LuLy skriver:
Det er sværhedsgraden kan man sige og hvor meget man går i dybden med det. A-niveau er det højeste
På gymnasiet har man A, B og C niveau, så høje er niveauerne slet ikke på hg som hgp elev og man har heller ikke matematik fx eller spansk/fransk/tysk. Man har en lille smule engelsk men det kan man snildt hoppe let og elegant igennem 
arg du har altså normalt tysk og engelsk på hg
engelsk har jeg lige afsluttet på et c niveau på hg.
hg niveauene er blevet højere end det før har været, men stadig ikke noget man ikke kan klare. hvis du bare består dine fag på min e niveau kan du sagtens få en butiksuddannelse.
i stedet for matematik har man erhvervsøkonomi som også kan beståes på op til et c niveau
hvis man gerne vil bestå alle fagene på c niveau som jeg f.eks har gjort så kan man sagtens det, man skal nok bare slide lidt for det. jeg har lige afsluttet hg-turbo som er et forløb på 1 år og ikke 2 år som normalt.
en hg er efterhånden ligeså gavnligt som en hf, man kan i hvertfald bruge den til rigtig rigtig meget hvis man består alle fag på c niveau og får et godt gennemsnit. men det kommer jo an på hvad man vil 
Anmeld