunne se dem mere

Qnuz

Anmeld

11. august 2013

VIPpigen

dpb skriver:

qnuz

Den film du nævner, er det ikke med en rødhåret, og mørkhåret pige??

mener den på dansk hed fra asken til ilden... Skal lige se, en af skuespillerne i den film har jeg set en del gange sidenhen 

Anmeld

11. august 2013

VIPpigen

dpb skriver:

prøvede jeg også, men det gav en for bred søgnig det mest åndsvage er at jeg optog den i sin tid på vhs... men vi smed alle vhs ud for ca ½år siden fordi vi jo ikke kunne se dem mere

Qnuz

Den her...

http://www.imdb.com/title/tt0113215/

Anmeld

11. august 2013

helle85

VIPpigen skriver:

Den her...

http://www.imdb.com/title/tt0113215/

nej jeg tror ikke det er den jeg kan ikke lige kende den på det klip jeg ser til den film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.