13 mdr elsker kysse i munden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

MorDk

Anonym skriver:

( Misforstå mig ikke) jeg elsker min søn det er skøn når Han kramer og kysser, har ingen i mod det. Men han gøre det mod alle børn. Han er meget kærlig sød og glad åben dreng, han kysser hvem som helst. 

Det er helt normalt. Det er hans måde at vise kærlighed og omsorg på. Men her skal vi som forældre "skærme" de andre børn og voksne mod våde kys. Jeg plejede at tage min søn og sige: "Åhhr du er sød. Du vil gerne kysse. Jeg tror ikke lige at Liva har lyst til at blive kysset på lige nu" Eller også viste jeg ham at han kunne kramme. Eller Ae...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Clisolka

Anonym skriver:

( Misforstå mig ikke) jeg elsker min søn det er skøn når Han kramer og kysser, har ingen i mod det. Men han gøre det mod alle børn. Han er meget kærlig sød og glad åben dreng, han kysser hvem som helst. 

Det er meget normalt at de kysser hvem som helst i den alder 

Anmeld

9. august 2013

Tulle28

Anonym skriver:

Jeg mener bare om han kunne blive afhæning af det han kysser med åben mund . stedet begyndt han igår og da var vi hos min søster .  Og min søn gik hen til min søsters datter som er 17 mdr og han kysser hende  i munden. Og min søsters mand bryder sig ikke om det. Og idag bliver han ved med at gøre det på mig. Det er jo min søn , vil lære ham han ikke kysser andre eller for meget i munden. 

Ej tag lige en slapper... Og bed din mand om det samme. Han er en stor baby! Han skal nok lære at kysse "rigtigt" når han bliver større.
Nyd det, lige pludselig deler han ikke så gavmildt ud af dem

Anmeld

9. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg mener bare om han kunne blive afhæning af det han kysser med åben mund . stedet begyndt han igår og da var vi hos min søster .  Og min søn gik hen til min søsters datter som er 17 mdr og han kysser hende  i munden. Og min søsters mand bryder sig ikke om det. Og idag bliver han ved med at gøre det på mig. Det er jo min søn , vil lære ham han ikke kysser andre eller for meget i munden. 

Afhængig?? Nej man tænk på at det er sådan han har amtet/fået flaske, brugt sut.. der var munden åben...
Hvis du ikke kan li han åbner munden, så prøv at vis ham hvordan man gør det med lukket.
Børn elsker at kysse, alle jeg kender kysser deres børn farvel(på munden). Jeg ville aldrig vende hovedet væk, hvordan ville du have det hvis du ikke havde noget spørg og ville være sød og personen så vender hovedet??
Det med din søster datter, det er hans kusine og han er sikkert bare meget glad for hende.. det er jo ikke en vildt fremmede dreng der kysser hende, så synes lige hendes får skal slå kolt vand i blodet.

Jeg kan ikke så det forkerte i at børn kysser på munden. De ved jo ikke at nogen voksne åbenbart synes det er forkert, eller kun mener at man gør det mellem mand/kone/kæreste...

Anmeld

9. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

Min søn 13 mdr kysser med åben mund da han stadigvæk lille. 

Er du seriøs? Det håber jeg virkelig Ikke.........

Anmeld

9. august 2013

Patriark

MariaE skriver:

Min mindste kysser også med åben mund endnu
Men her hjemme kysser vi ikke på munden, det er kun min mand. Min datter , den store, gør det i ny og æ, men jeg kysser mest kinder, næser og pander på mine vørn

? Må man spørge hvorfor?

Anmeld

9. august 2013

lycly

Anonym skriver:

Bare rolig, det gør næsten alle børn og de bliver ikke ved med det
Men synes det er fint at lære ham ikke at kysse andre end mor og far, for det er ikke sikkert at andre bryder sig om det.

Men at du vender hovedet når han vil kysse dig det synes jeg er synd. I stedet for synes jeg bare du skal sige til ham når han vil kysse andre børn at "det må man ikke, det er ikke sikkert de vil have et kys" det skal han nok lære at forstå

Anmeld

9. august 2013

Kløver

Det er jo ikke alle som er lige fan af mundkåd, min familie har ikke rigtig brugt det, og da min søn var helt lille var det for mig ulækkert, da han med åben mund formåede at slikke mig i hele hovedet, til jeg fik ham lært at lukke munden eller have en sut i munden imens og det virkede, og brugte samme trick med lillesøster som hurtigt fangede det. Min søn beder mest om kram men også indimellem kys og får kys og kram hver aften af begge inden de skal sove, selv hinanden, og ser sødt ud når storebror står og krammer med sin lillesøster og hun får en godnat mysser, de er 2.5 og 15 mdr

Børnene skal nok lære kærlighed på de præmisser du kan gå med til uden de nødvendigvis føler sig afvist og er da ok at lære sine børn at vise kærlighed uden man behøver kysse på andre end dem man er meget tætte med, og at begge skal være ok med det.

Anmeld

9. august 2013

TNBC

Maja84 skriver:

Det er jo ikke alle som er lige fan af mundkåd, min familie har ikke rigtig brugt det, og da min søn var helt lille var det for mig ulækkert, da han med åben mund formåede at slikke mig i hele hovedet, til jeg fik ham lært at lukke munden eller have en sut i munden imens og det virkede, og brugte samme trick med lillesøster som hurtigt fangede det. Min søn beder mest om kram men også indimellem kys og får kys og kram hver aften af begge inden de skal sove, selv hinanden, og ser sødt ud når storebror står og krammer med sin lillesøster og hun får en godnat mysser, de er 2.5 og 15 mdr

Børnene skal nok lære kærlighed på de præmisser du kan gå med til uden de nødvendigvis føler sig afvist og er da ok at lære sine børn at vise kærlighed uden man behøver kysse på andre end dem man er meget tætte med, og at begge skal være ok med det.

Jeg er enig med dig..

Men det jeg synes er forkert er at ts drejer hovedet når hendes søn kysser hende. Så hellere som dig at lære ham det/sige; ikke på munden.

Når du drejer dig væk, er det negativt kropssprog. Du vender dig jo heller ikke om når du snakker til et barn. Forstår du mig??

Jeg er heller ikke vokset op med kys og kram. Men derfor synes jeg ikke det er ulækkert.

Anmeld

9. august 2013

Kløver

Yurie skriver:

Jeg er enig med dig..

Men det jeg synes er forkert er at ts drejer hovedet når hendes søn kysser hende. Så hellere som dig at lære ham det/sige; ikke på munden.

Når du drejer dig væk, er det negativt kropssprog. Du vender dig jo heller ikke om når du snakker til et barn. Forstår du mig??

Jeg er heller ikke vokset op med kys og kram. Men derfor synes jeg ikke det er ulækkert.

Havde jeg ikke set, jeg har ikke noget imod mine børns kys tværtimod, men de har også lært at man lukker munden og ikke savner en i hovedet griner. Min datter var ikke slem, ved ikke hvordan min søn bar sig ad for det var som at blive slikket i hovedet af en stor hund. Men man kan jo lære børnene at kysse på kinden i stedet måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.