Bivirkninger af HPV vaccinen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

Christina74

tinasmor skriver:

Der er MANGE års erfarring med de fleste af de vacciner du snakker om. Der vil selvfølgelig altid være nogle der får bivirkninger ved vacciner, men der er trods alt forskel på en vaccine der er givet i 20 år hvor man har kunne analysere alle de evt. bivirkninger der har måtte være, og så en ny vaccine som der ingen af de andre nordiske lande har. Sundhedsstyrelsen har kun kunne kigge på England og Holland i forhold til bivirkninger. Synes ikke du kan sammenligne.

Og kan da godt forstå, at det giver påstyr fordi det er nogle rigtig alvorlige bivirninger få piger/kvinder har fået. Det er heldigvis ikke tit man høre om et barn der har fået en barnevaccine som ender med at blive så invalideret, at de ikke længere kan fungere som det er tilfælde med denne vaccine.

Tror mig de er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

tinasmor

Christina74 skriver:

Tror mig de er der

Ved godt at der er mange der f.eks siger, at der er en sammenhæng mellem autisme og vacciner, men det er aldig blevet påvist.

Har du link til din påstand?

Anmeld

8. august 2013

Rikke Houmøller Thaarup

Here we go again.. Mistanken om sammenhæng mellem vacciner og autisme er trukket tilbage.
http://abcnews.go.com/m/story?id=9730805&ref=h ttps%3A%2F%2Fwww.google.dk%2F

Anmeld

8. august 2013

mn

Lunae skriver:

Ja spørgsmålet giver sig selv

jeg havde kun af første vaccine, men det var som om hele kroppen sov, jeg kunne ikke mærke hvis nogle rørte mig, feber og sov stort set konstant i 24 timer efter, men efter det var der slet ingenting

Anmeld

8. august 2013

Miin'Baby'Mus

Lunae skriver:

Intet, kun lidt øm arm og har fået 2 indtil videre 

Anmeld

8. august 2013

An&Jo

Jeg har i samarbejde med min læge valgt den helt fra, på trods af mange kræfttilfælde i min families historie..

Simpelthen fordi jeg er en af dem der pådrager mig mange bivirkninger ved noget så simpelt som penicillin, så derfor kunne min læge ikke stå inde for at give mig den, og jeg var ret enig med ham.. Jeg skal ikke risikere nogle af de bivirkninger..
Jeg ved godt konsekvensen af det kan være meget større, men jeg ved også at dem i min familie der har været ramt af livmoderhalskræft er blevet helbredt, og var levet længe derefter.. Min mormor blev helbredt for 30 år siden, og lever stadig, og min farmor døde af alderdom og ikke af den livmoderhalskræft hun også havde for mange år tilbage..

De kræftformer der har dræbt i min familie, kan man ikke vaccinere imod, så derfor tager jeg gerne chancen og lader være med at få den, og jeg er heller ikke sikker på at jeg vil udsætte mine børn for den hvis jeg skal være ærlig..

Anmeld

8. august 2013

Krussedulle

Lunae skriver:

har lige fået nr 3, og det er først her 3 gang jeg har været øm.. de andre gange har jeg intet mærket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.