Er så dårlig til at være fint klædt på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
36 svar
21 synes godt om
11. august 2013

Muffinmus

Og skal til bryllup næste weekend
Normalt går jeg jo i militær uniform til hverdag, tænker ikke over mit tøj når jeg kommer hjem og skifter, leggings og en bluse/tunika som oftest, går aldrig i byen, aldrig til fester.
Suk, glæder mig til det, men er mega dårlig til fine kjoler. Har kigget klædeskabet, har kigget i butikker og er ikke god til bare at købe over nettet til mig selv, det passer sjældent. Er lav, så lange kjoler er no og også...
Nå, men må prøve at tage lidt billeder evt og smide herind, så må i hjælpe lidt synes bare ikke fint passer til mig, hvis i forstår
En anden ting er vejret, hader at få for lidt tøj på, men synes bare små fine kjoler hører sig til. Endnu et lille suk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

klmf

Jeg har det lige som dig - mest pga. den deforme form, er hverken pære eller æbleformet, det er vist mest, hmmm ja frugtsalat...

Når jeg skal til noget der kræver pænere tøj går jeg i forretningen og siger hjælp mig! Men de skal f... være ærlige og ikke bare prøve at sælge noget man ligner lort i. Det vigtigste er at føle sig godt tilpas.

Måske leggins og så en fin kjole der går til lige over knæene? Med en fin cardigan til og nogle søde sko. Så er det fint uden at være overfint og noget man kan bruge igen...

Rigtig god bryllupsfest

Anmeld

11. august 2013

Muffinmus

Har da pæne kjoler, men mest købt i genbrugen
Og har faktisk aldrig haft nogen af dem på. Hver gang jeg ser i spejlet fniser jeg og jeg AAAIIIJJJJ, går ikke.
Enten synes man at snittet er forkert, sidder dårligt generelt, er for kort, lang, nedringet, eller man bare ser deform ud, og kjolen ligefrem fremhæver de tre børn man har båret på

Anmeld

11. august 2013

Monski

MariaE skriver:

Og skal til bryllup næste weekend
Normalt går jeg jo i militær uniform til hverdag, tænker ikke over mit tøj når jeg kommer hjem og skifter, leggings og en bluse/tunika som oftest, går aldrig i byen, aldrig til fester.
Suk, glæder mig til det, men er mega dårlig til fine kjoler. Har kigget klædeskabet, har kigget i butikker og er ikke god til bare at købe over nettet til mig selv, det passer sjældent. Er lav, så lange kjoler er no og også...
Nå, men må prøve at tage lidt billeder evt og smide herind, så må i hjælpe lidt synes bare ikke fint passer til mig, hvis i forstår
En anden ting er vejret, hader at få for lidt tøj på, men synes bare små fine kjoler hører sig til. Endnu et lille suk.

Hvad hvis du tog et par jeans på, en flot t-shirt/top/bluse, en blazer og så nogle stiletter/kilehæl eller ballerina sko på? noget lidt basic det hele og så pifte det hele på med nogle smykker.
Jeg bryder mig heller ikke om kjoler og jeg synes også sagtens man kan se på folk om de føler sig tilpas i det de har på.
- og så er jeans altså også meget smartere hvis det ikke er så varmt

Anmeld

11. august 2013

Muffinmus

Monski skriver:

Hvad hvis du tog et par jeans på, en flot t-shirt/top/bluse, en blazer og så nogle stiletter/kilehæl eller ballerina sko på? noget lidt basic det hele og så pifte det hele på med nogle smykker.
Jeg bryder mig heller ikke om kjoler og jeg synes også sagtens man kan se på folk om de føler sig tilpas i det de har på.
- og så er jeans altså også meget smartere hvis det ikke er så varmt

Har ikke et par jeans der sidder godt efter sidste skud på stammen kom. ..:O

Anmeld

11. august 2013

Muffinmus

Pæne kjoler. Bare ikke lige mig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2013

Bshizzle

Den Mørke lilla og lyseblå nederst klær dig SUPER godt!!! 

Du kan sagtens gå i disse kjoler.. Du er jo en smuk kvinde 

Anmeld

11. august 2013

lycly

MariaE skriver:

Du ser da mega flot ud i den mørkelilla! Lige med et par højhælede til og evt en lille cardigan hvis det skulle blive køligt

Anmeld

11. august 2013

LLN

MariaE skriver:

Jeg synes du ser kanon godt ud i den lilla på billed 3. Hvis du er bange for at fryse kan du jo tilføje et par tynde leggins som går til lige under knæet, men ellers ville jeg bare tage en flot høj/halvhøj sandal eller pump og et lækkert sjal til at have over skuldrene i kirken.

Den første ser du lidt gravid ud i p.g.a. snittet. Nr. 2 er lidt hverdagsagtig og nr. 4 synes jeg ligner lidt en natkjole.

Anmeld

11. august 2013

Ryberg

WOW!
Gid jeg havde din figur, så gik jeg mere i kjoler!!

Jeg stemmer for den lilla - hold nu Molly den er flot til dig!!!

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.