fave hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja ville i syns det dumt og fave hår når man er gravid?? jeg er ved og ha mine lyse fave tilbage , hader den!!! faver altid mit hår. kan barnet tage skade:??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Smukkert

Det er en smagssag.
Sundhedsstyrrelsen fraråder det, lige så vel som de fraråder brug af parfume og make-up med kemikalier.

Jeg får også hurtigt en kæmpe udgroning - og det er bare ikke fedt, så jeg har valgt at få lyse striber i under min graviditet. Ved at få striber kommer kemikalierne ikke i direkte kontakt med hovedbunden, men TROR stadig ikke det er sundt.

Anmeld

14. juli 2009

Diana...

Jeg ville ikke gøre det hvis det var mig. Men kender da nogen der gør det. Men Jeg ved os at der er mange frisør der ikke vil gøre det når man er gravid.
Jeg brugte heller ikke parfume under min graviditet.

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

nu tænkt jeg på selv og fave det

Anmeld

14. juli 2009

Diana...

stinapigen92 skriver:

nu tænkt jeg på selv og fave det

Nåå men det da under ordnet om det en selv el frisøren det var bare for at fortælle dig at de ikke vil gøre det for det kan skade.

Anmeld

14. juli 2009

Tina2

Jeg har gjort det 1 gang i hver graviditet.... Lysner mit hår og er rimelig mørkhåret, så det så bare ikke fedt ud.....
Så jeg valgte at farve det den ene gang.... Men det er jo en smagssag, nogle kunne ikke drømme om det og andre godt:-)

Anmeld

14. juli 2009

4kløver

Jeg har læst at det ikke skulle være godt for den lille... Jeg farver selv hår  men holder så en pause.I de sidste par måneder der er tilbage er hår bare hår og der er jo ikke så længe til..
Men vis man skal skulle man gøre det selv og ikke gå til frisøren...
Det er det jeg læste...

Anmeld

14. juli 2009

Ox.

stinapigen92 skriver:

ja ville i syns det dumt og fave hår når man er gravid?? jeg er ved og ha mine lyse fave tilbage , hader den!!! faver altid mit hår. kan barnet tage skade:??

Jeg har selv kæmpe udgroning i mit hår, men jeg lader det bare være, det kommer op i en elastik, min jordmoder sagde det var noget af det værste jeg kunne gøre når det kom til makeup, parfume, hår osv, og så gør det mig nu ikke så meget hvordan jeg ser ud når jeg venter mig

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

4kløver skriver:

Jeg har læst at det ikke skulle være godt for den lille... Jeg farver selv hår  men holder så en pause.I de sidste par måneder der er tilbage er hår bare hår og der er jo ikke så længe til..
Men vis man skal skulle man gøre det selv og ikke gå til frisøren...
Det er det jeg læste...

nej der ik lang tid tilbage nu har vi termin samme dag så men venter bare så

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

SussieOx skriver:

Jeg har selv kæmpe udgroning i mit hår, men jeg lader det bare være, det kommer op i en elastik, min jordmoder sagde det var noget af det værste jeg kunne gøre når det kom til makeup, parfume, hår osv, og så gør det mig nu ikke så meget hvordan jeg ser ud når jeg venter mig

jeg bruger nu perfume for kan jeg ikk undvære men alt andet ikk, og har aldrig brugt mekeup men må vente til jeg har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.