Stram op!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Jeg kender det godt, men skal også snart til at tænke mere over hvad jeg køber, når der nu kommer en mere her den 10. oktober

Knus Linda 27+2

Men så er det jo skønt at forkæle sig selv lidt ekstra inden-smiler
Var selv lige et smut forbi Ros-torv i dag og kunen da ikke lade være med at købe....bare en bitte smule..men nu er der så bare det mindre den her måned..smiler
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Leneur

Jeg har alle dage vidst at et dankort slet ikke var noget for mig. Ville overhovedet ikke kunne styre det, så det er så nemt for mig. Har sat mig lidt hårdt i min nye bolig indtil den bette kommer, så her skal der også strammes op, selvom jeg stadig skal ud og have lidt udstyr.

Anmeld

13. juli 2009

Pige2009

Eva skriver:

Var selv lige et smut forbi Ros-torv i dag og kunen da ikke lade være med at købe....bare en bitte smule..men nu er der så bare det mindre den her måned..smiler
Knus

Lige præcis. Selvforkælelse må jeg huske at nyde lidt endnu, for det bliver der med garanti ikke så meget af det første stykke tid, kunne jeg forestille mig. Der er jeg nok mere tilbøjelig til at bruge ressourcerne på bebsen

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

Leneur skriver:

Jeg har alle dage vidst at et dankort slet ikke var noget for mig. Ville overhovedet ikke kunne styre det, så det er så nemt for mig. Har sat mig lidt hårdt i min nye bolig indtil den bette kommer, så her skal der også strammes op, selvom jeg stadig skal ud og have lidt udstyr.

Jeg havde da jeg var 18 år og det var skidt...har så haft et år og det var dyrt-griner- det er så nemt...så nu er det bare hævekort...
Knus og skønt jeg ike er alene og ene...smiler

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Lige præcis. Selvforkælelse må jeg huske at nyde lidt endnu, for det bliver der med garanti ikke så meget af det første stykke tid, kunne jeg forestille mig. Der er jeg nok mere tilbøjelig til at bruge ressourcerne på bebsen

Ja, det første år der er man lidt i en anden verden med den lille...det er skønt men også hårdt...og så er det bare helt fantastisk-smiler.
Knus..

Anmeld

13. juli 2009

frk Jensen

Eva skriver:

Knus

Må jeg spørge om hvad ros torv er?

Anmeld

13. juli 2009

Leneur

Eva skriver:

Jeg havde da jeg var 18 år og det var skidt...har så haft et år og det var dyrt-griner- det er så nemt...så nu er det bare hævekort...
Knus og skønt jeg ike er alene og ene...smiler

Jamen vi er da kun et par kloge blondiner os 2, for at vi selv ku' regne det ud..... Hehe.

Anmeld

13. juli 2009

TbCp

Eva skriver:

Ej, det er da super skønt for jer...glæder I jer ikke??
Knus Eva...som vel ikke kommer til at tjene mere når jeg skal til at arbejde...mærkeligt system egentlig...

Det bliver fantastisk med 2 stk. indkomst, det letter en del flere steder

Anmeld

13. juli 2009

Linda-mor-til-4

Tina2 skriver:

Jeg har allerede bedt om at få et visa elektronkort, så det får jeg inden så længe... Er ret dårlig til at holde øje med hvor meget jeg får hævet på dankortet og er rigtig god til bare at køre på beløbet....
Så har været over nogle gange, og det gider jeg bare ikke mere!!!

Er ikke pga krisen overhovedet, bare fordi jeg er så skide dårlig til at kigge efter hvor meget jeg får hævet.....

Jeg har også fået electron og er glad for det. Ingen overtræk til mig mere

Anmeld

14. juli 2009

Zeta

absolut ingen krise her, mit dankort, american express og mastercard ville jeg nødig undværer, og jeg tror ikke jeg ville bruge mindre med kun adgang til et hævekort, da alt blir betalt via PBS, privatforbrug og husholdning er a la carte, humør og situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.