sagen er den at min kæreste blev kaldt til samtale i firmaet i fredags efter han havde skrevet en mail til firmaet om hvad der var galt i det firma og hvad der var godt selvfølgelig. Men han skulle så til samtale og de siger så til ham at de var glade for han havde skrevet den her mail, og bla bla bla. Men nå de havde valgt og fyre ham og ville faktisk have gjort det inden han tog på ferie, men imens vi var på ferie har de ansat en ny, som ikke bliver fyret. skal siges min kæreste har altså været der i 6 år og de har altid virket så glade for ham. men vi begynder så og tænke på om de har kunne finde på at fyrer ham fordi de ved han snart skal på barsel er sat til næste måned, og ved firmaet udmærket godt. men de har sagt det er pga manglende arbejde men det kan vi ikke få til at hænge sammen når de har ansat en ny. er det kun os der synes der virker noget galt i at de fyrer ham så tæt på barsel og siger det pga manglende arbejde, og de så har ansat en ny. kan det da ikke rigtig være pga manglende arbejde tænker jeg. men nu ville jeg hører jer ad.
Anmeld