Hvordan ville I forholde jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

saxa

Jeg ville nok også tage kontakt til dem der havde omtalt mig grimt (uden selv at ha været med i debatten) For det er ski dårlig stil..
Håber du har haft en god ferie - og er kommet dig ordenligt over operationen.. Var det noget med nogle billeder snart?? Vil så gerne se det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

FruPudderkvast

Eva skriver:

hvis I oplevede at I en tråd blev gjort grin med og omtalt grimt....altså at der var nogen der blev personlige i en tråd som I slet ikke engang selv var en del af.
Jeg har altid kontaktet andre personligt hvis jeg havde et problem...det skuffer mig at voksne mennesker opfører sig sådan...egentlig fortæller det jo mest om dem, men synes jo bare det er virkelig dålig stil...og det skuffer mig faktisk rigtig meget...
Hvad ville I gøre?
Knus Eva...

Hej Eva..

Øv, hvor er det bare ærgeligt at du skal sidde med sådan en dårlig følelse.. Jeg vill også skrive privat til de kvinder det er der har skrevet grimt om dig..

Lidt "komisk" at tråden handler om at der er nogle der føler sig "dårligt" snakket om eller snakket til på baby.dk og så ender det med at de skriver grimt om dig! ØV ØV!!

Men som sagt - skriv til dem! Det er den eneste måde du kan komme ud med hvad du føler omkring det..

Sarah 20 + 1

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

Eva skriver:

Øv, sikke noget..hvad kan det betyde for dig...har du ondt eller hvaddan påvirker det dig.
Kan godt forstå du er træt efter sådan en dag...det er så hårdt at arbejde med børn, man får joo aldrig fred...og især de første uger er man jo træt...og så er du endda gravid også.
Stadig synd du bor så langt væk..ellers kunne jeg have givet en hånd..
Knus..

Nej, altså har sværere ved at trække vejret når jeg ligger ned, fordi halsen hæver.. (og det har jeg nu altid haft, så tror jeg altid har haft struma, men først nu en læge opdager det) Aldrig fedt at få konstateret en sygdom . Ellers har jeg altid ondt i ryggen og lænden . Blev anbefalet af en jobkonsulent at få en sygemelding, men det vil jeg ikke lige nu. Vil ikke fremstå som en der giver op eller ynker over at være gravid.. Hvis det bliver værre, hvilket det helt klart gør når jeg bliver større, så skal jeg sygemeldes, for jeg skal sq bevare min unge krop i så god stand som muligt.. Rygskader, nej tak..
Tror det er en kombination af min tid i netto og at min barm er vokset større endnu, så det er tungt at slæbe på... ØV.. Jeg hader mit udseende for tiden . Fandme hårdt at gå fra Smukkert til Mammut, stribet mammut.

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

Mælkebøttebarn skriver:

Nej, altså har sværere ved at trække vejret når jeg ligger ned, fordi halsen hæver.. (og det har jeg nu altid haft, så tror jeg altid har haft struma, men først nu en læge opdager det) Aldrig fedt at få konstateret en sygdom . Ellers har jeg altid ondt i ryggen og lænden . Blev anbefalet af en jobkonsulent at få en sygemelding, men det vil jeg ikke lige nu. Vil ikke fremstå som en der giver op eller ynker over at være gravid.. Hvis det bliver værre, hvilket det helt klart gør når jeg bliver større, så skal jeg sygemeldes, for jeg skal sq bevare min unge krop i så god stand som muligt.. Rygskader, nej tak..
Tror det er en kombination af min tid i netto og at min barm er vokset større endnu, så det er tungt at slæbe på... ØV.. Jeg hader mit udseende for tiden . Fandme hårdt at gå fra Smukkert til Mammut, stribet mammut.

Åh, altså...hvor er det træls for dig...men du skal nok blive dig selv igen-smiler- smuk og unge...
Men lov mig at du bliver sygemeldt hvis du har ondt...som du selv skriver så skal din krop kunne holde mange, mange år endnu...så pas nu godt på den...
Knus til dig og god bedring...synd alt det du skal kæmpe med..

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

Mælkebøttebarn skriver:

ØV.. Jeg hader mit udseende for tiden . Fandme hårdt at gå fra Smukkert til Mammut, stribet mammut.

Slår mig på lårene af grin. Det er sgu humor! Men ØV med Stroma, men nu ved du i det mindste, hvad det er. Stor cadeau til dig, at du ikke lige giver op sådan foreløbigt og fortsætter i vuggestuen. Det tyder jo på, du er glad for det.

God bedring og fornøjelse med lejligheden. Jeg skal også igang med at ommøblere soveværelset, så der bliver et "rum" til bebsen.

Knus Linda 27+3

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

Hej Eva..

Øv, hvor er det bare ærgeligt at du skal sidde med sådan en dårlig følelse.. Jeg vill også skrive privat til de kvinder det er der har skrevet grimt om dig..

Lidt "komisk" at tråden handler om at der er nogle der føler sig "dårligt" snakket om eller snakket til på baby.dk og så ender det med at de skriver grimt om dig! ØV ØV!!

