Bivirkninger af HPV vaccinen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du oplevet bivirkninger af HPV vaccinen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.641 visninger
26 svar
10 synes godt om
7. august 2013

Lunae

Ja spørgsmålet giver sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

Mettefpigen

Nej, jeg havde kun en øm arm i nogle dage :-)

Anmeld

7. august 2013

A&F

Nej , var dog øm i armen nogle timer efter

Anmeld

7. august 2013

LilleChelle

Som mange andre, havde jeg også en øm arm. 

Anmeld

7. august 2013

baby012

Øm i armen, ellers ikke  

Anmeld

7. august 2013

Dinna88

Jeg havde slemme bivirkninger ved den første (havde fat i vagtlægen) men ikke ved de sidste.

Dog er jeg bekymret, da jeg siden den første har haft ekstremt mange problemer med min nakke, ryg, svimmelhed, hovedpinge, er bare generelt skidt tilpas, åndssvag madlede osv. Jeg er dog også startet på en medicin i samme periode. skal til samtale ved min læge om det.

Anmeld

7. august 2013

Dinna88

og ved den første var bivirkningerne at jeg havde et voldsomt dårligt (ligesom køresyge) og så havde jeg en kæmpe bule på armen. Som om der var sat en golftbold under huden. Og så gjorde det selvfølgelig hammerhammer ondt og var meget rødt.

Anmeld

7. august 2013

FrkRaarup

Dinna88 skriver:

Jeg havde slemme bivirkninger ved den første (havde fat i vagtlægen) men ikke ved de sidste.

Dog er jeg bekymret, da jeg siden den første har haft ekstremt mange problemer med min nakke, ryg, svimmelhed, hovedpinge, er bare generelt skidt tilpas, åndssvag madlede osv. Jeg er dog også startet på en medicin i samme periode. skal til samtale ved min læge om det.

Læste på facebook om en pige der var blevet vildt syg, og med de samme ting som du skriver. Og flere ting til
Hun besvimede, kunne ikke huske, se, tale, bevæge sig. Det er over 1år siden, og hun har mistet meget hukommelse og læring.

Vil ikke gøre dig nervøs, blot oplyse..

Anmeld

7. august 2013

Dinna88

FrkRaarup skriver:

Læste på facebook om en pige der var blevet vildt syg, og med de samme ting som du skriver. Og flere ting til
Hun besvimede, kunne ikke huske, se, tale, bevæge sig. Det er over 1år siden, og hun har mistet meget hukommelse og læring.

Vil ikke gøre dig nervøs, blot oplyse..

'jeg er nemlig opmærksom fordi min mor ringede mig op og fortalte præcis det samme. I har nok læst det samme!

Anmeld

7. august 2013

lailamik

Lunae skriver:

Ja spørgsmålet giver sig selv

Nu har jeg kun fået den en gang, men havde lidt hovedpine bagefter. Ellers kun øm ligesom de andre siger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.