Hvordan ville I forholde jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.693 visninger
31 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

Honningblomst

hvis I oplevede at I en tråd blev gjort grin med og omtalt grimt....altså at der var nogen der blev personlige i en tråd som I slet ikke engang selv var en del af.
Jeg har altid kontaktet andre personligt hvis jeg havde et problem...det skuffer mig at voksne mennesker opfører sig sådan...egentlig fortæller det jo mest om dem, men synes jo bare det er virkelig dålig stil...og det skuffer mig faktisk rigtig meget...
Hvad ville I gøre?
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Smukkert

Eva skriver:

hvis I oplevede at I en tråd blev gjort grin med og omtalt grimt....altså at der var nogen der blev personlige i en tråd som I slet ikke engang selv var en del af.
Jeg har altid kontaktet andre personligt hvis jeg havde et problem...det skuffer mig at voksne mennesker opfører sig sådan...egentlig fortæller det jo mest om dem, men synes jo bare det er virkelig dålig stil...og det skuffer mig faktisk rigtig meget...
Hvad ville I gøre?
Knus Eva...

Jeg ville kontakte dem og bede dem snakke dårligt om mig privat frem for i et offentligt forum - og hvis det virkelig er groft, ville jeg kontakte supporten og bede dem slette indlæggene.. Nu ved jeg self' ikke hvad det handler om.

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

Jeg ville kontakte dem og bede dem snakke dårligt om mig privat frem for i et offentligt forum - og hvis det virkelig er groft, ville jeg kontakte supporten og bede dem slette indlæggene.. Nu ved jeg self' ikke hvad det handler om.

Ja, kunne være jeg skulle det...skriver lige personligt til dig...så får du lige et link...
Knus til dig...går det godt med mave, lejlighed og det hele...smiler

Anmeld

14. juli 2009

Smukkert

Eva skriver:

Ja, kunne være jeg skulle det...skriver lige personligt til dig...så får du lige et link...
Knus til dig...går det godt med mave, lejlighed og det hele...smiler

Jep, det går da.
Har fået konstateret Struma, øv.. Men håber da det forsvinder efter graviditeten .
Lejlighedsprojektet er gået lidt i stå. Synes jeg er så udkørt efter en hel dag i vuggestue.

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg ville gøre det samme, altså skrive til vedkommende... og jeg tror godt jeg ved hvad tråd du hentyder til, Eva, for jeg kan huske du blev debatteret, i en bestemt tråd, mens du var på Bornholm...

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

Mælkebøttebarn skriver:

Jep, det går da.
Har fået konstateret Struma, øv.. Men håber da det forsvinder efter graviditeten .
Lejlighedsprojektet er gået lidt i stå. Synes jeg er så udkørt efter en hel dag i vuggestue.

Øv, sikke noget..hvad kan det betyde for dig...har du ondt eller hvaddan påvirker det dig.
Kan godt forstå du er træt efter sådan en dag...det er så hårdt at arbejde med børn, man får joo aldrig fred...og især de første uger er man jo træt...og så er du endda gravid også.
Stadig synd du bor så langt væk..ellers kunne jeg have givet en hånd..
Knus..

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

Mælkebøttebarn skriver:

Jep, det går da.

Undskyld jeg lige ødelægger din tråd, Eva.... Håber du trives godt i vuggestuen? Jeg kan mærke på dine indlæg, du er ved at få humøret tilbage igen, hvilket jeg synes er rigtig dejligt

Anmeld

14. juli 2009

anmaj

Jeg har selv haft oprettet en tråd hvori jeg spørger om nogle ting jeg er i tvivl om, og synes ikke selv jeg bliver besvaret særlig pænt.. jeg lægger nemlig vægt på at jeg er førstegangsfødende, og derfor ikke ved noget, så syntes det var ret uretfærdigt besvaret..

men jeg har ikke gjort noget ved det, blev bare lidt ked og syntes folk var dumme... det fik mig til at holde mig tilbage med at spørge, for jeg gider ikke tales ned til.

her er indholdet af det jeg skrev...

https://www.baby.dk/debat/17312pi1/barnets-soevn/soevn-og-sommergrader.aspx

Anmeld

14. juli 2009

UngMor83

Ville oz kontakte personen.

Må jeg oz få et link??

Anmeld

14. juli 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Undskyld jeg lige ødelægger din tråd, Eva.... Håber du trives godt i vuggestuen? Jeg kan mærke på dine indlæg, du er ved at få humøret tilbage igen, hvilket jeg synes er rigtig dejligt

Det ødelægger altså intet-smile- jeg synes bare det er super når en tråd udvikler sig i alle retninger, præcis som det ville være hvis vi alle sad og snakkede...smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.