Men som sagt - skriv til dem! Det er den eneste måde du kan komme ud med hvad du føler omkring det..

Sarah 20 + 1

Ja, der er nok ikke andet at gøre...og ja, det er sørme komisk eller sørgeligt...forstå ikke når andre mennesker har et behov for at samles på den måde for at genere andre eller en anden...
Tak for dit svar...
Knus og god dag...

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

Eva skriver:

Åh, altså...hvor er det træls for dig...men du skal nok blive dig selv igen-smiler- smuk og unge...
Men lov mig at du bliver sygemeldt hvis du har ondt...som du selv skriver så skal din krop kunne holde mange, mange år endnu...så pas nu godt på den...
Knus til dig og god bedring...synd alt det du skal kæmpe med..

Ja, men frygter bare lidt alle de fordomme jeg vil møde.
"Graviditet er ikke en sygdom" og bla bla bla... Så jeg TØR ikke sygemelde mig allerede.
Dog vil jeg sige til min læge at jeg har ondt, når jeg skal til 24-ugers undersøgelsen - og så må han rådgive mig til hvad jeg kan gøre, måske nogle øvelser jeg kan lave..

Anmeld

14. juli 2009

Kaufie

anmaj skriver:

Jeg har selv haft oprettet en tråd hvori jeg spørger om nogle ting jeg er i tvivl om, og synes ikke selv jeg bliver besvaret særlig pænt.. jeg lægger nemlig vægt på at jeg er førstegangsfødende, og derfor ikke ved noget, så syntes det var ret uretfærdigt besvaret..

men jeg har ikke gjort noget ved det, blev bare lidt ked og syntes folk var dumme... det fik mig til at holde mig tilbage med at spørge, for jeg gider ikke tales ned til.

her er indholdet af det jeg skrev...

https://www.baby.dk/debat/17312pi1/barnets-soevn/soevn-og-sommergrader.aspx

Jeg har lige læst dit spørgsmål og de to besvarelser - og jeg kan ikke se det nedladende i nogen af de besvarelser. At der så ikke fremkommer en decideret løsning er nok fordi det kan være svært at vurdere omstændighederne på din altan. Jeg vil foreslå at du lader baby sove inde, hvis du er i tvivl - og så spørger din sundhedsplejerske til råds, hun kommer omkring dag 5 (mener jeg).

Generelt vil jeg også mene at den, der føler sig forurettet enten skal lade det passere eller tage det op med vedkommende i en privat mail - ellers begynder alle at komme med deres syn på sagen, hvilket man måske ikke er intereseret i.

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

linda2009 skriver:

Slår mig på lårene af grin. Det er sgu humor! Men ØV med Stroma, men nu ved du i det mindste, hvad det er. Stor cadeau til dig, at du ikke lige giver op sådan foreløbigt og fortsætter i vuggestuen. Det tyder jo på, du er glad for det.

God bedring og fornøjelse med lejligheden. Jeg skal også igang med at ommøblere soveværelset, så der bliver et "rum" til bebsen.

Knus Linda 27+3

Nah, så glad er jeg egentlig ikke for vuggestuen..
Jeg skal hvertfald aldrig være pædagog.. Gud, hvor er de dovne altså.. Hvis et barn græder kan det lige vente til de har snakket færdigt..
På min stue er alt fint, når hende pædagogen der er tilknyttet ung mor altså er der.
På en anden stue må børnene fx. godt sidde med legetøj når de spiser og banke det ned i leverpostejen.. Dvs, det sidder 3 pædagoger, men det er MIG der ender med at skælde børnene ud, gentagne gange - fordi de jo ikke hører så meget efter mig endnu.
På min stue er der en pædagog som bruger mig som stik-i-rend-dreng.. "han har skidt, tager du ham ikke lige?" "Henter du ikke lige mad?" "Gør du ikke lige rent?" "Tager du ikke lige ham her der græder?".. Gør dit, gør dat.. Altså dét irriterer mig, for jeg er altså vant til at få lov til at tænke selv og at give ordre, frem for at modtage ordre.. Når hun er der bor jeg nærmest nede i køkkenet og ikke med børnene. ØV!
Man kan også tydeligt mærke på børnene hvilke stuer de kommer fra.. Om de er møgunger eller ej...

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, men frygter bare lidt alle de fordomme jeg vil møde.
"Graviditet er ikke en sygdom" og bla bla bla... Så jeg TØR ikke sygemelde mig allerede.
Dog vil jeg sige til min læge at jeg har ondt, når jeg skal til 24-ugers undersøgelsen - og så må han rådgive mig til hvad jeg kan gøre, måske nogle øvelser jeg kan lave..

Du vil møde fordomme alle steder...præcis som jeg og alle andre møder...der er altid nogen der skal pege fingre...men når du VED du gør det rigtige, så lad andre om deres behov for at tro de ved bedst...
Nej, graviditet er ingen sygdom, men alle de gener der kan komme med er som en sygdom eller i hvert fald invaliderende for en periode...det handler kun om dig og den lille, så op med hovedet og gør det du må gøre..-smiler
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.