nogen der ved hvor man kan købe denne film??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

dpb

helle85 skriver:

øv men så må jeg håbe at der er nogen der har den på dvd, som vil af med den (hvis den findes på dvd) for kan ikke huske om jeg så den på vhs, dvd eller fra tv

Jeg kan huske at jeg så den i tv, dengang jeg så den så om den overhovedet er udgivet på dvd herhjemme ved jeg faktisk ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

helle85

dpb skriver:

Jeg kan huske at jeg så den i tv, dengang jeg så den så om den overhovedet er udgivet på dvd herhjemme ved jeg faktisk ikke...

okay så findes den nok ikke på dvd, an plejer heller ikke at skulle bruge så lang tid for at finde de gamle film

kan du huske hvad kanal det var??

Anmeld

11. august 2013

Clisolka

Frejsmor skriver:

Prøv at søg på "Stolen Identity" det er vidst nok den titel man valgte at bruge på dansk i stedet for original titlen..

Den er god nok 

Til TS: jeg har lige tjekket på imdb.com - filmen er fra 1995, men det ser ikke ud til at den er udgivet i DK 

http://www.imdb.com/title/tt0113008/

Anmeld

11. august 2013

helle85

Babymor2010 skriver:

Den er god nok 

Til TS: jeg har lige tjekket på imdb.com - filmen er fra 1995, men det ser ikke ud til at den er udgivet i DK 

http://www.imdb.com/title/tt0113008/

ja det kan jeg godt se så må jeg nok opgive håbet om at se den igen, for chancen er nok lille for at de sender den i tv igen

Anmeld

11. august 2013

dpb

helle85 skriver:

okay så findes den nok ikke på dvd, an plejer heller ikke at skulle bruge så lang tid for at finde de gamle film

kan du huske hvad kanal det var??

nej, det plejer man nok ikke

uhh, præcist hvilken kanal er jeg usikker på... det er trods alt en del år siden jeg så den sidst men mit umiddelbare bud er nok tv3, da det er den kanal jeg typisk har set mest men kan ikke sige noget med sikkerhed

Qnuz

Anmeld

11. august 2013

Clisolka

helle85 skriver:

ja det kan jeg godt se så må jeg nok opgive håbet om at se den igen, for chancen er nok lille for at de sender den i tv igen

Den lyder ellers spændende 

Jeg ville gerne se den, men orker ikke en film er delt op i så mange dele på youtube 

Anmeld

11. august 2013

helle85

dpb skriver:

nej, det plejer man nok ikke

uhh, præcist hvilken kanal er jeg usikker på... det er trods alt en del år siden jeg så den sidst men mit umiddelbare bud er nok tv3, da det er den kanal jeg typisk har set mest men kan ikke sige noget med sikkerhed

Qnuz

okay tak

nu nå du kan huske denne,(jeg kan ikke huske så meget af den)

det er en last bil der vælter ned over en pige så hun ligger fast klemt hvor der så er en af brandmændene der høre hende råbe mens de er i gang med at prøve at flytte lastbilen, den ender med at der gå ild i last bilen og at brandmanden bliver sidden hos hende ind til hun er kommet fri

Anmeld

11. august 2013

helle85

Babymor2010 skriver:

Den lyder ellers spændende 

Jeg ville gerne se den, men orker ikke en film er delt op i så mange dele på youtube 

det kan jeg godt forstå men den er meget god

Anmeld

11. august 2013

Dot D

helle85 skriver:

okay tak

nu nå du kan huske denne,(jeg kan ikke huske så meget af den)

det er en last bil der vælter ned over en pige så hun ligger fast klemt hvor der så er en af brandmændene der høre hende råbe mens de er i gang med at prøve at flytte lastbilen, den ender med at der gå ild i last bilen og at brandmanden bliver sidden hos hende ind til hun er kommet fri

Den scene kan jeg huske, det sker udenfor et storcenter?

Det er mange - som i MANGE år siden jeg har set den og det var på tv go´ film

Anmeld

11. august 2013

helle85

Dot D skriver:

Den scene kan jeg huske, det sker udenfor et storcenter?

Det er mange - som i MANGE år siden jeg har set den og det var på tv go´ film

ja det er rigtig tror du den findes på dvd, du kan heller ikke huske navnet på den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.