Er så dårlig til at være fint klædt på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Muffinmus

heaven skriver:

............... klatre over noget?? hehe, maria maria - det er et bryllup, ikke en millitærøvelse, hehe...

du er SÅ smækker fin i kjolen på billede 3 - så på med den og ha en dejlig fest

-Jannie

Ha ha, ja, du har ret Jannie, men for dælen da.... Det er sgu så nemt at tænke militær og praktisk grønt

Jeg må lede i gardaroben...har et par nude farvede sko med mørkere bund der måske kan bruges til...ejer ikke et par stilletter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Lusi

MariaE skriver:

Pæne kjoler. Bare ikke lige mig.

Du ser sgu da pisse godt ud.. Hvis du siger du ser deform ud, så skulle du se mig

Du kan da SAGTENS have kjole på

Anmeld

12. august 2013

Nessie

Den lilla er rigtig flot til dig, både pæn og stilfuld, så den ville jeg vælge hvis jeg var dig 

Anmeld

12. august 2013

Julie F

MariaE skriver:

Ej, du ser da super flot ud i kjole. Kender godt følelsen ikke at være tilpas i et sæt tøj, det er lidt af en lyseslukker, men hvis du har bestemt dig for at du skal have kjole på/måske der er dresscode, jamen så vælg den du føler dig bedst tilpas i. Hvis jeg må give et forslag, så vælg en der ikke sidder for stramt. Hvis du har spist og drukket en del væske kan maven godt blive oppustet.. Var jeg dig ville jeg vælge nr 1. Den er bare så flot til dig. Den har en smuk farve og fremhæver din slanke talje og flotte fortrin ;-) Hvis du tager en kæde eller et par store øreringe og et armbånd på til, sidder den lige i skabet ;-)

Anmeld

12. august 2013

Hyacinth

MariaE skriver:

Og skal til bryllup næste weekend
Normalt går jeg jo i militær uniform til hverdag, tænker ikke over mit tøj når jeg kommer hjem og skifter, leggings og en bluse/tunika som oftest, går aldrig i byen, aldrig til fester.
Suk, glæder mig til det, men er mega dårlig til fine kjoler. Har kigget klædeskabet, har kigget i butikker og er ikke god til bare at købe over nettet til mig selv, det passer sjældent. Er lav, så lange kjoler er no og også...
Nå, men må prøve at tage lidt billeder evt og smide herind, så må i hjælpe lidt synes bare ikke fint passer til mig, hvis i forstår
En anden ting er vejret, hader at få for lidt tøj på, men synes bare små fine kjoler hører sig til. Endnu et lille suk.

Den mørkelilla sidder altså rigtig godt på dig! Den kan du sagtens bære - den fremhæver alt det rigtige som f.eks. fin talje, viser lidt barm uden det bliver vulgært! Den ville jeg nok vælge.

Den lyseblå er faktisk også ret pæn til dig, men synes faktisk den lilla farve er über flot til din teint

Anmeld

12. august 2013

Muffinmus

Ja ja, pga en dejlig sommer HAR jeg pæn teint i år ikke et blevt stikkelsbær

Vil overveje den lilla, måske med en cArdigan og mine nude sko, men, smutter nu nok til byen i morgen og lurer lidt bukser kan ikke lade være....

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

MariaE skriver:

Den grå & lilla er super flot på dig

Jeg kender godt følelsen.
Mine veninder er konstant flotte i tøjet, fine sko med hæle og flotte jakker.

Jeg har bare cowboybukser, kondisko og en sportsjakke på.. Øv føler mig så kedelig ved siden af dem :/
Men har prøvet at gøre lidt ved det Men stadig ikke høje hæle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.