Anonym skriver:
Jeg mener bare om han kunne blive afhæning af det han kysser med åben mund . stedet begyndt han igår og da var vi hos min søster . Og min søn gik hen til min søsters datter som er 17 mdr og han kysser hende i munden. Og min søsters mand bryder sig ikke om det. Og idag bliver han ved med at gøre det på mig. Det er jo min søn , vil lære ham han ikke kysser andre eller for meget i munden.
Afhængig?? Nej man tænk på at det er sådan han har amtet/fået flaske, brugt sut.. der var munden åben...
Hvis du ikke kan li han åbner munden, så prøv at vis ham hvordan man gør det med lukket.
Børn elsker at kysse, alle jeg kender kysser deres børn farvel(på munden). Jeg ville aldrig vende hovedet væk, hvordan ville du have det hvis du ikke havde noget spørg og ville være sød og personen så vender hovedet??
Det med din søster datter, det er hans kusine og han er sikkert bare meget glad for hende.. det er jo ikke en vildt fremmede dreng der kysser hende, så synes lige hendes får skal slå kolt vand i blodet.
Jeg kan ikke så det forkerte i at børn kysser på munden. De ved jo ikke at nogen voksne åbenbart synes det er forkert, eller kun mener at man gør det mellem mand/kone/kæreste...
Anmeld