Hvordan ville I forholde jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

Cris

Handler den om den der lang tråd, hvor man skrev, at nogle er ikke søde med andre og dit navn kom frem? Jeg tror at jeg kan huske, at nogen sagde, at du har været lidt skarp en gang i mellem. Er det det, du har fundet? Men ellers ville jeg også skrive min mening, for vi har allesammen ret til at skrive, hvad vi mener!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Sabina & Simone

Hej Eva...
Jeg er en af dem der har deltaget i omtalte tråd, har skrevet at jeg synes at du tit var lige lovlig langt ude med riven og det kan jeg sagtens stå ved. For mener at i mange indlæg der lyder det som om du klandrer folk for ikke at gøre som du gør... Og ved at der er mange der bliver utrolig ked af det... Har så via samme tråd erfaret at det ikke er fordi du er "ond", men at det er din måde at skrive tingene på... Og som flere skriver kan tingene let misforståes herinde... Og for folk som ikke er vant til tonen kan det hurtigt føles som et angreb...

Håber du forstår...

Sabina - som selv i starten var bange for at blive haglet ned i sine indlæg...

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

Sabina84 skriver:

Hej Eva...
Jeg er en af dem der har deltaget i omtalte tråd, har skrevet at jeg synes at du tit var lige lovlig langt ude med riven og det kan jeg sagtens stå ved. For mener at i mange indlæg der lyder det som om du klandrer folk for ikke at gøre som du gør... Og ved at der er mange der bliver utrolig ked af det... Har så via samme tråd erfaret at det ikke er fordi du er "ond", men at det er din måde at skrive tingene på... Og som flere skriver kan tingene let misforståes herinde... Og for folk som ikke er vant til tonen kan det hurtigt føles som et angreb...

Håber du forstår...

Sabina - som selv i starten var bange for at blive haglet ned i sine indlæg...

Men at lave et indlæg om at man synes der er en dårlig stemning når man lige inden har lavet et indlæg hvor man personligt er efter en person...gør grin med og taler grimt om...det synes jeg virkelig ikke er god stil og da slet ikke en måde at blive en del af en gruppe på.
Der skal være plads til alle og har man et problem må man jo skrive direkte, det andet var vidst noget man brugte i de små klasser-smiler
Jeg skriver min mening men aldrig for at genere personen...jeg har ikke brug for en gruppe der sidder og giver mig ret eller skriver personligt til mig...jeg kan sagtens stå ved mig selv og jeg synes en god debat er virkelig lærende og givende-smiler
Jeg har aldrig modtaget et eneste personligt negativt brev...aldrig...jeg har fået mange positive og det er jo skønt.
Men skriv da direkte til personen hvis man føler sig trådt på...for det er altså for det meste noget med hvordan man ser og opfatter det skrevne sprog.
>Jeg har kun læst tråden på navlestreng en eneste gang. Kan ikke engang huske hvem der skrev hvad og har ikke brug for at finde ud af det...for mig er det debatter og ikke mennesker jeg forholder mig til..jeg kan huske debatterne men ikke hvem der skrev hvad og hvorfor og sådan vil jeg blive ved med at have det...vi har alle ret til at være her og i min verden er alle meninger relevante..
Knus Eva..

Anmeld

14. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Men at lave et indlæg om at man synes der er en dårlig stemning når man lige inden har lavet et indlæg hvor man personligt er efter en person...gør grin med og taler grimt om...det synes jeg virkelig ikke er god stil og da slet ikke en måde at blive en del af en gruppe på.
Der skal være plads til alle og har man et problem må man jo skrive direkte, det andet var vidst noget man brugte i de små klasser-smiler
Jeg skriver min mening men aldrig for at genere personen...jeg har ikke brug for en gruppe der sidder og giver mig ret eller skriver personligt til mig...jeg kan sagtens stå ved mig selv og jeg synes en god debat er virkelig lærende og givende-smiler
Jeg har aldrig modtaget et eneste personligt negativt brev...aldrig...jeg har fået mange positive og det er jo skønt.
Men skriv da direkte til personen hvis man føler sig trådt på...for det er altså for det meste noget med hvordan man ser og opfatter det skrevne sprog.
>Jeg har kun læst tråden på navlestreng en eneste gang. Kan ikke engang huske hvem der skrev hvad og har ikke brug for at finde ud af det...for mig er det debatter og ikke mennesker jeg forholder mig til..jeg kan huske debatterne men ikke hvem der skrev hvad og hvorfor og sådan vil jeg blive ved med at have det...vi har alle ret til at være her og i min verden er alle meninger relevante..
Knus Eva..

jeg er fuldstændig enig i at nogen gik over stregen... men det indlæg jeg har lavet er ikke på baggrund af en tidl. tråd hvor du skulle blive "svinet til".... de to ting vil jeg gerne slå fast er vidt forksellige...

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

jeg er fuldstændig enig i at nogen gik over stregen... men det indlæg jeg har lavet er ikke på baggrund af en tidl. tråd hvor du skulle blive "svinet til".... de to ting vil jeg gerne slå fast er vidt forksellige...

Det er jeg helt klar over-smiler-det er heller ikke den debat jeg henviser til...den anden debat er inde på navlestrengen...

Knus til dig og tak for snakken...det betød meget...

Anmeld

14. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Det er jeg helt klar over-smiler-det er heller ikke den debat jeg henviser til...den anden debat er inde på navlestrengen...

Knus til dig og tak for snakken...det betød meget...

okay... kan jeg få linket? ikke fedt....

ja tak for snakken... hvordan er det de siger i reklamen med Caroline... rene linier...

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

okay... kan jeg få linket? ikke fedt....

ja tak for snakken... hvordan er det de siger i reklamen med Caroline... rene linier...

-griner- lige præcis...

Anmeld

14. juli 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Øh jeg forstår vist ikke, men er også først lige kommet tilbage fra ferie.

??

Op med humøret Eva, håber maven er ved at være smertefri.
P.s hvordan gik hele "sagen" med Conrad fandt du en anden børnehave eller?

Kram Line.

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

SØS skriver:

Øh jeg forstår vist ikke, men er også først lige kommet tilbage fra ferie.

??

Op med humøret Eva, håber maven er ved at være smertefri.
P.s hvordan gik hele "sagen" med Conrad fandt du en anden børnehave eller?

Kram Line.

Tak-smiler-
Det var heller ikke noget der er værd at bruge mere tid på...bare vanvittig skuffende...og noget jeg aldrig har oplevet herinde på denne skønne side...smiler- så pyt med det...jeg har også været på ferie, så har først set det.

Nå, men det med Konrad...de sendte sørme underretningen og vi gav dem vores mening i børnehaven...men vi flytter ham, jeg har mistet troen på at de nogen sinde vil være i stand til at tage beslutninger som jeg vil være tryg ved. Så der er sat punktum, men det gør mig så ked at Konrad skal skifte børnehave...
Tusind tak fordi du spørger...og velkommen hjem igen-smiler
Knus..

Anmeld

14. juli 2009

Tina2

Hej Eva, det lyder da godt nok rigtig træls...... Nu har jeg ikke læst alle indlæg herinde, er det et af de nyeste? Kan jeg måske få et link?
Tror da bestemt også jeg ville kontakte personen, for det synes jeg sgu ikke er ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.