Hej piger.
jeg er så misundelig på alle der tager en uddannelse
jeg ville ønske jeg kunne få en
jeg er hjerneskadet (blev født 10 uger for tidligt med vand i hoved)
jeg har alle dage været special. jeg er ikke for klog og har aldrig fået karakter. jeg gik i alm klasse til 3 men da jeg ikke kunne skrive valgte de at smide mig i special klasse.
der lærte jeg ingenting!!! vi gik ture og laved mad og spillet osv.. så alle min skoleår fik jeg ikke en skid ud af.. min mor er alkoholikere og var altid fuld, jeg havde altid stuerest.. ingen tv ingen venner ingenting blev slæbt med på værtshus.
hun brugte alle penge til mad til druk og smøger så min lære måtte sørge for jeg engang imellem fik noget mad for ellers havde jeg en pakke mariekiks med i skole eller en pose popcorn
jeg lærte ingenting.. røg på special efterskole i tolne
hvor vi heller ikke havde undervisning men det undervisning vi havde var f,eks hvor mange æg skal du bruge til denne dej osv så ingen boglig undervisning..
jeg kan læse og skrive men med stavefejl
jeg kan regne med lommeregner
lidt hovedregning men overhoved ikke andet.
jeg kan minimalt engelsk er begyndt at lære det igennem film og pc spil
men hvordan skal jeg nogensinde få en uddannelse alle ting kræver hf eller hg eller 9 års skolegang.
i en alder af 21 år sidder jeg her og er i aktivering hvor jeg pakker ting i poser og det er bare ikke mig!!!
jeg vil gerne i legetøjs butik men da jeg har et dårlig ben og ikke er så god fagligt er den uddanelse umulig.. jeg var i praktik i en i 7 mdr hvor det var vildt fedt. jeg stod ved kassen også og vis der var nogle som ikke talte dansk hjalp min kolleagere og det samme vis det var noget med at folk tømte deres sparegris så tog de også over da det blev for langsomt vis jeg skulle tælle pengene.. men ellers sagde de jeg var super god og de ville godt havde beholdt mig vis jeg havde haft en uddannelse eller en eksamen... det er to år siden jeg var der og savner det hver eneste dag. jeg vil så gerne stå i legetøjsbutik.. skal jeg virkelig opgive håbet. hvad kan jeg blive og skal jeg finde mig i mit nuværende liv???
Anmeld