nogen der ved hvor man kan købe denne film??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.257 visninger
38 svar
2 synes godt om
11. august 2013

helle85

eller nogen som har den liggende og vil af med den ??

den hedder

The Face on the Milk Carton

jeg har prøvet at Google den men kan ikke finde den andre steder end you tube og der er den ikke med dansk tekst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Muffinmus

Næ, men kan godt huske den kan godt lige holde øje for dig.

Anmeld

11. august 2013

helle85

MariaE skriver:

http://www.ioffer.com/i/the-face-on-the-milk-carto n-95-tv-movie-kellie-martin-159530903. ???

det er den, men tror ikke at den er med dansk tekst for tror det er noget fra en tv kanal, der stå det samme nede i hjørnet som der gør på den fra you tube os

http://www.youtube.com/watch?v=hzqtwIQYnzM

Anmeld

11. august 2013

helle85

MariaE skriver:

Næ, men kan godt huske den kan godt lige holde øje for dig.

ja det må du meget gerne , jeg syntes den var meget god så kunne godt tænke mig at se den igen

Anmeld

11. august 2013

dpb

helle85 skriver:

eller nogen som har den liggende og vil af med den ??

den hedder

The Face on the Milk Carton

jeg har prøvet at Google den men kan ikke finde den andre steder end you tube og der er den ikke med dansk tekst

Tror det blive svært at finde den med danske undertekster Ellers en rigtig god film

Den danske titel er så vidt jeg kunne google mig til "stjålet identitet" eller "stjålen identitet" 

Det link MariaE henviser til fandt jeg også, men så vidt jeg kan se er det region 1 dvd... (mener dem vi har her i DK hedder region 2) så tvivler på der er danske undertekster

Qnuz

Anmeld

11. august 2013

Frejsmor

Prøv at søg på "Stolen Identity" det er vidst nok den titel man valgte at bruge på dansk i stedet for original titlen..

Anmeld

11. august 2013

helle85

dpb skriver:

Tror det blive svært at finde den med danske undertekster Ellers en rigtig god film

Den danske titel er så vidt jeg kunne google mig til "stjålet identitet" eller "stjålen identitet" 

Det link MariaE henviser til fandt jeg også, men så vidt jeg kan se er det region 1 dvd... (mener dem vi har her i DK hedder region 2) så tvivler på der er danske undertekster

Qnuz

øv men så må jeg håbe at der er nogen der har den på dvd, som vil af med den (hvis den findes på dvd) for kan ikke huske om jeg så den på vhs, dvd eller fra tv

Anmeld

11. august 2013

helle85

Frejsmor skriver:

Prøv at søg på "Stolen Identity" det er vidst nok den titel man valgte at bruge på dansk i stedet for original titlen..

det vil jeg helt klart lige prøve

Anmeld

11. august 2013

helle85

Frejsmor skriver:

der kom desværre heller ikke noget fra, der kom link til en film der hedder "Identity"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.