Sølv eller guldsmykker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.295 visninger
25 svar
14 synes godt om
9. august 2013

Mumto3

Hej Piger,

Jeg står i den super dejlige situation, at jeg har nogle penge jeg vil bruge på smykker (eller bare et smukke). Mit store dilemma er om det skal være sølv eller guldsmykke.

Da jeg var yngre gik jeg kun med sølvsmykker, og jeg synes faktisk jeg har mange fede fingerringe i sølv. Så blev jeg gift og 'voksen', fik en vielsesring i guld og så gik jeg over til guldsmykker. Jeg er glad for mine guldsmykker, men det er ligesom en anden 'stil' end sølvsmykker.

Hvad tænker I om guld og sølvsmykker?

til nogle hudtyper synes jeg guld smykker passer særlig godt, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er en 'sølv'-pige eller en 'guld'-pige. Hvis det skulle have nogen betydning for jeres svar, så kan jeg fortælle at jeg har passeret de 40 år (og er nok en af de 'gamle' herinde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

Tulipan

Det ville nok hjælpe hvis vi så et billede af dig og din tøjstil, hårfarve, hudfarve osv, ellers er det svært at sige noget

Anmeld

9. august 2013

Laulund87

Jeg er til begge dele, men mest guld 

Jeg gik også over til guld efter jeg fik min vielsesring i guld

Anmeld

9. august 2013

Muffinmus

Ømh, for mig hører guld vist mest til gamle mennesker og etniske folk sådan HELT groft skåret....for prangende....eller dvs, nogle etniske grupper, især mænd kører stilen lidt for hårdt, sammen med gamle Edna nede af gadenmåske også fordi det i mange samfund i mange tusinde år har været et status symbol, meget mere end sølvsmykker har. Synes ikke guld skal bæres som prangende pynt. Men har da set enkelte okay guldsmykker til yngre. Til gengæld er man så vant til at se guldsmykker hos etniske piger og mænd at det nærmest ville se fjollet id med sølv tænker jeg
Jeg synes sølv smykker kan være fantastisk teenageagtige, men samtidigt kan man få meget smukt der ikke er prangende....guld holder sig dog bedre end sølv der nogle gange bliver lidt tristere med tiden.
Og ellers kan jeg godt lidt hvidguld der er smukt som guldet, men ikke prangende eller for gammelt

Måske burde jeg acceptere jeg er voksen og købe guldringe og guld halskæder, meeeen, uha, det bliver vist en råd overgang da jeg er bange for jeg vil føle mig som en på 80
Min vielsesring er hvidguld, mit brillant armbånd og øreringe til featureuge er også hvidguld, har en enkelt guldkhalskæde, aldrig brugt

Anmeld

9. august 2013

Nessie

Jeg synes at du skal gå ned i butikken og se på udvalget, og så vælge lige præcis det smykke der "taler" til dig 

Anmeld

9. august 2013

Koen.

Jeg har flest guld smykker, men så gik jeg en sølv halskæde af en kær veninde og hendes lille familie i fødselsdags gave og den er bare så meget mig, tager fen kun af når jeg går i bad ellers har jeg den ALTID på

Så for mig kommer det an på smykket

Anmeld

9. august 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

Jeg har flest guld smykker, men så gik jeg en sølv halskæde af en kær veninde og hendes lille familie i fødselsdags gave og den er bare så meget mig, tager fen kun af når jeg går i bad ellers har jeg den ALTID på

Så for mig kommer det an på smykket

Hvor er det dejligt du er glad for den!

Anmeld

9. august 2013

Koen.

Laulund87 skriver:

Hvor er det dejligt du er glad for den!

Det er jeg smukke, selv hvis jeg har andre smykker på, så er den alligevel der os

Anmeld

9. august 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

Det er jeg smukke, selv hvis jeg har andre smykker på, så er den alligevel der os

Anmeld

9. august 2013

Misscbn

Mumto3 skriver:

Hej Piger,

Jeg står i den super dejlige situation, at jeg har nogle penge jeg vil bruge på smykker (eller bare et smukke). Mit store dilemma er om det skal være sølv eller guldsmykke.

Da jeg var yngre gik jeg kun med sølvsmykker, og jeg synes faktisk jeg har mange fede fingerringe i sølv. Så blev jeg gift og 'voksen', fik en vielsesring i guld og så gik jeg over til guldsmykker. Jeg er glad for mine guldsmykker, men det er ligesom en anden 'stil' end sølvsmykker.

Hvad tænker I om guld og sølvsmykker?

til nogle hudtyper synes jeg guld smykker passer særlig godt, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er en 'sølv'-pige eller en 'guld'-pige. Hvis det skulle have nogen betydning for jeres svar, så kan jeg fortælle at jeg har passeret de 40 år (og er nok en af de 'gamle' herinde)

Jeg går kun med guld  

har en del guldsmykker og vil meget gerne have flere, har også en ring hvor den vokser altså man kan ombytte den og betale en diff den er jeg super glad for og det er jo en invistering 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.