Forandret? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

FrkRaarup

EnGodMor skriver:

Hold da helt op en rigtig god ide.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

Vigtigst af alt er at du skriver lige fra hjertet og ikke lægger skjul på frustrationerne.

Lige omkring ærlighed har jeg faktisk talt med en der står mig nær om. Jeg er blevet meget lige til. Ikke så meget pis. Det jeg kan forklare og sætte ord på, det gør jeg..
Jeg fryster lidt at det måske kan blive et problem med mit 'lige til/lige fra hjertet'... Frygter at NOGLE godt kan blive stødt eller tænke 'hvad fanden?'.

Sagen er den at jeg faktisk er 80% ligeglad. En bog der handler om et så svært emne skal ikke skrives med silkefjer eller med fløjlshandskerne på. Det får hverken jeg eller læser noget ud af..

Tak fordi du skrev

Anmeld

3. august 2013

EnGodMor

FrkRaarup skriver:

Mange tak

Tror bestemt at sådan bog kan hjælpe mange. Og følge jeres 'rejse' med tanker, oplevelser, glæder, sorger osv det kunne bestemt hjælpe mig, hvis jeg en dag stod i samme sted som i har prøvet. Og læse om hvordan andre har taklet sådanne ting.

Anmeld

3. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
FrkRaarup skriver:

Giver meget mening! Mange tak.
Jeg havde nu heller ikke tænkt på det som et 'fuck jer - nu skal I hånes'. Men mere at beskrive hvordan familierne reagerede og at det i vores situation havde været en god idé at samle familien fra start og fortalt vores 'forventninger'..

Præcis - det er konstruktivt, ærligt og til hjælp for andre i modsætning til "Og ingen forstod os - punktum". 

Anmeld

3. august 2013

esioul

FrkRaarup skriver:

Lige omkring ærlighed har jeg faktisk talt med en der står mig nær om. Jeg er blevet meget lige til. Ikke så meget pis. Det jeg kan forklare og sætte ord på, det gør jeg..
Jeg fryster lidt at det måske kan blive et problem med mit 'lige til/lige fra hjertet'... Frygter at NOGLE godt kan blive stødt eller tænke 'hvad fanden?'.

Sagen er den at jeg faktisk er 80% ligeglad. En bog der handler om et så svært emne skal ikke skrives med silkefjer eller med fløjlshandskerne på. Det får hverken jeg eller læser noget ud af..

Tak fordi du skrev

Lige præcis.

Når jeg har læst "virkelighedens verden" bøger fanger det mig virkelig fordi det er så troværdigt.

Har du lyst til at skrive noget provokerende - så skriv det!

Det er din bog og det er dig der sætter dagsorden og nedskriver dine tanker og følelser.

En bog om en sørgelig begivenhed kan ikke være rosenrød. Og de "negative" ting skal også med.

Frustrationer omkring omverdenen osv

Anmeld

4. august 2013

FrkRaarup

Mor og meget mere skriver:

Præcis - det er konstruktivt, ærligt og til hjælp for andre i modsætning til "Og ingen forstod os - punktum". 

Jaaaa

Anmeld

4. august 2013

FrkRaarup

EnGodMor skriver:

Tror bestemt at sådan bog kan hjælpe mange. Og følge jeres 'rejse' med tanker, oplevelser, glæder, sorger osv det kunne bestemt hjælpe mig, hvis jeg en dag stod i samme sted som i har prøvet. Og læse om hvordan andre har taklet sådanne ting.

Tak for de fine ord

Anmeld

4. august 2013

lineog4

Jeg har haft tænkt det samme og hvem ved måske en dag sætter jeg alle de mange sider sammen jeg har skrevet så det minder om en bog. Men til da kan man læse de mange sider på www.liasminde.dk oh helt gratis ;-) du (og andre) er velkomne til at læse. Siden har været nede og mangler lidt igen for at være færdig igen igen, men de fleste af mine ord er der.

line

Anmeld

5. august 2013

Miss-86

Det lyder spændende og som en god måde, at komme ud med sine følelser på og få dem bearbejdet ..

Jeg vil ihvertfald gerne læse den

Anmeld

5. august 2013

FrkRaarup

Miss-86 skriver:

Det lyder spændende og som en god måde, at komme ud med sine følelser på og få dem bearbejdet ..

Jeg vil ihvertfald gerne læse den

Mange tak

Syns det er vildt spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.