Ømh, for mig hører guld vist mest til gamle mennesker og etniske folk

sådan HELT groft skåret....for prangende....eller dvs, nogle etniske grupper, især mænd kører stilen lidt for hårdt, sammen med gamle Edna nede af gaden

måske også fordi det i mange samfund i mange tusinde år har været et status symbol, meget mere end sølvsmykker har. Synes ikke guld skal bæres som prangende pynt. Men har da set enkelte okay guldsmykker til yngre. Til gengæld er man så vant til at se guldsmykker hos etniske piger og mænd at det nærmest ville se fjollet id med sølv tænker jeg

Jeg synes sølv smykker kan være fantastisk teenageagtige, men samtidigt kan man få meget smukt der ikke er prangende....guld holder sig dog bedre end sølv der nogle gange bliver lidt tristere med tiden.
Og ellers kan jeg godt lidt hvidguld der er smukt som guldet, men ikke prangende eller for gammelt

Måske burde jeg acceptere jeg er voksen og købe guldringe og guld halskæder, meeeen, uha, det bliver vist en råd overgang da jeg er bange for jeg vil føle mig som en på 80

Min vielsesring er hvidguld, mit brillant armbånd og øreringe til featureuge er også hvidguld, har en enkelt guldkhalskæde, aldrig brugt
Anmeld