mon der er noget vi kan gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Til fagforeningen.. Det bliver dyrt for dem.. 

Han ringer også imorgen går jeg udfra. for jeg synes det virker meget mærkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2013

pcoramt

Anonym skriver:

De har faktisk vist fra starten af min graviditet og fået termins dato afvide og det hele. Så de har hele tiden vist at i september måned han nok skal på barsel der. men vi ringer også til fagforening imorgen for det er en meget mærkelig grund de har valgt at fyrer på for den holder jo ikke når de ansætter en ny

Magen til røvhuller er de.. Min kærestes firma har heller ikke haft den bedste reaktion på de sølle 14 dages barsel... Dog intet i den dur.. Forstår simpelhen ikke de kan og vil være det bekendt

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Magen til røvhuller er de.. Min kærestes firma har heller ikke haft den bedste reaktion på de sølle 14 dages barsel... Dog intet i den dur.. Forstår simpelhen ikke de kan og vil være det bekendt

Altså de siger og har skrevet det er pga manglende arbejde. Men det kan det jo ikke være når de har ansat en ny

Anmeld

12. august 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Altså de siger og har skrevet det er pga manglende arbejde. Men det kan det jo ikke være når de har ansat en ny

Jamen det er lodret ulovligt! Ihh hvor jeg håber at I har en god fagforening.. Det er dem der kan gøre den store forskel..

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

Jamen det er lodret ulovligt! Ihh hvor jeg håber at I har en god fagforening.. Det er dem der kan gøre den store forskel..

Håber virkelig også der er noget at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.