Er så dårlig til at være fint klædt på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Muffinmus

Har nok 15 par jeans liggende men føler mig ikke tilpas i nogen af dem, synes de sidder enten for stramt i dellen i livet, eller er aaaaalt for lavtajlede
Har et par jeans stretch leggings, men der er et lille hul på knæet så det dur ikke til bryllup. Måske jeg skulle købe et par nye uanset hvad, så de kan bruges i stedet for sorte leggings til alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Loa

MariaE skriver:

Pæne kjoler. Bare ikke lige mig.

Du er sgu da skide god til kjoler!
Den lilla især er da bare så flot til dig!!

Anmeld

11. august 2013

Ciss

Hvor er du flot i den lyseblå!

- men jeg tror, du med fordel kan gå med noget med lidt mere farve/lidt kraftigere farve. Den lilla farve er f eks utrolig flot til dig, men jeg tror, empireliv (højt liv) er det bedste figurmæssigt (a la den lyseblå).

Du bliver uanset flot, så må du bare finde en variant, du også har det godt med.

Hvis du ikke trives med kjole, så gå ud og ta dig tiden til at finde et par bukser, som sidder pænt og en pæn top.

Anmeld

11. august 2013

foto på lærred

Synes du ser rigtig fin ud i dem alle sammen. Stemmer for nr 1. Det skjuler også lidt af det man gerne vil gemme

Anmeld

11. august 2013

Koen.

Du er da super smuk og den mørke Lilla kjole er lige dig!

Anmeld

11. august 2013

Dot D

Den mørke lilla er da såååå flot til dig, den kan du fint komme i.

Synes du er flot i kjolerne, så det må bare være noget, du skal blive vant til at gå med. 

Det vil sikkert glæde manden i huset, hvis du begynder at "øve" efter arbejde, hi hi....

Anmeld

11. august 2013

Muffinmus

Dot D skriver:

Den mørke lilla er da såååå flot til dig, den kan du fint komme i.

Synes du er flot i kjolerne, så det må bare være noget, du skal blive vant til at gå med. 

Det vil sikkert glæde manden i huset, hvis du begynder at "øve" efter arbejde, hi hi....

Altså, skal jeg gå ud fra brokkeierne, så ønsker min mand jeg klæder mig lidt ala luderne på Istedgade i sommertiden
Synes bare jeg er for gammel til at gå med korte kjoler og nedringede kjoler osv osv...
Og synes det er lækkert at gå i tøj hvor man ikke skal tænke over om man spreder benene forkert når man sidder på en stol, klatrer over ting eller lign.

Anmeld

11. august 2013

Dot D

MariaE skriver:

Altså, skal jeg gå ud fra brokkeierne, så ønsker min mand jeg klæder mig lidt ala luderne på Istedgade i sommertiden
Synes bare jeg er for gammel til at gå med korte kjoler og nedringede kjoler osv osv...
Og synes det er lækkert at gå i tøj hvor man ikke skal tænke over om man spreder benene forkert når man sidder på en stol, klatrer over ting eller lign.

Hi hi, kender det alt for godt... Mine lår er ikke kjole venlige, så jeg har næsten altid noget indenunder, så behøver jeg nemlig ikke tænke på, om benene ryger for langt fra hinanden....

Så må han ændre sin smag, for du er en smuk kvinde i de kjoler - IKKE noget overhovedet i stil med Istedgades kvindelige islæt

Anmeld

11. august 2013

Muffin_girl

MariaE skriver:

Pæne kjoler. Bare ikke lige mig.

Jo det er så! Du ser da godt ud

Du har en flot figur.. Og det ser feminint ud ..

Anmeld

11. august 2013

heaven

MariaE skriver:

............... klatre over noget?? hehe, maria maria - det er et bryllup, ikke en millitærøvelse, hehe...

du er SÅ smækker fin i kjolen på billede 3 - så på med den og ha en dejlig fest

-Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.