Bivirkninger af HPV vaccinen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

FrkRaarup

Dinna88 skriver:

'jeg er nemlig opmærksom fordi min mor ringede mig op og fortalte præcis det samme. I har nok læst det samme!

Godt! Og god bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

twinboys

træt og hovedpine har fået alle tre...

Ingen ømme arme... 

Anmeld

7. august 2013

Dinna88

FrkRaarup skriver:

Godt! Og god bedring

tusinde tak 

Anmeld

7. august 2013

Anonym8827

Jeg har ingen bivirkninger haft og mangler den sidste

Anmeld

7. august 2013

Lise

Jeg har fået de første to uden nogen bivirkninger. Har tid til den sidste på tirsdag. Men er blevet nervøs efter den historie der er kommet frem om hende pigen der blev meget syg.... 

Anmeld

7. august 2013

LilleChelle

Der er bivirkninger ved alle vaccinationer !! 

- Hvorfor al den påstyr over denne vaccine, når vi gladeligt lader vores børn vaccinere, uden overhovedet at undersøge bivirkningerne ved disse?  

Anmeld

7. august 2013

B&J

her er der ingen ting kun da jeg fik den havde jeg som om jeg havde fået et ordenlig slap på armen og det havde jeg i 1uge efter men det fik jeg at vide inden det var helt alm

Anmeld

8. august 2013

CaWi

Har egentlig svaret nej.
Ved de to første var den eneste bivirkning en øm arm i to-tre dage.
I mandags fik jeg så den sidste. Der har jeg så også øm arm og en lille "knude" der hvor jeg blev stukket.
Jeg har så lagt mærke til at jeg i disse tre (nu fire) dage har haft en let tendens til hovedpine. Ikke noget vildt, eller noget der eskalerede (endnu)
Derudover har jeg også en mærkelig fornemmelse i maven. En form for smerte, som ikke gør ondt, men som føles lidt som om maven har svært ved at fordøje/acceptere maden, eller mangel på samme.
Håber virkelig bare det er et tilfældigt sammen træf, og at det ikke er noget der bliver ved

Anmeld

8. august 2013

foto på lærred

Lise skriver:

Jeg har fået de første to uden nogen bivirkninger. Har tid til den sidste på tirsdag. Men er blevet nervøs efter den historie der er kommet frem om hende pigen der blev meget syg.... 

Uden selvfølgelig at kunne vide det 100 procent, så synes jeg at have læst, at alle dem der har fået store bivirkninger allerede ved den første vaccine havde fået det dårligt, og at de måske så ikke burde have gået videre med de andre to vacciner (med rådgivning fra lægen selvfølgelig) 

Anmeld

8. august 2013

tinasmor

LilleChelle skriver:

Der er bivirkninger ved alle vaccinationer !! 

- Hvorfor al den påstyr over denne vaccine, når vi gladeligt lader vores børn vaccinere, uden overhovedet at undersøge bivirkningerne ved disse?  

Der er MANGE års erfarring med de fleste af de vacciner du snakker om. Der vil selvfølgelig altid være nogle der får bivirkninger ved vacciner, men der er trods alt forskel på en vaccine der er givet i 20 år hvor man har kunne analysere alle de evt. bivirkninger der har måtte være, og så en ny vaccine som der ingen af de andre nordiske lande har. Sundhedsstyrelsen har kun kunne kigge på England og Holland i forhold til bivirkninger. Synes ikke du kan sammenligne.

Og kan da godt forstå, at det giver påstyr fordi det er nogle rigtig alvorlige bivirninger få piger/kvinder har fået. Det er heldigvis ikke tit man høre om et barn der har fået en barnevaccine som ender med at blive så invalideret, at de ikke længere kan fungere som det er tilfælde med denne vaccine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.