13 mdr elsker kysse i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.986 visninger
37 svar
106 synes godt om
9. august 2013

Anonym trådstarter

Er det normal at 13 mdr kysser i munden?? Han gøre det meget med mig og elsker at kysse min niece...  Jeg kan ikke lide det og vil ikke lad ham at blive ved. Vil gerne have at han skal lære om grænser.  Er det her normal for alle børn under 2 år??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Er det din søn du mener?

Anmeld

9. august 2013

L&V

Anonym skriver:

Er det normal at 13 mdr kysser i munden?? Han gøre det meget med mig og elsker at kysse min niece...  Jeg kan ikke lide det og vil ikke lad ham at blive ved. Vil gerne have at han skal lære om grænser.  Er det her normal for alle børn under 2 år??

Altså kysser med åben mund eller hva mener du med at kysse i munden?

Anmeld

9. august 2013

MorDk

Kysser i eller mener du på munden?

Børn i den alder kysser. Med åben og lukkede mund. Men selvfølgelig skal man sætte en grænse. Ikke alle børn har lyst til at blive kysset på af andre børn. Hvis mine børn kysser mig afviser jeg dem ikke. Selvfølgelig vil jeg sige fra hvis min søn på 3 fx. slikker mig i hovedet eller stikker tungen ind i min mund. Det er ikke ok. Men min datter på knapt 1 år kysser med åben mund. Min mund holder jeg bare lukket. Længere er den ikke. Men jeg viser hende at jeg kan lide hendes kys. Hvilket jeg kan!

Anmeld

9. august 2013

NessaXenia

altså min datter elsker også og kysse, dog ikke andre end de nærmeste (mor, far, mormor, moster, farmor og oldemor og fars kusine) Hun kysser med lukket mund og trutlæber 

Ville tage det som at din søn er utrolig kærlig og fyldt med omsorg...

det nok bare en periode, det havde min datter også, men jeg ville ikke være bekymret..

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Er det din søn du mener?

Ja min søn

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

Min søn 13 mdr kysser med åben mund da han stadigvæk lille. 

Anmeld

9. august 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Ja min søn

Så kan jeg ærlig talt ikke se problemet
Hvad er der galt i at din søn viser dig kærlighed og kysser dig?

Anmeld

9. august 2013

Muffinmus

Min mindste kysser også med åben mund endnu
Men her hjemme kysser vi ikke på munden, det er kun min mand. Min datter , den store, gør det i ny og æ, men jeg kysser mest kinder, næser og pander på mine vørn

Anmeld

9. august 2013

Kamulla

forstår ikke havd du mener med at kysse i munden....

men sætte grænser??? han viser jo bare kærlighed... i starten var det næsten en snav man fik fordi det var med åben mund... min søn kysser altså kun med lukket mund nu.. og han må hjertens gerne kysse mig på muden... det er ens egen tanker der gør noget forkert eller beskidt... kærlighed mellem mor og barn og familie ser jeg intet beskidt i når det gælder små mys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.