linda2009 skriver:
Slår mig på lårene af grin. Det er sgu humor! Men ØV med Stroma, men nu ved du i det mindste, hvad det er. Stor cadeau til dig, at du ikke lige giver op sådan foreløbigt og fortsætter i vuggestuen. Det tyder jo på, du er glad for det.
God bedring og fornøjelse med lejligheden. Jeg skal også igang med at ommøblere soveværelset, så der bliver et "rum" til bebsen.
Knus Linda 27+3
Nah, så glad er jeg egentlig ikke for vuggestuen..
Jeg skal hvertfald aldrig være pædagog.. Gud, hvor er de dovne altså.. Hvis et barn græder kan det lige vente til de har snakket færdigt..
På min stue er alt fint, når hende pædagogen der er tilknyttet ung mor altså er der.
På en anden stue må børnene fx. godt sidde med legetøj når de spiser og banke det ned i leverpostejen.. Dvs, det sidder 3 pædagoger, men det er MIG der ender med at skælde børnene ud, gentagne gange - fordi de jo ikke hører så meget efter mig endnu.
På min stue er der en pædagog som bruger mig som stik-i-rend-dreng.. "han har skidt, tager du ham ikke lige?" "Henter du ikke lige mad?" "Gør du ikke lige rent?" "Tager du ikke lige ham her der græder?".. Gør dit, gør dat.. Altså dét irriterer mig, for jeg er altså vant til at få lov til at tænke selv og at give ordre, frem for at modtage ordre.. Når hun er der bor jeg nærmest nede i køkkenet og ikke med børnene. ØV!
Man kan også tydeligt mærke på børnene hvilke stuer de kommer fra.. Om de er møgunger eller ej...
Anmeld