13 mdr elsker kysse i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Min søn 13 mdr kysser med åben mund da han stadigvæk lille. 

helt normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

Mimbi

Anonym skriver:

( Misforstå mig ikke) jeg elsker min søn det er skøn når Han kramer og kysser, har ingen i mod det. Men han gøre det mod alle børn. Han er meget kærlig sød og glad åben dreng, han kysser hvem som helst. 

Min søn på 2½ elsker at kramme og kysse alle som han er glad for, mor, far, besteforældre, kusine, fætter, moster, faster, farbror, morbror, oldmor, sin dagplejemor, børnene hann går i dagpleje sammen med og flere Han elsker at vise kærlighed og jeg har aldrig hørt nogen sagt at det ikke er iorden!

Din søn er helt normal, alle(de fleste) børn kysser med åben mund først og så lærer de med tiden at munden skal være lukket

Elsker at få mys fra mine skønne drenge <3

Anmeld

10. august 2013

M&J87

Jeg kan ikke se problemstillingen, da det er meget normalt. De lærer at gøre det med lukket mund, når de bliver ældre. Han er jo kun 13 måneder :-)

Anmeld

10. august 2013

Carina:-)

Det er helt normalt-

Du skal til gengæld tænke over hvilke signaler du sender din søn ved at dreje hovedet når han vil vise dig kærlighed.

Han føler sig afvist,og det burde også være tydeligt for dig ved at han tager fat i dit hovede og vil dreje dig.

Du har en helt normal og kærlig lille dreng.

Anmeld

10. august 2013

gædde/gitte

gem bekymringerne til han bliver 13 ÅR...

mænd er sgu underlige og uvidende ind imellem.... Han ved sikkert ikke at det bare er kærlighed.

Da vi fik hund - kæftede min mand op som en sindssyg og var helt hysterisk, fordi vores HANhund blev dominansparret af en anden HANhund. Han var sikker på vores hund var bøsse eller blev voldtaget!

SERIØST!

hold kæft jeg grinte - tissede faktisk lidt i bukserne af grin....

shit så ved man da bare intet om dyr

Anmeld

10. august 2013

modesty

Anonym skriver:

Er det normal at 13 mdr kysser i munden?? Han gøre det meget med mig og elsker at kysse min niece...  Jeg kan ikke lide det og vil ikke lad ham at blive ved. Vil gerne have at han skal lære om grænser.  Er det her normal for alle børn under 2 år??

Min søn på 21 mdr. kysser både med åben og lukket mund. Nogle gange ser det nærmest ud som om han prøver at sluge mig, hahah! Han er kærlig og sød og glad, og det har jeg ikke lyst til at fortælle ham at han ikke må være.

Jeg holder bare munden lukket, så synes jeg ikke at det er et problem. 

Anmeld

10. august 2013

Carina:-)

gædde/gitte skriver:

gem bekymringerne til han bliver 13 ÅR...

mænd er sgu underlige og uvidende ind imellem.... Han ved sikkert ikke at det bare er kærlighed.

Da vi fik hund - kæftede min mand op som en sindssyg og var helt hysterisk, fordi vores HANhund blev dominansparret af en anden HANhund. Han var sikker på vores hund var bøsse eller blev voldtaget!

SERIØST!

hold kæft jeg grinte - tissede faktisk lidt i bukserne af grin....

shit så ved man da bare intet om dyr

Hahaha ,nu tissede jeg lidt i bukserne af grin 

Anmeld

10. august 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Så jeg behøver ikke at bekymre mig??

Du skal bare prøve at sige 'luk munden' når i kysser. Så han ikke kysser med åben mund. 

Alle små børn kysse rmed åben mund først, og så skal man lære dem at kysse med lukket mund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.