fave hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

Ox.

stinapigen92 skriver:

jeg bruger nu perfume for kan jeg ikk undvære men alt andet ikk, og har aldrig brugt mekeup men må vente til jeg har født

Ja der er mange der bruger parfume ved jeg
Jeg bruger selv antiperspirant creme, den plejer at fungere for mig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Smukkert

Hvis man ikke "må" under graviditeten, så "må" man vel heller ikke under amningen??

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

SussieOx skriver:

Ja der er mange der bruger parfume ved jeg
Jeg bruger selv antiperspirant creme, den plejer at fungere for mig hehe

hehe, tror også jeg kom til og fave mit hår da jeg ikk vidste jeg var gravid , men sådan er det jo

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

Hvis man ikke "må" under graviditeten, så "må" man vel heller ikke under amningen??

nu det ikk alle børn der vil ammes min venindes dreng ville godt nok ikk, han skeg som en ja sage hun for der ville han ikk ligge , så det var sutteflasken

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

stinapigen92 skriver:

nu det ikk alle børn der vil ammes min venindes dreng ville godt nok ikk, han skeg som en ja sage hun for der ville han ikk ligge , så det var sutteflasken

Nej, og ikke alle der KAN amme, men det stræber jeg efter at gøre hvertfald.

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

Nej, og ikke alle der KAN amme, men det stræber jeg efter at gøre hvertfald.

gør jeg også selv

Anmeld

14. juli 2009

Samus1983

Hejsa tøser..

Da jeg blev gravid første gang (endte desværre i sa).. begyndte jeg at skifte alt ud.

Til daglig arbejder jeg som frisør og er derfor i kontakt med masser af kemikalier hele dagen lang. Så for at skåne mig selv og mit kommende barn.. valgte jeg at udskifte alt hjemme som kom i kontakt med kroppen.

Sminke ----> Nilens jord (minus parabena og parfume)

Shampoo, hår produkter  ----> Frisørmærke Trevor Sorbie (minus parabena, parfume og allergi fremkaldende stoffer)

Creme, sminke fjerner, håndvaskesæbe ----> Derma (svane- og miljømærket)

Rolledeo, Bodylotion, opvaskemiddel, vasketøjsmiddel ----> Neutral (svane- og miljørmærket)

Hehe virker måske hysterisk... men hva man ikke vil gøre for ens børn... og selvfølgelig en selv...

Og til det 4kløver  skrev.
Så er det ikke bedst man selv farver hår. Da der er langt flere kemikaler i købe farver end  frisør farver.. Det er også derfor frisør farver generelt er dyre end købe farver. Som Mælkebøtten sagde, er et godt alternativ, at få striber i, da man ikke riskere på samme må at det berør hovedbunden og er derfor lidt sundere...  Hvis man virkelig ikke kan holde sig fra at farve hår.. Så er der faktisk flere og flere frisør saloner, der har indført økologiske farver og de er faktisk ret flotte i farverne...

Nååå men håber i kan få noget ud af min lille farve teori.. hihi

knus mira

4kløver skriver:

Men vis man skal skulle man gøre det selv og ikke gå til frisøren...
Det er det jeg læste...

Anmeld

14. juli 2009

MoarViborg

Samus1983 skriver:

Hvis man virkelig ikke kan holde sig fra at farve hår.. Så er der faktisk flere og flere frisør saloner, der har indført økologiske farver og de er faktisk ret flotte i farverne...

Jeg er temmelig forfængelig, og havde det bare så skidt med mine udgroninger da jeg var gravid! Jeg fik derfor farvet mit hår 2 gange (FY) hos en frisør som netop brugte disse økologiske farver! Jeg måtte give lidt mere end jeg normalt giver for at få farvet hår.. MEN min samvittighed havde det godt, og resultatet var også rigtig fint! Har også fået farvet det en enkelt gang nu mens jeg ammer (Slemme slemme mig) - også med det økologiske! Men tilgengæld har min datter så også en glad mor, der tør kigge sig selv i spejlet

Anmeld

14. juli 2009

Samus1983

Trineviborg skriver:

Jeg er temmelig forfængelig, og havde det bare så skidt med mine udgroninger da jeg var gravid! Jeg fik derfor farvet mit hår 2 gange (FY) hos en frisør som netop brugte disse økologiske farver! Jeg måtte give lidt mere end jeg normalt giver for at få farvet hår.. MEN min samvittighed havde det godt, og resultatet var også rigtig fint! Har også fået farvet det en enkelt gang nu mens jeg ammer (Slemme slemme mig) - også med det økologiske! Men tilgengæld har min datter så også en glad mor, der tør kigge sig selv i spejlet

Hej Trine...

Vores forhandler  for de økoloigiske farver, siger osse go for de økologiske farver til brug af gravide. Og ja de er lidt dyre en alm farve..

- Men i sidste ende vil jeg sige det handler om ens samvittighed..
Ligesom alt andet under ens graviditet, som f.eks brug af parfume, sminke, junkfood og rygning osv.
Man skal følge hva man synes ens hjerte siger er rigtig for både en selv og sit kommende barn. Ingen.,, hverken læge, frisør, veninde eller mand kan fortælle en hva det rigtig er at gøre, hvis man ikke selv føler for det..
Vi kan kun guide hinanden. Valgt er altid ens eget!

knus

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

Din måde er lidt farlig at spørge på....så jeg omformulerer lige....Om jeg ville farve hår som gravid?? Nej, det ville jeg ikke gøre, alene af den grund at jeg ville hade mig selv resten af mit liv hvis mit barn feks fik allergi og jeg ikke havde gjort hvad jeg kunne...
Så tænk på det kun er en overgang og så kan du blive smækker lækker igen...man er alligevel ikke det smukkeste i verden med vand i kroppen, stor mave, bumser og hvad man ellers som kvinde skal igennem for at få den lille baby i armene...smiler
Da jeg var gravid med den ældste for 13 år siden var der slet ikke den viden omkring skadespåvirkninger og jeg har i dag en søn der lider meget af og under sin allergi...måske det er min skyld??
Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.