Sølv eller guldsmykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2013

Ciss

Jeg har begge dele.

De to smykker, som betyder mest for mig er et af sølv (En lille pige og en lille dreng, som jeg fik i barselgaver af min svigermor) i en sølvkæde og en enkelt sten i guldfatning og en tynd guldkæde, som er den første julegave, jeg fik af min mand.

Ellers, når jeg varierer, går jeg gerne med sølvsmykker til hverdags, og guldsmykkerne finder jeg frem til lidt mere opstadsede anledninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2013

modesty

Mumto3 skriver:

Hej Piger,

Jeg står i den super dejlige situation, at jeg har nogle penge jeg vil bruge på smykker (eller bare et smukke). Mit store dilemma er om det skal være sølv eller guldsmykke.

Da jeg var yngre gik jeg kun med sølvsmykker, og jeg synes faktisk jeg har mange fede fingerringe i sølv. Så blev jeg gift og 'voksen', fik en vielsesring i guld og så gik jeg over til guldsmykker. Jeg er glad for mine guldsmykker, men det er ligesom en anden 'stil' end sølvsmykker.

Hvad tænker I om guld og sølvsmykker?

til nogle hudtyper synes jeg guld smykker passer særlig godt, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er en 'sølv'-pige eller en 'guld'-pige. Hvis det skulle have nogen betydning for jeres svar, så kan jeg fortælle at jeg har passeret de 40 år (og er nok en af de 'gamle' herinde)

Jeg kan klart bedst lide guld, og helst gamle smykker. 

Anmeld

20. august 2014

Mumto3

haha...jeg fandt lige dette gamle indlæg, og gæt engang. Jeg har STADIG ikke fået købt det smukke. Men jeg trykker næsen flad hver gang jeg går forbi en smykkebutik.

Anmeld

20. august 2014

modesty

Hej Piger,

Jeg står i den super dejlige situation, at jeg har nogle penge jeg vil bruge på smykker (eller bare et smukke). Mit store dilemma er om det skal være sølv eller guldsmykke.

Da jeg var yngre gik jeg kun med sølvsmykker, og jeg synes faktisk jeg har mange fede fingerringe i sølv. Så blev jeg gift og 'voksen', fik en vielsesring i guld og så gik jeg over til guldsmykker. Jeg er glad for mine guldsmykker, men det er ligesom en anden 'stil' end sølvsmykker.

til nogle hudtyper synes jeg guld smykker passer særlig godt, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er en 'sølv'-pige eller en 'guld'-pige. Hvis det skulle have nogen betydning for jeres svar, så kan jeg fortælle at jeg har passeret de 40 år (og er nok en af de 'gamle' herinde)

Guld! 

EDIT: Hahahah, kan se at jeg allerede har svaret i denne tråd. 

Anmeld

21. august 2014

ønskebørn74

Mumto3 skriver:

Hej Piger,

Begge dele i et.. Så kan du bruge det hele til.. 

Anmeld

21. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mumto3 skriver:

haha...jeg fandt lige dette gamle indlæg, og gæt engang. Jeg har STADIG ikke fået købt det smukke. Men jeg trykker næsen flad hver gang jeg går forbi en smykkebutik.

Hé Hé hvor sjovt! 

Men det er jo også en stor beslutning, da det måske er noget man gerne vil gå med de næste 30 år! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.