Er juniorseng overflødig????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
28 svar
21 synes godt om
7. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Halløj og godaften

nu kiggede jeg lige lidt på tråden med juniorsenge og begyndte så at søge lidt på dem. Mål osv. Så slog det mig at juniorsengen faktisk ikk er ret meget større end tremmesengen?? 10 cm bredere og 20 cm længere. 

jeg tænker, skal man så ikk ud og købe ny seng igen efter relativt kort tid?? Eller hvad? 

ville i købe junior eller gå direkte til voksen størrelsen?? 

Mor11 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

K&S

Mor11 skriver:

Halløj og godaften

nu kiggede jeg lige lidt på tråden med juniorsenge og begyndte så at søge lidt på dem. Mål osv. Så slog det mig at juniorsengen faktisk ikk er ret meget større end tremmesengen?? 10 cm bredere og 20 cm længere. 

jeg tænker, skal man så ikk ud og købe ny seng igen efter relativt kort tid?? Eller hvad? 

Mor11 

Anton er lige blevet 3 - vi købte en halvhøj seng i 90x200 cm for en måneds tid siden 

Anmeld

7. august 2013

modesty

Mor11 skriver:

Halløj og godaften

Mor11 

Vi springer juniorsengen over. Min søn på 21 mdr. sover faktisk allerede i voksenseng når vi er i vores kolonihave, og der er ingen problemer. Jeg har aldrig forstået konceptet juniorseng.

Anmeld

7. august 2013

LinLin

Mor11 skriver:

Halløj og godaften

Mor11 

Mine drenge har ikke (haft) juniorseng...

Den ældste fik først en udtræksseng, der kunne udvides to gange (mener det var 140/170/200 cm) men han havde et ret lille værelse så efter et lille års tid købte jeg en halvhøj seng i stedet (emil fra ilva) for så var der jo plads under sengen også!

Den har lillebror så lige arvet - han bliver tre om en måned... Han er rigtigt glad for den og synes det er super fedt med læsehulen under

Anmeld

7. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har juniorseng til begge børn og vores den store er snart 6 år, og den er absoult ikke for lille (han er 120 cm) - så jeg ville helt sikkert købe en juniorseng

Anmeld

7. august 2013

De3Guldklumper

Den ældste har haft og den mindste har nu.

Anmeld

7. august 2013

CaWi

Mor11 skriver:

Halløj og godaften

Mor11 

Her vil der ikke blive købt junior seng, når den tid kommer.
Hverken kæresten, jeg selv eller vores søskende, har haft junoir seng.
Synes der er andre ting pengene kan bruges på

Anmeld

7. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Mine drenge har ikke (haft) juniorseng...

Den ældste fik først en udtræksseng, der kunne udvides to gange (mener det var 140/170/200 cm) men han havde et ret lille værelse så efter et lille års tid købte jeg en halvhøj seng i stedet (emil fra ilva) for så var der jo plads under sengen også!

Den har lillebror så lige arvet - han bliver tre om en måned... Han er rigtigt glad for den og synes det er super fedt med læsehulen under

Jeg tænker også halvhøj seng når tiden kommer, både for pladsens skyld generelt, og fordi der højst sandsynligt skal deles værelse en dag

hvor gammel var din dreng da udtrækssengen skulle ud i max længde? Tænker, hvor længe de vil kunne passe en juniorseng.

Anmeld

7. august 2013

LinLin

Mor11 skriver:

Jeg tænker også halvhøj seng når tiden kommer, både for pladsens skyld generelt, og fordi der højst sandsynligt skal deles værelse en dag

hvor gammel var din dreng da udtrækssengen skulle ud i max længde? Tænker, hvor længe de vil kunne passe en juniorseng.

Det nåede vi ikke den var på det mindste da han fik den halvhøje! Da var han knapt 4 år.

Anmeld

7. august 2013

dorthemus

Mor11 skriver:

Halløj og godaften

Mor11 

Her springer jeg juniorsengen over og køber en halvhøj seng på 90x200 cm. Synes juniorseng er overflødig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.