Hvor langt er der til jeres børnehave/dagpleje? Kan forstå, at I ikke har bil, så det lægger selvfølgelig noget tid ovenpå.
Min mand kører hjemmefra 6.15 (tømrer), hvor alle stadig sover. Børnene og jeg står op mellem 6.30 og 7. Hvis nogen af børnene vågner inden, sørger min mand for, at der står morgenmad på bordet. Børnene er 2, 4 og 5.
Madpakkerne er smurt aftenen før og tøjet + tandbørster ligger klar ved sofaen (ved siden af spisebordet). Jeg har termin med vores nr. 4 om en uge, så jeg kører samlebåndstilen på er meget begrænset område og vupti, så er de klar!
Nu er jeg på barsel, men jeg plejer at skulle være på arbejde kl. 8. Det er gået rigtig fint indtil videre. Når jeg ikke er på barsel, kører vi hjemmefra senest 7.10, da vi afleverer forskellige steder. Så skal børnene op 6.15.
Gør det nemt for dig selv. Det skal nok gå. Jeg skal til at aflevere 4 børn, når jeg starter igen, men samlebåndsmetoden fungerer. Jeg går ikke ind for for meget tid om morgenen. Hvis det begynder at gå op i leg og fjernsyn, bliver det hurtigt kaotisk. Tyzk dizipline 
Anmeld