Forandret? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
30 svar
41 synes godt om
3. august 2013

FrkRaarup

Jeg læste boget 'Slip livet, Lille skat' og blev enormt skuffet over den. Havde hørt meget godt om den igennem en af de sider jeg er på for barnedød...

Jeg købte e-bogs udgaven og glædede mig til at læse den.

MEN, holy crap. Jeg blev simpelthen SÅ skuffet. Den varede 57 mobil sider (57 sider på mobilen. som i 57 sider på mobilstørrelse). Der var stavefejl. Den handlede overhovedet ikke om at håndtere sorg.
Jeg fortrød rigtig meget at jeg havde købt den. Godt nok ga' jeg kun 37 kr., men følte hver krone var spildt!!

NÅ, jeg blev simpelthen så irriteret over den overhovedet ikke handlede om at håndtere sorg og hvordan de havde gjort det, at jeg besluttede at skrive vores historie.. Som i, skriver ALT ned med Naja, fra start til slut!

Jeg ved ikke engang om jeg har overskud eller om jeg nogensinde får mulighed for at udgive den.
Det er total hul i hovedet og slet ikke gennemtænkt. Endnu en hjerneblødning

Nå, men min mand støtter mig og syns det er en kanon idé. Det samme gør min mor og en del andre bekendte..

Og hvad vil jeg så med dette indlæg? Who knows? ;D Haha.

Tror at denne 'provokation' er en der er udviklet efter Najas død. Jeg bliver simpelthen så frustreret over hvordan mine nærmeste tager afstand til mig, fryser mig ude, ikke taler til mig, forventer at jeg arrangere familieudflugter, hvordan mange ikke fatter at vi er kede af det, eller har brug for kram og ikke mindst så mangler der bøger om det at miste og lige så vigtigt, hvordan man kommer videre og at man altså kommer videre...
En dag ser man dagens lys som positivt!

Men nu er jeg gået i gang! Sindssyg som jeg er

Har I nogle gode råd eller fif? Forslag? Ting jeg skal huske og/eller tænke over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Carina:-)

Sikke en god ide

Skal det være en bog om Naja og jer ?

Eller en slags oplysningsbog hvor man f.eks kan læse om de sider på nettet som er gode for forældre der har mistet?

Anmeld

3. august 2013

Nemesis

synes det er en gpd ide..om den bliver udgivet eller ej så vil det helt klart være en god process for dig at få arbejdet det hele igennem, at se din sorg i øjnene, at acceptere den er der og få sat ord på det hele. Det er processer som er utroligt svære.

Anmeld

3. august 2013

Nå fik det skrevet forkert.

Det jeg mener var om det skal være en bog "kun" om jer og Naja eller også en bog med f.eks de ting som du synes du manglede af oplysninger og viden

Anmeld

3. august 2013

FrkRaarup

Carina:-) skriver:

Sikke en god ide

Skal det være en bog om Naja og jer ?

Eller en slags oplysningsbog hvor man f.eks kan læse om de sider på nettet som er gode for forældre der har mistet?

Det skal være en bog om Najas rejse. Fra start til slut. Fra jeg stod med en positiv test, til jeg stod med min døde datter i armene.. Eller. ja, længere.

Fra hun blev opdaget, til begravelse og sorgen over det hele. Omkring familie der ikke kan acceptere, om svigt fra sygehus. Om pludselig at være syg og fremtiden med flere børn der er lagt på hylden. Om ventetiden og det store hul i hjertet. Om det stille smil der stille og roligt tager form og fylder mere og mere.

Hele vejen rundt.

Anmeld

3. august 2013

FrkRaarup

Carina:-) skriver:

Nå fik det skrevet forkert.

Det jeg mener var om det skal være en bog "kun" om jer og Naja eller også en bog med f.eks de ting som du synes du manglede af oplysninger og viden

Det havde jeg faktisk slet ikke overvejet.. Det ved jeg faktisk ikke

Men bestemt en tanke værd. Måske en side til slut med 'fif' og sider hvor man kan hente hjælp.

TAK

Anmeld

3. august 2013

FrkRaarup skriver:

Det skal være en bog om Najas rejse. Fra start til slut. Fra jeg stod med en positiv test, til jeg stod med min døde datter i armene.. Eller. ja, længere.

Fra hun blev opdaget, til begravelse og sorgen over det hele. Omkring familie der ikke kan acceptere, om svigt fra sygehus. Om pludselig at være syg og fremtiden med flere børn der er lagt på hylden. Om ventetiden og det store hul i hjertet. Om det stille smil der stille og roligt tager form og fylder mere og mere.

Hele vejen rundt.

Tror det bliver god terapi for dig at få forløbet på skrift 

Anmeld

3. august 2013

FrkRaarup

Nemesis skriver:

synes det er en gpd ide..om den bliver udgivet eller ej så vil det helt klart være en god process for dig at få arbejdet det hele igennem, at se din sorg i øjnene, at acceptere den er der og få sat ord på det hele. Det er processer som er utroligt svære.

Det tror jeg bestemt også.

Det er svært at huske det hele, men det er jo heller ikke noget man lige skriver på 1 dag.

Anmeld

3. august 2013

Bare mig..

Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen. - Synes det er SÅ god en ide! Og som sagt vil jeg være den første til at købe en!! :-) 

Anmeld

3. august 2013

FrkRaarup

MGN~NGM<3 skriver:

Jeg har sagt det før, men siger det gerne igen. - Synes det er SÅ god en ide! Og som sagt vil jeg være den første til at købe en!! :-) 

Du er nu sød! Hihi

Jeg ved jeg ikke. Når jeg tænker over det er det total sindssygt bare sådan at beslutte fra dag til anden?
Eller også er det 'bare' mine tanker der løber fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.