Hvilket vintertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

gonefishing

Fuglemor skriver:

Men flyverdragten er ikke god til at sove i vel? Vi brugte jakke meget sidste år. Det skal lige siges hun går i dp ved mig så hun vil ikke skulle bruge til og fra dp. Så det var derfor jeg tænkte en pæn jakke,

i gemmeren har vi et sæt vinter tøj med bukser og jakke, men er lidt imod det er to delt når hun skal ud og lege. Odt nok er bukser med seler der går op. Men alligevel. 

Nej de der skal du nærmere bruge en fleece dragt. Til gengæld kan jeg ikke anbefale lammeskind til at sove på, det bliver frarådet grundet allergu og nogle andre ting.
Flyverdragt er efter min mening først når de kan gå eller sidder i klapvognen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Fuglemor

Flodkilling skriver:

Nej de der skal du nærmere bruge en fleece dragt. Til gengæld kan jeg ikke anbefale lammeskind til at sove på, det bliver frarådet grundet allergu og nogle andre ting.
Flyverdragt er efter min mening først når de kan gå eller sidder i klapvognen

Så prøver vi til den tid at putte hende med fleece dragt på. 

Hun kan både gå og sidder så vi kommer nok ikke uden om en flyverdragt. 

Har gå godt hørt den med lammeskind, så det ef jeg ikke helt tryg ved

Anmeld

8. august 2013

lycly

Sidste år havde min datter en flyverdragt, regntøj og en vinterjakke Brugte slet ikke termotøj til hende. Men det blev også ret hurtigt koldt i vejret.

I år får hun vinterjakke til når vi bare skal ud og handle i weekenden og så en flyverdragt hun har på i dagpleje. Til efteråret har hun termotøj fra foråret og regntøj.

Nogen synes det er en fordel med 2 flyverdragter, det synes jeg nu ikke er nødvendigt Men en vinterjakke til pænt brug/korte ture/biltur er en god ting at have

Anmeld

8. august 2013

annec

Fuglemor skriver:

Vi har sådan en voksi, men hun nægter at sove i den. Så vil de ikke være det samme med en sovepose? Tror det  er fordi hun ikke har nok bevægelse 

Nej soveposen er der arme i, min dreng gad heller ikke voksien :-)

Anmeld

8. august 2013

Fuglemor

annec skriver:

Nej soveposen er der arme i, min dreng gad heller ikke voksien :-)

Ej den kender jeg ikke har du link til den?

Anmeld

8. august 2013

Kvist

Fuglemor skriver:

Ja hvad skal man lige have af vintertøj?

jeg regner med en jakke til pænt brug som ikke må bruges i dp. Men så skal vi have en flyverdragt og noget hun kan have på i barnevogn. Men hvad? Jeg her noget termo tøj liggende men hvornår bruger man det?

Vi havde vinterjakke, flyverdragt og thermotøj til Albert sidste vinter.. Når han skulle sove i barnevognen hos dp, havde han en fleecetrøje, tynde handsker, hue og tykke strikkede strømper på.. De dage det var rigtig bidende koldt havde han et tæppe i barnevognen også..

Anmeld

10. august 2013

Sitrani

Fuglemor skriver:

Ja hvad skal man lige have af vintertøj?

jeg regner med en jakke til pænt brug som ikke må bruges i dp. Men så skal vi have en flyverdragt og noget hun kan have på i barnevogn. Men hvad? Jeg her noget termo tøj liggende men hvornår bruger man det?

Jeg bruger termotøj onm foråret og efteråret, når vejret sådan hverken er for koldt eller varmt... Jeg synes termotøj er helt perfekt til de årstider...

Min datter er lige lidt over 2 år, og hun skal have sig en flyverdragt til vinter... en god en, som er vandtæt... Ved ikke hvad mærke endnu, kommer an på hvordan den sidder på hende

Vi bruger jo ikke så meget barnevogn mere.... Men hvis du mener til, at sove i, så havde min datter elefanthue, handsker, uldtrøje, termobukser og uldsokker på ud at sove ud over en langærmet body og strømpebukser el. lign., da hun var mindre Men nu sover hun mest indenfor, da der ikke er meget plads i hendes barnevogn mere, og vi har kun en altan, og der skal man slæbe barnevognen op ad trapper for, at kunne komme op til... Så nu er det bare undertøj hun sover i, til middag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.